2015. december 16., szerda

02. LXXXV. Fejezet

Mimoza

Rettenetesen szédültem. A macskát szerencsésen megtaláltam amúgy, az egyik kanapé alatt kuksolt szegénykém. De onnantól, hogy felkapom, és elkezdek rohanni a kijárat felé szitkozódva, képvágás, és semmire sem emlékszem. Csak arra, hogy a szó szoros értelmében eltűnt a lábam alól a talaj, és rengeteg füst volt. Rengeteg. Mikor legközelebb kinyitottam a szemem, már kint voltam a csípős hidegben. A hideg szél csak úgy marta az arcom, nem esett túl jól. Rettentően émelyegtem, alig kaptam levegőt, a tüdőm kb. úgy reagált mindenre, mintha minimum 18 éve zsinórban láncdohányos lennék.
- REMÉLEM, MENTŐT IS HÍVTATOK!! – hallottam meg egy ismerős hangot. Ja, merthogy valaki cipelt az ölében. Bágyadtan feljebb tornáztam a szemeimet, hogy lássam, ki rohan velem a karjában. Először egy barna hajat láttam, ezért azt hittem Rayne az, de az illata más volt. Ez egy idegen illat volt, szóval halványlila gőzöm se volt arról ki ez. Egészen addig, amíg ki nem tisztult előttem a kép. Stefan volt az. Hát nem ő rá számítottam. Lassan odaérkeztünk a többiekhez, ő pedig még mindig az ölébe velem, leguggolt a hóba, és kisöpörte a hajamat az arcomból én pedig eléggé megviselten meredtem föl rá.
- Mimi!! Mimi minden rendben?! – emelte meg a hangját nyugtalanul.
- Hm… - nyöszörögtem fel.
- Mimi!! Hallod, amit mondok?!
Igen. Hallottam.
- Mit ordítasz?! – nyekeregtem fel morcosan, köhécselve, mire mintha a megkönnyebbülés futott volna át az arcán.
- Meddig akarsz még fogni? Eressz! – vájtam ki magam a karjai közül, és belehuppantam a hóba. Ááááh a fejem geci. Kurvára fáj.
- Hogy érzed magad?! – kérdezte Stefan egy merő aggodalommal a hangjában, mire értetlen grimaszt vágva felé néztem. Na ennek is mi baja van.
- ….Heh?
- Jól vagy?! – kiáltott rám, mire kissé hátrahőköltem, értetlenebb fejjel, mint eddig. Na még egyszer… ennek most mi baja van?!
- Rám gyulladt egy villa… Egyszerűen fantasztikusan vagyok! – túrtam a kócos hajzuhatagomba, feltápászkodva a földről – Hol van Rayne?? És Nero?! – néztem körbe frusztráltan.
- MIMI!!!! – ragadták meg hirtelen a vállam hevesen, majdnem összeroppantva azt, mire rögtön odakaptam a fejem. Az elkövető nem más volt, mint Rayne – TE NEM NORMÁLIS!! TE HÜLYEGYEREK!!! TE SEGGFEJ!!! MÉGIS MIT KÉPZELTÉL?!! BEROHANNI EGY ÉGŐ HÁZBA?! NEKED ELMENT AZ A MARADÉK ESZED IS?! – meredt eszelősen a szemeimbe Raynus, és mintha enyhén könnyes lett volna.
- KUSSOLJ MÁR! – rivalltam rá – Széthasad a fejem… - morogtam az orrom alatt.
- A francba Mimi!! – rántott magához körém fonva a karjait, és erősen ölelt. Túl erősen. Majdnem megfulladtam. – Annyira gecire de kurvára aggódtam!!! ILYET TÖBBET SOHASE CSINÁLJ!!
- Itt vagyok! Élek, nem haltam meg! – nyekeregtem szenvedve, és megpaskoltam a hátát, majd elhajoltam tőle, és felmutatva a hüvelykujjam rávigyorogtam – Minden rendben!
- De ezt se neked köszönheti – bökte oda Stefan, gonosz ábrázattal az arcán – Hanem nekem. Ha nem megyek be érte, akkor Mimi szanaszét ég, Őfelsége. Akkor mit csináltál volna?? Egy pillanatra Raynera néztem, aki félrepillantott idegesen, és szinte remegett az idegtől.
- Kussolj Mendez, vagy szájba csaplak – szóltam neki oda csípősen.
- Na?? Mit csináltál volna, ha ÉN nem hozom ki őt?? – folytatta tovább. Ha lehet ennél még jobban remegett, és ökölbe szorította a kezét, kissé megszorítva engem, (mert közbe megfogta a kezemet) de nem érdekelt különösebben.
- Kuss! – csattantam fel Stefanra nézve – Ha tovább hergeled, belefojtalak a hóba, Mendez!! – figyelmeztettem. Ez az ember… Inkább hagyott volna bent égni a házban, minthogy az ölében hozzon ki, hát istenem! Majd ezután visszafordultam a coloshoz – Te meg mit hagyod, hogy felidegesítsen?! Csak én mehetek az agyadra, ne hagyd, hogy más is megtegye! – néztem a szemeibe. Ám ekkor szirénákat hallottunk közeledni. Mentőt, és a tűzoltót egyaránt, valószínűleg Narou és Naoki hívták ki őket. Akik közül az utóbbi már a rémült cicáját szorongatta. A mentők leparkoltak és máris munkához láttak. Például kivizsgáltak gyorsba mindenkit, majd mindenkire terítettek pokrócot, akik a házból menekültek ki, hogy meg ne fázzunk kint a mínusz akárhány fokba.
- Minden oké?! – szegezte a kérdést az öccsének kissé ingerülten Narou, mikor már a mentősök Naokira is terítettek egy pokrócot ugyanis csóri csak egy szál pólóban volt – Te mindig rosszkor vagy rossz helyen!!
- Tudom…
- Faszom Naoki. Elmegyek egy órára, max. kettőre, és te bazdmeg felgyulladsz! – szidta tovább a bátyja.
- A RUHÁIM!! – sápítozott Jonathan – A SELYEMKÖNTÖSÖN!! A MÉREGDRÁGA SELYEM NYAKKENDŐM!! – járkált fel s alá, majd mikor a mentős rá akart teríteni egy pokrócot undorodva ellökte az magától – Fúj!! Nehogy hozzám érintse! Tele van bacikkal, ki tudjam ilyen AIDS-es ért hozzá előttem!! – fintorgott majd folytatta – AZ ÖLTÖNYEIM!! A KÉZKRÉMEIM!! A KENDŐIM!!
Hála az istennek velük minden oké. VISZONT NERO KURVÁRA NEM TUDOM HOL A PICSÁBA VAN! Berohant Dorianért, de kijönni nem láttam!!


Dorian

Leugrottam a hercegnőmmel. Igen. Nem, nem vagyok kamikaze vagy öngyilkos merénylő, de ti mit csináltatok volna?! Így is alig úsztuk meg a robbanást. Óriásit szólt, és a szele megégette a hátamat, ahogyan védtem a hercegnőmet a ház darabkái elől, majd zuhanni kezdtünk. Szorosan magamhoz szorítottam őt, próbáltam a jelenlétemmel nyugtatni és imádkoztam az úristennek, hogy geci csak bele ne essünk a tengerbe, mert akkor végünk van, szétfagyunk, és ezt ő is nagyon jól tudta, hiszen nem buta az én egyetlenem. Faszom már… Minden kicseszett erőmmel azon voltam, hogy sugalljam felé, hogy minden rendben lesz, mert én itt vagyok. Kétségbeesetten a pulcsimba kapaszkodott, átölelve a derekam félelmében, hiszen csórikám annyira megijedt, hogy sikítani is elfelejtett, úgy kapaszkodott belém, mintha az élete múlna rajta. Talán, mert az is múlt tulajdonképpen. A szél csak úgy süvített el a fülünk mellett, de szerencsére, mielőtt tovább zuhantunk volna, már az elején megragadtam fél kézzel az egyik fa kiálló gyökerét, így nem estünk bele a tengerbe, de Nero kicsúszott a karjaim közül. Szinte lassított felvételben láttam, ahogy elengedi a derekam, és közelít a tenger felé. A szívem a torkomba ugrott és rögtön, szinte ösztönből megragadtam a kezét, olyan erősen hogy szerintem szegénynek véraláfutásos lesz. Biztos nem fogom engedni, hogy leessen… kurvára nem fogom engedni!! Ott csüngtünk azon az egy baszott gyökéren, és éreztem, hogy azaz egy karom nem bírja sokáig, az izmaim megfeszültek, és éreztem, ahogy egyre inkább engedem el.
- Dorian… - nézett fel rám a rémülettől kitágult, könnyes gyönyörű szemeivel. Fel kell őt juttatnom. Muszáj. Gyerünk… gondolkozz… gondolkozz, Dorian!! Most legyen eszed! Nincs olyan messze. Olyan másfél méterre. Dolgoztak elég rendesen azok a fogaskerekek, már fizikailag belesajdult a fejem, ráadásul a láztól nem igen láttam tisztán, a testem túlhevült, rettenetesen szédültem, a végtagjaim sajogtak, a mellkasom szúrt. De ahogy lenéztem a mindenemre, beugrott valami, tulajdonképpen a megoldás. Egy pillanatig vonakodtam csak, de ahogy eszembe jutott Nero, egyből másképp láttam. Őt kell elsősorban feljuttatnom, és még magam se hittem el hogy ilyet gondolok.
- Minden oké hercegnőm… - szűrtem ki a fogaim között – Hiszen itt vagyok még, nem? Csak kurvára bízz bennem, érted? És nehogy elmerd engedni a kezem!! – markoltam meg még erősebben.
- Nem fogom! – szorította vissza riadtan.
- Bíznod kell bennem!
Erre nem válaszolt semmit.
- Bízol bennem?! – sürgettem kissé megemelve a hangom, mire összeszorította a szemét.
- Igen!
Erre elégedetten elmosolyodtam.
- Helyes. Jó kislány vagy te bogaram. Ha felérsz, menj vissza a többiekhez, értetted?
- Mi..? – kerekedtek el a szemei rémülten – Dorian!!... És veled mi… - ám ekkor minden erőmet összeszedtem, a fogaimat összeszorítottam, az izmaimat megfeszítettem és azt a karomat, amiben Nero kecsecskéjét tartottam, meglendítettem, és a szerelmemet egész egyszerűen felhajítottam a tetejére. Egy nagyot nyekken szegénykém, és valószínűleg többoldalú szívrohamot kapott de egy óriási szikla gurult le a szívemről. Megkönnyebbültem. Most már minden kurvára oké.
- Dorian!! – nézett le rám – Add a kezed!! – nyújtotta le nekem a karját, mire sunyin elmosolyodtam.
- Hercegnőm… Nem lehet. Akkor mindketten leesünk, a hótól csúszik a hegyoldal.
Éreztem, ahogy a kapaszkodó kezem fokozatosan engedi el az ágat.
- DORIAN!! ADD IDE A KEZED!! – üvöltött hisztérikusan és még lejjebb nyúlt.
- Elkényeztetsz – kuncogtam fel, és ott volt az a pont ahol a kezem nem bírta már. Ám ekkor elkapták azt.
- AZT MONDTAM, ADD IDE A KEZED!! – hallottam meg Neruci hangját, mire rögtön felkaptam rá a fejem, és kitágult íriszekkel láttam, ahogy félig lecsúszva tart engem két kézzel, közben a lábát beakasztotta egy kiálló gyökérbe. Nem… Így le fog esni!!
- NERO!! ENGEDD EL!! – kiabáltam rá egyszerre rémülten és dühösen.
- NEM!! – ordított vissza, mire hátrahőköltem, de nem igazán tántorodtam el.
- ENGEDD EL!! ÍGY LE FOGSZ ESNI!! – kezdtem el kihúzni, mire utánakapott.
- NE MERD ELENGEDNI! EZ PARANCS! - csattant fel, és éreztem, ahogy a könnycseppje az arcomra hull – A picsába… - szűrte ki a fogai között, mire elmosolyodtam.
- Mondom, hogy elkényeztetsz – kuncogtam fel ismét – De a hercegnőm óhaja számomra parancs – szorítottam meg a kezeit, mire ő egyre jobban neki feszült és elkezdett engem felhúzni. Egyre feljebb, és feljebb. Volt erő benne, az biztos, vagy lehet az adrenalin tette.
- A kurva életbe!! – nyögte, mikor egyszer majdnem visszaestem, de nem engedte el a kezem, csak húzott egyre feljebb, míg végül el tudtam érni a tetejének a szélét, és nagy nehezen feltornáztam magam a szilárd talajra. Ott lihegtünk mind a ketten, Nero is meg én is.
- Megvagy… - zihált rám nézve.
- Megleptél szépségem – dőltem hátra kissé, a két kezemen támaszkodva, miközben felszisszentem (fájt a hátam eléggé) és vigyorogva méregettem őt – Jó nagy erő van ebben a bomba testedben.
- Fogd be! – túrt az izzadt hajába.
- Meg akarlak csókolni – vallottam be őszintén, kisebb hallgatás után, mire felém kapta a fejét és mélyen a szemeimbe nézett, de ekkor két hangot hallottunk meg magunk mögött.
- NERO!!
Matsuko volt az. És az apja.
- Sasuke… - kerekedett el a szerelmem szeme.
- NERO!! A KURVA ÉLETBE!! – guggolt le hozzá egyből, és magához rántotta – Leugorni Rudolffal az erkélyről?? Normális vagy te?! Nincs semmi bajod?!! – hajolt el tőle, jól végignézte, felületi sérüléseket keresve rajta – Mit csinálok, ha neked bajod esett volna?! – szidta egy kicsit meg, majd hevesen megcsókolta, mire idegesen félrenéztem. Ez gecire nem igazság.
- Ezért kinyírok mindenkit, akinek köze volt ehhez… - szűrte ki a fogai között Matsuko, és akkor nem igen tűnt épelméjű embernek – Ha téged bántanak, az már személyes ügy… - szorongatta magához a hercegnőmet, aki olyan furcsán nézett rám, a karjai közül. Olyan… másképpen, mint eddig bármikor. Volt valami érzelem a szemeiben, ami megdobbantotta a szívemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése