2016. február 21., vasárnap

02. CXVI. Fejezet

Narou
           
            Na. Most gondoljatok bele. Már három napja egyedül élsz, mirelit és rendelt kajákon, miközben szenvedve kapcsolgatod a TV-t, mert olyan unalmas még a legbrutálisabb akciósorozat is, hogy legszívesebben felvágnád az ereidet. Nincsen senki, akihez hozzászólhatnál. Mert ismétlem… EGYEDÜL ÉLSZ. Oké, hogy már lassan húsz vagyok meg minden, de baszod, azért húsz évig muterékkal éltem. Mellettem volt az öcsém minden egyes kurva másodpercben, és hirtelen ő nincsen és csak én lettem. Meg azért, volt körülöttem egy kis zsivaj, meg minden ilyen geciség. De most…? Semmi! Még egy kurvát se hoztam fel, hogy felavassam a házamat, mert nem voltam sehol. Pedig jó lenne, mert edzenem is kéne és ide még nincs berendezve az én kis edzőtermem. Majd, ha fater nem lesz otthon, akkor elszállíttatom onnan az edzőgépeimet ide. Na mindegy. De tudjátok ki hiányzott a legjobban? Nem nehéz kitalálni.. Hát persze, hogy a fentebb említett, hülye kis buzeráns öcsikém. És baromira szar volt, hogy haraggal váltunk el… Biztos voltam benne, hogy most ő is örökre meggyűlölt anya miatt…
Tehát azt képzeljétek el, hogy egy ilyen három semmilyen nap után beállít hozzád egyik délelőtt az öcséd, és ilyeneket vág a fejedhez. Nem szoktam elérzékenyülni, meg ilyen buziságok, de…
- Naoki – pislogtam értetlenül.
- Az a nevem – pislantott félre kínosan.
Megeresztettem egy mosolyt és közelebb lépve hozzá (remegő kezekkel, de még is teljes akaratomból) magamhoz öleltem és a vállába fúrtam az arcom. És tudjátok, mi történt? BEKÖNNYEZTEM!! ÉN!! ÉN, NAROU SCOTT SILVERMAN, BEKÖNNYEZTEM!! Úristen… Az öcsém buzisága ragályos.
- Örülök, hogy eljöttél – tettem még ezt is hozzá!!!
- Mi ütött beléd, te vadember? – tette a kezét a hátamra és testvérien megpaskolta.
- Semmi. Csak örülök neked – hajoltam el és megborzoltam az öcskös haját, ami nem igazán tetszett neki.
- Te sírsz? – kérdezte összehúzott szemekkel, mint aki rosszul lát, miután megigazította a séróját.
- Nem!! – váltottam vissza a Narou nézésembe (összehúzott szemöldök meg minden) és elfordultam – Ne gondolj már ilyen faszságokat – léptem be a lakásba.
- Hát jó – jött utánam a cuccaival, de hallottam a hangján, hogy örül a faszának – Te jó ég – tette le a bőröndjét meg azt a köcsög macskáját az előszobában, miután lesokkolódva felmérte a kárt, amit pár nap alatt csináltam – Látom, hamar berendezkedtél. Olyan az egész lakás, mint a szobád – utalt a szétdobált szemétre, kajamaradékokra és ruhadarabokra.
- Hát, ezért vagy itt te – tettem a kezem a vállára, miközben rágyújtottam – Hogy rendbe szedj mindent!
Persze nemes egyszerűségből kivette a kezemből a begyújtott cigimet és félre rugdosva pár holmit beljebb lépett.
- Na tuti nem! Ide felfogadunk valakit, mert én nem fogok egész életemben utánad pakolni! – szívott bele az ÉN cigimbe.
- Jó, de az illető csak is fiatal és bombázó lehet – kuncogtam fel és rágyújtottam egy másik szálra.
- Neeeem! Nem – ellenkezett – Hogy aztán te is végig kúrd a személyzetet, mint fater? Azt már nem! Valami ráncos, de nem haldokló nénikét fogok keresni. Aki süt valami fincsi sütit is – mosolyodott el ábrándozva, miközben a hasát simogatta. Kis buzi.
- Csak nem féltékeny vagy? – húztam egy sunyi vigyorra a számat.
- Szopjál faszt, tesó! – kapta fel a földről az egyik alsó gatyám és a fejemre dobta. Hát, van, ami soha nem változik…
- Hogy-hogy eljöttél amúgy? – kérdeztem leülve az asztalomhoz és felpakoltam a lábamat.
- Nem fontos – legyintett és leguggolva a földre, kiengedte a macskáját a hordókájából.
- Tudod mi lesz a legjobb most, hogy fater elzavart bennünket? – kérdeztem fülig érő szájjal.
- Na mi? – egyenesedett fel és érdeklődve nézett rám.
- Az, hogy most már utál minket, főleg engem, ezért valószínű, hogy most már a segítségünket sem fogja kérni, ha esetleg újabb gond adódna – ujjongtam – Hiszen, tudod, hogy a gyújtogatók még mindig nem kerültek elő és kétlem, hogy befejezték volna csak úgy. Mert egyszerűen csak várnak, hogy a város újból éledjen, és mindenki figyelme lankadjon és, hogy mindenki azt higgye, hogy már elmúlt a veszély – szórtam le a hamut a földre hanyagul – És ami ebben a legeslegjobb! Hogy soha többé nem kell Matsuko meg a Mendezek pofáját elviselnem, ha nem akarom!
- Erre azért ne vegyél mérget – ült le velem szembe végre, mert már idegesített, hogy ott áll, mint egy fasz, ami az égnek meredezik.
- Most miért mondod ezt? – komorultam el.
- Azért, hogy ne érjen meglepetés, amikor apa rád telefonál, hogy most és azonnal intézzük el ezt meg azt helyette…
- Akkor én megmondom neki, hogy csak akkor vagyok hajlandó neki segíteni, ha eltartja a picsámat életem végéig és fizeti minden kiadásomat! Felbonthatatlan szerződést fogok vele íratni! – fújtam ki a füstöt.
- De egy geci vagy – rázta meg a fejét hitetlenül.
- Csak visszavágok! Megérdemli. És szerintem ez nagyszerű alku, mert ebbe úgy is belemegy, hiszen tudod milyen haszonleső a papus – kuncogtam gonoszul.
- Mindig meg tudsz lepni – pislogott nagyokat.
- Örülök neki – húztam ki magam büszkén – Takarodj már – rúgtam félre azt a kurva macskát, miközben a lábamnak dörgölőzött. Utálom a macskákat.
- Neeee, ne bántsd!! – kapta fel egyből az ölébe az öcsém, azt a dögöt.
- A lényeg, hogy ki fogom használni fatertt, amiért kidobott otthonról – fejeztem be.
- Kíváncsi vagyok – és ahogy ezt kimondta az öcsém, megcsörrent a mobilom.

Nero
           
            Az ágyba feküdve durciztam, miközben próbáltam visszatartani a könnyeimet. Akaratlanul is bevillantak a fejembe azok a régi képek, amiket az óta sem tudtam elfelejteni… Ahogyan sikítottam, védekeztem, sírtam… Ahogyan durván hozzám ér, leteper, lefog… Ahogyan rám néz, ahogyan kényszerít, hogy a szemébe nézzek… Ahogyan megalázott és elbánt velem… Még mindig olyan elevenen él bennem, mintha csak tegnap történt volna. Nem véletlenül mondják azt, hogy egy lány életét nagyban meghatározza az első szexuális élménye is… De még, ha csak egyszer történt volna… De nem. Kétszer történt, kétszer tette meg velem. És mindig eszembe jut, akárhányszor Narouról van szó…
- Nem… - csordult le egy könnycseppem, miközben a párnába fúrtam az arcomat. Szegény Doriant büntetem vele. Nem vagyunk már gyerekek, nem vagyok már szűz, de még is úgy viselkedek, mint egy szemérmes kislány… De nem tehetek róla. Én tényleg nem akartam, hogy valaha más érjen hozzám… Valaki más, aki nem Sasuke. És félek. Félek belemenni, mert… Mert Sasuke volt nekem az igazi első. Akivel tapasztaltam, hogy a szex jó is lehet. De ő már nincs velem. Doriannak pedig még esélyt is félek adni...
- Hercegnő – kopogott be Dorian – A bátyád nem akar zavarni, de megkért, hogy szóljak neked, hogy elmentek Stacyvel nődokihoz. Tudod, ahhoz a hülye Okitához, akire féltékeny Chani.
Nem feleltem, csak szipogva felemeltem a fejem és megtöröltem az arcomat. Okita? Még mindig olyan ismerős ez a név…
- Nem engedsz be? Olyan szar egyedül! Úgy érzem magam, mint egy kizárt kutya – próbálkozott, de még mindig nem mozdultam – Na jó… Akkor megvárlak a kanapén, mint egy hűséges eb. De csak, mert én nem leszek a kábszis, hogy elmenjek, ha valami nem jön össze nekem!
Itt már felugrottam és az ajtóhoz siettem és kinyitottam. Természetesen még ott állt és, amikor meglátott, elvigyorodott.
- Hát szia – köszönt – Lenyugodtál?
- Nem teljesen – fontam karba a kezem durcásan.
- Sírtál – állapította meg.
- Nem – fordítottam el a fejem. Nem szeretem, ha Mimin és Chanin kívül bárki más megállapítja ezt rajtam.
- De igen – lépett közelebb hozzám és kisöpörte a hajamat az arcomból, majd két kézbe fogta és maga felé fordított – Ne sírj Babám, én megértelek – nyomott egy puszit a homlokomra.
- Kétlem – csuklott el a hangom, miközben igyekeztem visszatartani az újból előtörő könnyeimet.
- Jobb, ha most elmegyek, és magadra hagylak, úgy érzem – komorult el.
- Mi? – sápadtam el.
- Majd hívlak, jó? Ha megnyugodtál. Utálom, amikor mások járnak a fejedben és nem én…
- Dorian…
- Cccst, Hercegnő – tette a mutató ujját a számra, majd megcsókolt, de mikor ment volna el, megragadtam a kezét.
- Ne, Dorian, várj! – rántottam magamhoz és a másik kezemmel a nyakába csimpaszkodva hevesen megcsókoltam. Meglepődött, de nem hajolt el, hanem visszacsókolt és erősen a derekamba markolt, amitől belenyögtem a szájába.
- Ne csináld már, mert menten megbaszlak! Ne játssz velem – morogta, mikor elhajoltunk és láttam a fején, hogy megint totál beindult.
- Nem játszok! – támasztottam lábujjhegyre állva a homlokom az övének.
- Akkor meg hagyd abba, különben tényleg leteperlek.. – suttogta az ajkamhoz közel.
- Csináld – mondtam ki hirtelen a számba harapva.
- Biztosh?
- Uhumm. Kérlek.. – csókoltam meg újra és újra – Csináldh!


Stefan
           
            Éppen nagyba vezettem a kocsimat, mivel siettem hazafele (éppen faternak voltam ügyet intézni) és közben hívott az a nyomorult. Mármint apa.
- Merre vagy már?! Kibaszott fontos dologról van szó!!! – korholt a vonal másik végén.
- Hallod, hagyjál már!! Sietek na, de jelenleg szakad az eső és nem szeretnék miattad meg a fontos dolgaid miatt balesetet szenvedni!! – vágtam rá, miközben magasabbra kapcsoltam az ablaktörlő sebességét, ugyanis szinte alig láttam ki a szélvédőn, mert másodperceken belül ellepte az a kurva víz. De gyűlölöm az esőt.
- Leszarom!! Akkor elmondom most a lényeget, csakhogy ösztönözzelek – kezdte, mikor éppen megálltam a kereszteződésnél, egy piros lámpánál.
- Hallgatlak – forgattam meg a szemeimet.
- Emlékszel még az idióta idősebb húgomra, Nereara?
- Persze, mi van a nénikémmel? – ráncoltam a homlokomat, a lámpát szuggerálva, hogy mikor vált már zöldre.
- Tudod, neki nem lehetett gyereke, ezért hozzáment egy özvegy bunkóhoz, akinek akkor már volt egy nálad is idősebb fia…
- Tudom, az a csávó közel négy évvel idősebb nálam… Régen sokat jártunk össze, nagyképű és egy valódi faszrágó, mint amilyen az apja volt, mielőtt három éve meghalt, ismerem őket, a lényeget mondjad már! – sürgettem idegesen, mert utálom, amikor olyannal húzza az időt, amivel felesleges.
- Ne feleselj, különben szájba csaplak, ha hazaérsz!! Na szóval… Mivel anyád és Nerea kurva jóban vannak, ezért Sonia elmesélte az elmúlt időket neki, aki tovább adta annak a buzinak és az a kis köcsög közölte, hogy ő tudna segíteni, nyomra deríteni a gyújtogatókat, ezért idejön nem sokára, Spanyolországból…
- MI?!! – nyeltem félre majdnem a saját nyálamat – Hector Pietrasanta idetolja a képét???!! Na neee… - ám eközben rám dudáltak, hogy indulás van, ezért rátapostam a gázra.
- De-de! Szóval siessél haza, ha tudni akarod a további részleteket, na csá – nyomott ki kedvesen.
- Fasza – sziszegtem idegesen az anyós ülésre dobva a telómat, ám, amikor ismét felnéztem az útra, hirtelen egy gyerek az autóm elé szaladt. Egyből satufék és elrántottam a kormányt – MI A FASZ?! – szorongattam a kormányt, miután realizáltam, hogy megállt az autó és nem borult fel és élek. Aztán eszembe jutott, hogy valakit lehet most ütöttem el, ezért egyből kipattantam a zuhogó esőbe és megkerülve az a utómat, odaszaladtam. De akkor hatalmas szívrohammal realizáltam, hogy aki totálisan elázva a földön ül megszeppenve, az nem egy kislány, sőt nem is egy gyerek…. HANEM MIMOZA!!
- Te jó ég, Mimi!!! – guggoltam le egyből elé – Jól vagy??!! – fogtam remegve két kézbe az arcát és magam felé fordítottam.
- Igen, csak… Csak megijedtem és hátra estem – hüppögött.
- Kelj fel, gyerünk – fogtam meg óvatosan mind a két karját és felsegítettem – Történt valami, Mit keresel itt?! – faggattam aggódva – Istenem nem tudom, mit csináltam volna, ha elütlek vagy valami – öleltem hirtelen magamhoz és hirtelen felindulásból megpusziltam a feje búbját.
- Nincs semmih… Csakh.. Csakh – hüppögött és az ingembe kapaszkodott, miközben szinte már-már bőrig áztunk – Stefan nem biroomh… - fúrta az arcát a mellkasomba (ő feléri nekem).
- Mi történt?! Az a szemét Rayne csinált veled valamit?! – toltam el magamtól, hogy ránézhessek.
- Nem – rázta meg a fejét, ám ekkor egy ismerős autó hatalmas kerékcsikorgással leparkolt mellettünk. A colos ugrott ki a volán mögül és egyből hozzánk rohant.
- Mi a faszt keresel itt?! És miért érsz hozzá??!! – rántotta magához durván Mimit.
- Ne rángasd már, bolond vagy?! – szóltam rá.
- Rayne, semmi baj! – lépett el mellőle Mimi – Majdnem elütött, mert kiszaladtam az útra…
- Mi van??!! – hőkölt hátra az a colos – Te fasszopó – esett egyből nekem és a galléromnál fogva, teljes testével neki nyomott az autóm oldalának – Megöltelek volna, ha megtetted volna, ugye tudod??!!
- Állj már le, te vadbarom!! – löktem el magamtól – Nem történt semmi, higgadj már le!!! – ziháltam, miközben az arcomról csöpögő vízcseppeket nyeltem szinte.
- Te meg mi a faszomért rohansz el, ha egyszer ott vagyok??!! – fordult egyből szegény Mimihez – Mit mondott neked az a buzeráns??!!
- Elzavart, Rayne! Azt mondta, ha eddig ne keressem, akkor most se keressem – hüppögött Mimi az arcát fogva. Nem értettem, miről beszélnek, de a bátyjára tippeltem.
- Jó, szállj be az autóba – terelte őt a kocsija felé.
- Várj, előbb beszélnünk kell – állítottam meg a colost, mire nagy flegmán rám nézett és a vizes, arcába hullott frufruját félre söpörte (összevissza tapadt a fején a haja).
- Ok – felelt „kedvesen”, s miután megbizonyosodott arról, hogy Mimi beült a kocsijába, visszafordult hozzám – Na lökjed.
- Egy rokonomról lenne szó – kezdtem, de ekkor megszólalt a mobilja.
- Bocs – halászta elő a zsebéből és a füléhez emelte – Fater?
Várakozásteljesen meredtem rá, de a komor arca hirtelen megdöbbenté és aztán idegessé változott, amitől én is nyugtalan lettem.
- Ezt nem hiszem el……. Nem, oda nem megyünk!! Mimi bőrig ázott, én otthon maradok vele……. Leszarom, fater, akkor ők jöjjenek hozzánk!!....... Oldd meg, nekem Mimoza az első!!......... Jóóó………. JÓÓÓ!!.........OK!!! ……. Cső – nyomta ki a telefont és visszatette a zsebébe.
- Mi az? – kérdeztem a homlokomat ráncolva.
- Ma reggel ismét gyújtogatás volt… Három helyen is, szétszórtan a városban. De aztán elkezdett esni az eső és elvileg elmosta, de megint halálos áldozatok voltak… Tehát, a barátaink visszatértek – morogta idegesen.
- Akkor ezt akarta fater elmondani – gondolkodtam el hangosan – Figyelj, pont ezzel kapcsolatba akartam mondani, hogy az egyik nagyképű és világi geci rokonom ide fog jönni ezzel az üggyel kapcsolatban! És meg kell beszélnünk, mi legyen! Mert ő tényleg nagyon aljas.
- Majd elválik akkor, egyenlőre Mimit akarom megnyugtatni! Nálunk lesz a gyűlés, fater szól mindenkinek… Te meg szólj az öcsédnek – hagyott ott. Még utoljára Mimire néztem a kocsi ablakán keresztül, aztán én is a kocsimba ugrottam, a volán mögé és miután becsaptam magam után az ajtót, realizáltam a visszapillantó tükréből, hogy gecire eláztam. A telefonomhoz nyúltam és miközben elindultam az autóval, tárcsáztam az öcsém számát, de nem vette fel!!! Nem tudom, hányszor hívtam, de egyszer sem volt hajlandó felvenni… Így hát az első utam hazavezetett.
- Ennyire meg kell váratnod, mikor azt mondom, hogy siess??!! FONTOS DOLOGRÓL VAN SZÓ!!! – fogadott fater ily kedvesen az előszobában, mikor hazaértem.
- Eli!! Nem látod, hogy elázott szegény??? – védett be anya.
- Tudom már, hogy megint gyújtogatás volt… Összefutottam Raynéval, akit hívott pont az apja és elmondta ezt… Átöltözöm és mehetünk hozzájuk – indultam meg kikerülve őket az útból, de megtorpantam – Apropó, nem tudjátok, hol van az öcsém?
- Úgy tudom, annál a lánynál van – mosolygott anya kedvesen.
- Biztos jókat kúr, az a szégyentelen gyerekem – sziszegett fater idegesen, miközben a fekete zakójáról szedegette a szöszmöszöket.
- Mindegy, hagytam neki üzenetet, hogy majd jöjjenek utánunk… - sóhajtottam.


Rayne
           
            Hazáig meg sem szólaltunk. Ő csendben szipogott az anyósülésen, én pedig idegesen vezettem ebben az istentelenül szakadó esőben. Mikor beparkoltam a garázsba otthon, én szálltam ki először és megkerülve a kocsit, kinyitottam az anyós felöli oldal ajtaját és Mimozát az ölembe véve, berohantam vele a lakásba.
- Anya! Készíts neki egy forró fürdőt, kérlek – szóltam oda muternak, amikor beléptem az előszobába.
- Rendben kisfiam – nézett ránk aggodalmasan, majd elsietett.
- Mi történt, fiam? – lépett oda fater is.
- Az a seggfej bátyja már megint felzaklatta őt – sziszegtem idegesen, miközben az én egyetlenem a vállamba fúrta az arcát és a nyakamba kapaszkodott, körmeit a bőrömbe vájta.
- Jobb lesz, ha nem engeded a közelébe… - javasolta apám. Tényleg?? Na ne mondd öreg!!!
- Tudom, azon dolgozom éppen – morogtam komoran – Szóltál mindenkinek? – kérdeztem.
- Igen! Már csak Elinak kell szóljak…
- Felesleges, összefutottunk Stefannal, szóltam neki, az meg már biztos elmondta az apjának – kerültem ki apát, mert anya közben szólt, hogy már folyik a melegvíz.
- Fiam! – szólt még utánam fater – Ugye tudod, hogy Sasuke is itt lesz? – na itt megtorpantam. Mimi is felkapta a fejét és aggódva nézett fel rám.
- Sejtettem – forgattam meg a szemeimet felé sem nézve, majd Mimire néztem és megeresztettem neki egy mosolyt, majd megpusziltam a homlokát, hogy ne aggódjon, aztán felsiettem vele a fürdőbe. Óvatosan letettem őt a földre és megszabadítottam a vizes ruháitól, majd amíg ő bemászott a kádba, én hoztam be neki tiszta ruhákat (vásároltam neki újakat, amíg nálunk volt). Leguggoltam a kádja mellé és komoran néztem rá.
- Érted már, miért nem akartam, hogy elmenj hozzá? De elvittelek, mert azt hittem jobban leszel…
- Rayne… Sajnálom.. De ez nagyon fájt – hajtotta le a fejét, miközben elbújt a habok alatt.
- Majd elmúlik – sóhajtottam, de közben más is járt a fejemben. Természetesen az exhaverom… Ezer éve nem láttam. Biztos furcsa lesz, hogy ismét ide fogja tolni a képét… 

1 megjegyzés: