2016. március 17., csütörtök

02. CXIX. Fejezet

Nero
           
            Borzalmasan kellemetlen volt, ahogyan egy légtérben voltunk. Eddig csak Narou és Sasuke között volt meg az a bizonyos „rohadj meg, gyűlöllek” féle feszült légkör, de most… Most Dorian és Sasuke… és Rayne és Sasuke között is. Ami eléggé rossz volt. Emellett persze rám is úgy nézett, mintha egy utolsó kurva lennék. Talán így is van, de nem érzek bűntudatot. Mimi jelenléte viszont nagyon megnyugtatott. Nem csak nekem, de Heroldnak is ugyanolyan kedvességgel köszönt, aztán leült mellém, Rayne pedig mellé állt (nem maradt helye, mivel Stefan is leült Dorian mellé).
- Na jó – nézett körbe Robert kínosan, mivel most az ő fia lett közutálat tárgya és Sasu is gyűlöl itt mindenkit, talán Mimi az egyetlen, akit nem – Remélem, türtőztetitek magatokat, fiatalok, mert komoly dologról van szó.
- Tudjuk, gyújtogatás volt, kicsit gyorsabban haladjunk, ha lehet, mert nem bírok itt pár személlyel egy légtérben lenni – sietette meg Narou és az apjára, Sasura meg Dorianra nézett.
- Ne irigykedj már annyit, Silvia – kuncogott fel Dorian és megfogta a combomat.
- Irigykedik a halál rád, te fos életű – nézte le egyből Narou – Bár nem szép, hogy lecsaptad a galambomat a kezemről, de mivel Neruci itt már két olyan személynek is ugrált a faszán, akit ki nem állhatok, ezért nem kell nekem többé! Nektek csak az a veszteségetek, hogy én lyukasztottam be először és nem ti – húzta egy diadalittas vigyorra a száját, én pedig lesütött szemekkel elbújtam a macim mellett.
- Fú, te geci láda, hogy dögölnél meg!! Muszáj így aláznod a barátnőmet folyton?! HALJ MÁR MEG!!! – kapta fel a vizet Mimi mellettem, eléggé idegesen, és mivel ő is a combomat fogta (közeli barinők vagyunk, szoktunk ilyet, meg egymás kezét fogni), ezért mérgében, amikor összeszorította a kezét, megkarmolt egy kicsit. Fel is szisszentem.
- De tényleg Narou, bazdmeg, muszáj neked mindig megaláznod szegény lányt? – masszírozta a homlokát Stefan – Undorító vagy!
- Elég!!! – szólt ránk erélyesen Robert, aki most magára vállalta a villámhárító szerepét. Persze Brad bácsi is csatlakozott, csak ő a szokásos atyaian dorgáló mosolyával.
- Gyerekek, kérlek! Ez komoly ügy! – fogta meg a barátja vállát – És az igazat megvallva, egyikőtökre sem tartozik a másikmagánélete, hát még miránk mennyire nem!
- Nem vagyok gyerek!! – hangzott fel Rayne.
- És én sem!! – ez Stefan volt.
- Itt az egyetlen, aki gyerek lehet, az a törpe kurva – ez meg Narou.
- A neve MIMI!!! – rikkantottam.
- És már ő is felnőtt korú – tette fel a mutató ujját Dorian.
- HALLGASSATOK MÁR EL FÜRDŐSKURVÁK!!! – ez már Scott volt, kidagadó érrel a homlokán.
- Ne kiabálj velünk!! – ez Naoki volt, szemrehányóan és sértetten.
- Na szóval. Eli mondta, hogy talán érkezhet segítség – ez Brad volt, miután sóhajtott egyet.
- Ki? – kérdezte Narou – Remélem hasznosabb lesz, mint az a bájgúnár Jonathan.
- Addig nem mondok semmit, amíg a kedélyek le nem nyugodnak – flegmázott Eli.
- Beszélj már Mendez, te szerencsétlen – korholta Scott.
- Majd akkor beszélek, amikor én akarok, Silverman – intette le Eli és direkt várt egy kicsit (kicsit sem volt feszült csend, ááá), majd belekezdett – Ezzel a segítséggel nagyon óvatosan kell bánni, mert nem feltétlenül lehet segítség.
- Kicsit világosabban – morogta Sasuke, idegesen dobogtatva a lábával. Feltűnően kerültem a tekintetét, mert nem bírtam rá nézni és a tekintetét sem bírom állni.
- Ejj, de türelmetlenek vagyunk – kuncogott Eli ráérősen.
- Mendez, kérlek, ne raboljuk egymás idejét! Mondd el a fiataloknak, amit tudniuk kell és menjen mindenki a dolgára – masszírozta meg az orrnyergét Robert.
- Na jó. Az van, hogy a csávó előre láthatatlanul fog érkezni. Lehet ma, vagy holnap… Vagy akár pár nap múlva, nem tudjuk. Akkor jön, amikor ő akar, mert ő magának a főnöke. A neve Hector Pietrasanta.
- MI VAN??!! – lepődött meg teljesen Dorian.
- Ne üvölts már – intette le az apja.
- Te tudtad ezt??!! – fordult a bátyja felé, aki biccentett.
- Csak nem rég tudtam meg én is – sóhajtott Stefan, gondterhelten.


Rayne
           
            - Ezt nem hiszem el – hisztizett Dorian, de egyenlőre nem értettünk belőle semmit sem.
- Milyen ez az ember? – kérdeztem.
- Eléggé nagyhatalmú. Szinte úgy viselkedik, mint egy gróf! Majdnem olyan rangú, de még sem… A nagy hatalmúsága mellett pedig még egy igazi rohadék is! Szereti, ha Pietrasanta úrnak szólítják, erre jól figyeljetek…
- Én biztosan nem fogom – fintorodtam el – Maximum ő szólíthat engem urának, de én senkit nem fogok!!
- Vetélytársad akadt, Crusi? – cukkolt egyből Silverman #1.
- Nekem olyanom nincsen – közöltem vele lekezelően.
- A lényeg – szólt közbe Eli – Hogy nem jön egyedül. A PR (pí-ár) menedzsere is itt lesz. Esmeralda Cardenaz.
- Öcsém, egy újabb felesleges hülye liba – dőlt hátra Sasuke és jól láthatóan Nerora nézett.
- Hé! Én nem bántalak téged, de ne sértegesd a barátnőmet!! – védte be Mimi egyből a csajt, mint egy anya tigris.
- Én nem sértegetem – vigyorodott el flegmán.
- Hagyjad törpilla – szólalt meg Dorian – A kábszis nem bírja elviselni, hogy nem volt jó pasija a hercegnőmnek – és itt direkt megpuszilta a (már az ő) nője arcát.
- Mi az, hogy kábszis??!! – hőbörgött egyből az exem.
- Ez kurva jó – röhögött fel Narou – Ez most találó becenév volt Mendez! De a Sweetheart sokkal jobb.
- Mi az, hogy Sweetheart? – kérdezte Naoki elgondolkozva.
- Édes szívem – segítette ki Nero.
- ELÉG VOLT!!! – ordította hirtelen egy hang, amibe még én is beleborzongtam – NEM HISZEM EL, HOGY AKÁRHÁNYSZOR EGY LÉGTÉRBE KERÜLTÖK, SOHA NEM JUTUNK EGYRŐL A KETTŐRE, MERT ÁLLANDÓAN CIVAKODTOK!!! MINDANNYIAN FELNŐTTETEK MÁR AZ ÉG SZERELMÉRE, DE ÚGY LÁTSZIK, AGYILAG MÉG MINDIG KISGYEREKEK VAGYTOK!!! EGY ÓVODÁS ÉRTELMESEBB LENNE EBBEN A PILLANATBAN NÁLATOK!!!! FOGJÁTOK MÁR BE TÍZ PERCIG A SZÁTOKAT, HOGY HALADHASSUNK!!! VAGY, HA NEM, AKKOR KIHÚZOM A BELEITEKET!!! – dobbantott egyet a botjával fater (!), akinek már szinte vörös volt a feje és kidagadt egy ér a homlokán, annyira feldühítettük. A várt hatás nem maradt el, mindenki kussban maradt.
- Köszönöm Braddy – paskolta meg fater vállát Eli – Csak pár dolgot akartam még mondani. Ne dőljetek be Pietrasantanak, mert, ha belecsöppentek a játékába, akkor nektek annyi! Éééés… Itt a városban él jelenleg az ő jobb keze, akit nagyon is jól ismertek. Épp az előbb említette a nagyobb fiad – fordult Scott felé, aztán ismét felénk – Jonathan Stewart, az illető – ahogy ezt kimondta, mindannyian értetlenül és meglepetten néztünk össze.

Amikor véget ért a gyűlés (faterék nagy nehezen közösen újabb nyomozásba fogtak, de persze minket sem fognak kihagyni belőle), mindenki szedelőzködni kezdett. Sasuke exem volt az első, aki felugrott és kiviharzott, mindenkit félre lökve. Megállt ugyan az ajtóban, és gondolom a faterját várta, aki még mindig az én apámmal, Elijal és Scottal beszélt.
- El sem köszönsz, Sweetheart?! – szólt utána röhögve Narou, válasz persze, az nem érkezett.
- Narou, ne már – rázta meg a fejét Naoki lemondóan.
- Szedd össze magad Dorian, ma este munkád lesz – lépett Eli a kanapéról felállókhoz. Mimi egyből mellém lépett és megfogta a kezem.
- Ma nem megy apukám! Neronál alszom – jelentette be.
- Nehogy azt hidd, hogy amiért baszol ezzel a luvnyával, hanyagolni fogod a munkádat!!
- A hercegnőm nem luvnya!! – kiabált rá egyből a fia, amin még én is meglepődtem – És, de hanyagolni fogom, mert fontosabb az, hogy kielégítsem az ő vágyait, mint a te szeszélyeidet! – ragadta meg Nero kezét – Cső colos, majd ütközünk – köszönt el tőlem és kirángatta Nerot. Persze Sasuke totál ingerülten kapta fel a fejét a baszásos témánál és attól féltem, hogy nekik esik. De szerencsére nem így lett. Eli nagy dühösen ráordított a másik fiára, hogy menjenek.
- Szia Mimi, remélem, már jobban vagy – mosolygott kedvesen ez a buzi az én nőmre.
- Igen, köszönöm Stef – mosolygott vissza rá Mimi, mire én durván megszorítottam a kezét és magamhoz rántottam, hogy szorosabban, közelebb legyen hozzám.
- Ne legyél már ilyen féltékeny – nézett le Stefan, ami vicces volt, mert egyrészt én sokkal jobban csinálom, másrészt pedig én vagy két és fél fejjel magasabb vagyok nála.
- Csak az féltékeny, aki bizonytalan. Én magabiztos vagyok – vigyorodtam el – Egyszerűen csak jobban szeretném, ha tudnád, hogy ő az enyém!
- Rayne… - motyogott Mimi.
- És gyakorold még ezt a lenézést, mert nagyon gyenge – folytattam figyelmen kívül hagyva a monológját. Nem felelt semmit, csak mérgesen nézett, majd kikerült minket és távozott az apjával. Végül mindenki elment (még anyáék is, mert sürgős elintézni való volt a gyújtogatókkal kapcsolatban), én pedig lehuppantam a kanapéra.
- Miért vagy ilyen? Csak a barátom… - állt meg előttem Mimi és eléggé szomorúan nézett rám.
- Először is, nem szeretem, ha akadnak fiú barátaid! Másodszor pedig, ő nem úgy tekint rád, mint egy barátra és ez felháborító! Ki tudja, miket gondol rólad, kit tudja, hányszor verte ki már rád!! – törtem ki magamból.
- Nyugodj meg! Ez mind csak mellékes, hiszen csak veled csinálok ilyesmiket – fogta két kézbe az arcom.
- Tudom!! – ragadtam meg a karját és magamhoz húztam – De akkor is szeretem, ha nyilvánosan tudja mindenki, hogy te csak az enyém vagy! – rántottam a kanapéra és magam alá gyűrtem és csókolgatni kezdtem a nyakát, miközben hevesen félre söpörtem a nagy haját az útból.
- Rayne, kérlek! Apukádék bármikor megjöhetnek! – nyöszörögte és a karomba kapaszkodva.
- Tudom – nyúltam le a lába közé és megszorítottam neki a nuniját, amitől felnyögött. Végül elhajoltam tőle – Annyira szép vagy, szerelmem! Ezért vagyok ilyen veled – simogattam meg az arcát – Különleges vagy! Gyönyörű szép… És utálom, amikor ilyen rövideket veszel fel –mértem végig a ruházatát – És utálom ezt a tetoválást is, mert annyira vadító, és ebben a ruhában nagyon látszik!
- R..Rayne – szökött pír az arcára – Még soha nem mondtál nekem ilyeneket…
- Most mondok! Már most előre félek az egyetemtől… Tudnod kell, hogy mindennap vinni és hozni foglak, hogy lássák, kihez tartozol! – fogtam egy kézbe az arcát és hevesen megcsókoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése