2016. április 20., szerda

OFF!!!! Olvassa el minden kedves követő:))

Na sziasztok drágák!

Az a helyzet, hogy Kittivel átnyálaztuk az egész blogot. Úgy mindent, az egész első évadot egészen odáig, ahol most tartottunk. Már hónapok óta befejezetlenül áll a történet (pedig még egy pár részt feltudnék tölteni) és arra jutottunk, hogy ezt az egész DFH sztorit feldolgozzuk. Már egyszer megpróbáltuk, de az kurvára nem volt az igazi, most azonban új ihleteink támadtak, ugyanis az utóbbi időben jobban kidolgoztuk a karakterek jellemét és az egymáshoz való kapcsolataikat.
A feldolgozott történet a Copyzós gyilkossal lenne. Szóval Noah visszatér, csak kicsit jobban megcsavartuk az egészet. Új szereplőket tettünk bele és új szerelmi szálakat. Itt most egyszerre jelennek meg a maffia családok, nem lesz újabb váratlan felbukkanás a főszereplők körében. Csak az ellenségek közül. Az új blogot ma fejeztem be,na prológust azonban már pár napja kitettem, bár még csak most nyitottam meg az oldalt. Az első részt is már elkezdtem írni tegnap este, azonban tudni szeretnénk, hogy velünk tartanátok-e a feldolgozott sztoriban:) Ha igen, ne féljetek nyomot hagyni, feliratkozni vagy épp véleményt kifejteni (ami lehet negatív is).

Itt a link, olvassatok bele!:) szép napot nektek, Bonbonok❤️❤️
https://torikitti-thesatanslambs.blogspot.hu/

2017.12.30.

Nos izé... baromira elszégyelltem magam, mikor végig olvastam x idő után a kommenteket, hogy ennyi lelkes olvasónak nem zártuk le a történetet :((( és annyira, de annyira jól esik így utólag, hogy rendesen meghatódtam!! <3 <3

Köszönjük szépen a sok pozitív visszajelzést tőletek, ez megmutatja, hogy érdemes csinálni azt, amit szeretünk és felvállalunk mások előtt!
Sajna az előző blog, amit bearanyoztam, azt töröltem, mivel oda már nem érkezett elég figyelem, ahogyan ide.

Viszont újra összekaptuk magunkat és elkezdtünk egy új sztorit, új karakterekkel és részletesebb, kidolgozottabb írásmóddal, valamint sokkal, de sokkal hosszabb fejezetekkel.
Fiatalkorú bandákról szól, szintén macsó és "fasza gyerek vagyok" korszakban élő fiúkkal és az őket szerelmetesen szerető lányokkal. Szerintem Narou és Naoki után nehezen fogjuk tudni űberelni a fiú szereplőket, de személy szerint az újak is nagyon kis vagányak és szerethetők. Kukkantsatok be, ha még érdekelnek titeket az irományaink :)) ezúton is köszönjük és nagyon szeretünk titeket <3 <3 <3
Link: https://vikikitti-bandahaboruk.blogspot.hu/

4 megjegyzés:

  1. Sziasztok sztem azt is elfogom olvasni de jelenleg beszeretném ezt fejezni kb 100 részem van hátra de érdekel hogy mi hogy lesz. ^^
    Üdv.: fallen angel <3

    VálaszTörlés
  2. Nee így abba hagyniii :'( tudni akarom mi történt ezután :"( waaaa megőrülök ez volt a kedvenc storym és igy lett vége aaaa tudni akarom mi volt ezután :"( Rayne tuti kiakadt :"( Saske elmegy a picsába attol h az exe Nero nem kéne csúnyákat mondania róla :( igy félbe hagyni a storyt /)(¤0¤)(\ és azt se tudom h ki volt a gyújtogató :O am Stephet nagyon bírtam a börtönben xD tiszta én (én is tériszonyos vagyok) meg úgy átlagban is birom :D de a kedvencem akkor is Narou *-* imádom egyszerűen ő a kedvencem és beleszerettem a karakterébe *0* és titeket is imádlak mert ilyen jol tudtok írni de most morci vagyok mert nincs befejezve a story no mindegy várom a másikba a részeket :D meg a Nevem Narou Silvermanba mondjuk oda már nagyon rég nem volt új :/
    Üdv.: Fallen angel :*

    VálaszTörlés
  3. Hat szerintem valamilyen telepatia mukodik koztetek es koztem, mert pont nemreg olvastam el ujbol az egeszet... igazabol en akkor is es most is imadtam a tortenetet, a bonyodalmakat, a szerelmi harom-, sot negyszogeket, mindent. Bevallom oszinten, masfel ev elteltevel mar nem nagyon emlekeztem a tortenet nevere, igy csak annyit irtam be, hogy narou blogspot, de legnagyobb oromomre meg itt volt a blog! Koszonet ezert a sok-sok reszert, es bar vegul nem tudjuk meg, hogy mi tortent Neroekkal, en igy is ugy is a Silverman-ekhez adtam volna a ket lanyt :D
    Eddig nekem nagyon tetszik az uj tortenet, remelem sikerul olyanra megirnotok, amilyenre kepzeltetek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem számítottam ide már kommenthez és nagyon, nagyon megleptél! Tökre meghatódtam, ahogyan elolvastam a kis soraidat és őszintén örülök, hogy egy megragadt történetet sikerült összedobni, amit ennyi idő után újra elolvastál <3 remélem az újakat is sikerül megszerettetni veled, ha követni fogod azt a sztorit is!

      Köszönöm/köszönjük szépen, hogy írtál! Feldobtad az estém ❤️

      Törlés