2015. december 3., csütörtök

02. LXXIV. Fejezet

Nero

            Idegesen meredtem magam elé és annyira, de annyira felbosszantott és olyan magatehetetlen voltam, hogy egyszerűen rohadtul nem bírtam magammal. A kezemben lévő tányért egyszerűen földhöz csaptam, ami hatalmas csattanással szét is tört, darabjai pedig beborították a konyha padlót. Biztos voltam benne, hogy ezt most mindenki hallotta, de kurvára nem érdekelt. Dühösen, agresszívan letöröltem a könnyeimet, és visszafordulva mosogattam tovább, mintha mi sem történt volna. Persze magamban jól kiátkoztam az életét Doriannak. Nem sokkal a tányér eltörése után, lépteket és Sasu dögcédulájának csilingelését hallottam meg.
- Bébi, mi történt?! – lépett mellém, átlépve a szilánkok felett.
- Semmi, csak elejtettem – morogtam az orrom alatt felé sem nézve és a hajam is az arcomba hullt. Remélem, nem látta a fejem, mert nagyon eszelős voltam akkor, ott.
- Kis bénám – paskolta meg a fenekem, amin ha lehet, még jobban felbasztam magam. Összeszorítottam a fogaimat, amitől megfeszült az állkapcsom. Közben fél szemmel láttam, hogy Sasu egy söprűvel és kis lapáttal összeszedi a tányér maradványait, aztán kihajítja a kukába azt.
- Siess fel szerelmem – nyomott nekem egy gyors puszit – Te meg mi a faszt keresel itt?! – kérdezte valakitől, mikor megindult felfelé.
- Hagyjál már bazdmeg, csak szomjas vagyok – sziszegte neki Narou ellenségesen. Megforgattam a szemem. Na már csak ő hiányzott.
- Ha Nerohoz nyúlsz…
- Tudjuk Matsuko, bekattansz és felrobbansz – gúnyolódott Narou, aztán hallottam, hogy Sasu felmegy, Narou pedig kinyitja mögöttem a hűtő ajtót – Mit törsz-zúzol itt lent, galambom? – kérdezte tőlem.
- Hagyj békén – sziszegtem idegesen.
- Most mi bajod van? – röhögött fel becsapva a hűtőajtaját, mire „véletlenül” a mosogatóban összetörtem egy poharat az egyik tálcával. Faszom. Elzártam a vizet és inkább abbahagytam.
- Mit feszülsz, mi bajod van? – fogta meg a vállam, mire a kezembe vettem egy nagyobb szilánk darabot és felé fordulva egyenesen az arcába tartottam azt.
- Ne… Érj… Hozzám!
Nagyokat pislogott, aztán kicsit elhátrált.
- Mi van, megzakkantál, vagy mi? Te nem vagy ilyen – ragadta meg a csuklóm ez a fő rohadék, mire én jól a lába közé rúgtam, és amíg ő a térdre rogyott fájdalmasan, én felrohantam az emeletre, félre lökve a két leigyekező Mendezt. A fürdőbe bezárkóztam, és gyorsan megmostam az arcom meg a kezeimet, hogy megnyugodjak egy kicsit. Egyszerűen már nem bírom el idegekkel mások érintését. Soha többé ne nyúljon hozzám senki, aki nem Sasuke és fasz van a lába között. SOHA!!!
Miután sikerült lenyugodnom (egy kicsit), megtöröltem az arcomat és bevonultam a szobába. Sasuke éppen félmeztelenül állt a TV előtt és nyomkodta.
- Bébi, nem találom a távirányítót – morgott. Mivel a falra szerelt plazma TV pont az ajtó mellett van, ezért megragadtam Sasuke karját és magamhoz húztam – Mi a…? – lepődött meg, de ekkor én meg hevesen megcsókoltam és a nyelvemmel könyörögtem neki bejutásért, amit meg is engedett. Végül neki löktem az ajtónak és térdre estem előtte. Köpni-nyelni nem tudott, főleg akkor nem, mikor az arcomat az ágyékához dörzsöltem és farmeron keresztül finoman megharaptam neki OTT. Felsóhajtott és elakadt komolyan minden szava.
- Bébih… Mi ütött belédh..? Te nem szoktál magadtól ilyeth… - nyelt egy nagyot, amikor lenézett rám, én meg fel rá.
- Most igen – vigyorodtam el sunyin.
- De miérth..? – simogatta meg az arcom, amikor elkezdtem kigombolni a gatyáját.
- Mert szeretlek! – néztem fel a szemébe. Komolyan…. Nagyon…. Szeretem!


Rayne

            - Mi?! – lepődtem meg – Minek??!! – vágtam fura fejet és igyekeztem türtőztetni magam, mert éppen az ágyékomon ült. Geci izgató… És olyan kurva régen kaptam már meg őt, hogy már ki kéne üríteni a zacsimat. Bugyog benne az anyag.
- Mert én mindig is akartam tetkót, csak nem tudtam, hogy milyet. De most már igen és nagyon-nagyon akarok! És lesz is! – jelentette ki határozottan, ami nekem nem tetszett.
- És hova? – húztam össze a szemöldökömet.
- Hát – emelte fel a pólóját és a medence csontjára mutatott – Ide és a másik oldalra is!
- És még is mit…?
- Egy komplett virágos kertet – vigyorodott el szélesen.
- Mi van??!! – törtem ki – Ilyen baromságot akarsz??!!
- Ez nem baromság – engedte el a pólóját és tök megszeppenve nézett rám – Mindegyik virágnak lesz egy jelentése. Nerot fogom megkérni, hogy tervezze meg nekem!
- Úristenem – temettem a tenyerembe az arcomat, és szinte szétdörzsöltem a pofázmányomat – És te, hogy fogod ezt kifizetni? Mert nem két fillér!
- Hát arra gondoltam, hogy esetleg majd te… - motyogott, mire én kinéztem az ujjaim közt, és egyenesen rá néztem.
- Hogy én?
- Ühümm – bólogatott.
- Hogy én fizessek egy ilyen szarságra? Gondoltál már arra, hogy leszel még 50 éves is?! A bőröd ráncosodni fog… Ráadásul én szeretnék majd gyerekeket is! Ha terhes leszel, ott meg fog nyúlni a bőröd, kibaszott ronda lesz! – figyelmeztettem őt előre, mire morcosan összehúzta a szemeit.
- Ez nem ér! Neruci bezzeg csináltathat magának köldök piercinget – mászott le rólam és a falnak dőlve, mérgesen összefonta a karját.
- Az Neruci dolga, én kurvára leszarom őt! És a piercinget ki lehet venni, de a tetkót nem! Mi lesz, ha tíz év múlva megbánod, és már nem akarod?! A lézeres kezeléssel való eltüntetés ezerszer jobban fog fájni, mint maga a tetoválás! – szónokoltam felülve.
- Nem, nem fogom megbánni! – jelentette ki határozottan – És, ha esetleg csúnya lesz, akkor rendbe hozatom, mert rendbe lehet!
- Istenem – sóhajtottam – És azt ugye tudod, hogy nem fürödhetsz addig, amíg be nem gyógyul? Nem érhetsz hozzá, nem feküdhetsz rá, fóliát kell felvegyél, mert a ruha sem érhet hozzá és kenegetned kell?!
Itt egy kicsit elgondolkozott, de ismét határozottan bólintott.
- Tudom, igen, tudom, és nem érdekel, NEKEM TETOVÁLÁS KELL!! Mindenkinek van, én is akarok – morgott.
- Nem mindenkinek… - utaltam magamra, meg Naokira és Nerora is.
- De a legtöbb embernek van, és geci jól néz ki! És én ezt kérem a névnapomra tőled! – mutatott rám. Felsóhajtottam és mereven szemezni kezdtem vele.
- A bátyád mit szólna?
- Lefosom! És azt is, hogy te mit szólsz! Nekem az kell!!
- Ok – adtam meg magam szemet forgatva és eldőltem ismét az ágyon, és a fejemre húztam a párnát. Nem hiszem el – Ha el akarod csúfítani a tested, ám legyen.
Öcsém, ebbe belegondolni is rossz! Hogy Mimi érintetlen testén ott figyeljen egy kibaszott tintapaca…
- Miért, ha lett volna tetoválásom, és te nem láttad, nem tudtad volna, akkor már nem is kellettem volna? – kérdezte megbántva. Csak morogtam és inkább hasra fordulva, beletemettem a fejemet a párnába. Ekkor olyan történt, amire nem számítottam. A derekamra ült és elkezdte a hátamat masszírozni, ami kurva jól esett, ezért egy jól eső sóhajt és morgást is kipréseltem magamból.
- Ne izélj már Raynus… - motyogta a fülemhez hajolva – Szeretlek téged!
- Az a te nagy szerencséd, hogy én is téged, az életemnél is jobban – morogtam arccal lefelé és élveztem Mimi apró kezeinek kényeztetését.


Stefan

            A tesómmal lementünk, hogy kilopjuk a hűtőben maradt kaját és vigyünk fel innivalót, ám lent Silverman #1-el találkoztunk, aki igencsak zabos hangulatában volt.
- Mi bajod van? Zaklattad a hercegnőt tán? Az előbb kis híján fellökött minket – nyitotta ki az öcsém a hűtőt.
- Semmi közöd hozzá, te mihaszna róka gyerek – vágta oda neki a sebhelyes pofázmányú, majd a kezében egy flakon vízzel, felrobogott az emeletre.
- Ez a csávó. Úgy pofán tudnám vágni – néztem utána.
- Jha, én is – morogta Dorian, majd rám ripakodott, hogy menjek be a spájzba és kerítsek valami nasit. Így is tettem és találtam háztartási kekszet, egy eldugott chipset és egy még jobban eldugott óriás tábla csokit.
- Bingó – röhögtem fel, majd összepacsiztunk és megindultunk az emelet felé. A Matsukoék szobája mellett elhaladva, valaki neki esett az ajtónak, mire az én kis öcsém neki préselődött és hallgatózni kezdett. Persze egyből elváltozott a feje és igazán dühös volt, majd kissé félre lökve engem az útból, beviharzott a szobánkba. Én még hallottam a pöttömke kiabálását, hogy neki tetoválás kell (?), aztán az öcsém után mentem.
- Mi bajod van? – kérdeztem becsukva magam mögött az ajtónkat és a zsákmányunkat egyenesen az ágyra dobtam.
- Az a fasszopó Matsuko – markolászta a kezében az egyik lopott aranyat – Elegem van belőle! – vágta földhöz az ékszert.
- Nekem is a colosból – terültem el az ágyamon – Olyan bomba nője van te… Az a test. Hálát adok az Úrnak, hogy megengedte, hogy láthassam őt – kuncogtam a plafon felé meredve és az alsó ajkamba haraptam. Bárcsak hozzá is érhetnék…
- Az a rohadék nem sokáig élvezheti ki a hercegnőmet. Már van is egy tervem – kuncogott fel sunyin a saját ágyán az én kis öcsikém, ami sosem jelent jót. Dorian komolyan olyan, mint egy sunyi ravasz róka. Ráadásul még kiváló csempész és tolvaj is.
- Mit forralsz? – kérdeztem rosszallóan.
- Semmi jót, ne aggódj – vigyorgott rám sokat sejtetően – És, ha az „A” tervem nem válik be, akkor helyére lép a „B” – bontotta ki az egyik chipses zacskót – Sőt, már „C” tervem is van – röhögött fel hitetlenül – Egy kibaszott tervgyártó gép vagyok, tesóóó! – röhögött magabiztosan.
- Ilyenkor komolyan gumiszobába zárnálak – fogtam meg a tábla csokit és elkezdtem kibontani, majd nemes egyszerűséggel beleharaptam.
- Nem, hogy örülnél, hogy ilyen ravasz egy öcséd van – feküdt keresztbe az ágyán és a lábait felpakolta a falra és úgy tömte magába a kaját, közben sunyin hümmögött magába.
- Hát jól van – sóhajtottam egy mélyet, mert az öcsi menthetetlen. De, ha már ilyen jónak állítja magát, akkor lehetséges, hogy én is hozzá fogok fordulni némi segítségért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése