2015. november 15., vasárnap

02. XXXIV. Fejezet

Naoki
           
            Csak álltam ott az ajtaja előtt nagyokat és szomorúakat pislogva, majd felsóhajtottam és én is bevonultam a saját zugomba. Becsuktam magam mögött az ajtót és neki dőlve, megremegve néztem a kezemben tartott borítékra. Megint ő írt… Mit tud ennyit írni folyton, azaz elmebeteg?! És miért nem száll le rólunk?! Ez az ember komolyan beteg… Neki enne szüksége orvosra…
Először el sem akartam olvasni, csak bontatlanul be akartam hajítani a többé közé az ágyam alá, de végül nem tettem. Hogy miért? Mert muszáj elolvasnom. Hiszen ki tudja mit ír benne, ami esetleg fontos is lehet. Talán az elmebajos kérdései mellett leír még valamit, amire fel kell készülnünk. De, ha így is lenne, még azt sem tudom, hogyan mondjam el ezeket Narounak. Ezeket a leveleket. Így is ki van készülve! Talán… Talán Alexander az egyetlen olyan csapás az életében, amitől a bátyám tényleg, totálisan begolyózik… Pedig az ő faszához nem nyúlt…
- Na, jó. Elég! – próbáltam elhessegetni a fejemben lévő rossz, undorító és megalázó emlékképeket, és a levélre koncentrálni. Végül leültem az ágyam szélére, majd miután megsimogattam az ölembe kúszó, doromboló Pálinkát, felbontottam azt a szart. Széthajtottam a félbe hajtott papírt és a plafon felé meredve, egy óriásit sóhajtottam, majd minden erőmet összeszedve, elkezdtem olvasni…

„Ikreim!

Miért nem írtok nekem vissza? Ez olyan rosszul esik nekem… Talán valamit rosszul csinálok?! Nem akarok semmit sem elsietni drágáim, de már nem bírok magammal! Napok, lassan hetek óta csak a kezeim és a gondolataim, fantáziáim vannak, amik sikeresen a csúcshoz tudnak juttatni engem… És már nem bírom! Mindennél jobban vágyom arra, hogy ti elégítsetek ki engem! Mind a ketten! Naoki, te a szép száddal és a nem túl férfias, gyöngéd kezeiddel! Narou, te pedig az orbitálisan kemény faszoddal!! Akarlak titeket… Nagyon-nagyon akarlak benneteket!

Valami sumákolást szimatolok. Nem kapok választ és, mikor kifigyellek benneteket, Narou soha sem tombol miattam, csak más miatt. Valamelyikőtök biztosan elolvassa a levelet! Ejnye, Naoki! Csak nem elrejted a bátyád elől ezeket? Hmmm, te kis rosszfiú! Ha így van, akkor nagyon nagy büntikét fogsz tőlem kapni! Olyan nagy büntit, hogy a farkam egyenesen a szádon fog kijönni, drágám!
Légy jó kisfiú és mutasd meg szépen az ikerbátyádnak a levelet! Azt akarom, hogy csak rám gondoljon! Olyan szép lenne, ha valamilyen csoda folytán már nem azt a szőke ribancot kívánná, hanem engem…

Mondtam már, hogy gyakran figyellek benneteket? Nem? Csak említettem, igaz? Hát akkor közlöm, hogy nagyon sokszor figyellek benneteket. Képeket készítek rólatok, amikkel már tele van a falam… Bizony! Látlak titeket reggel és délután az iskola előtt. Szoktam látni a kocsitokat. És a kedvencem, amikor Narou drága félmeztelenül kilóg a saját ablakából. Imádom, hogy a szobája pont az utcára néz. Naoki, belőled sajnos keveset látok… Ezért hiányzol te jobban. Remélem, a következő felbukkanásomkor már észrevesztek. Legyetek éberek és figyeljetek! Nehogy véletlenül hátulról egy tű szúródjon a nyakatokba!

Na puszika;
Alexander<3”

Na. Eltudjátok ezt hinni??!! KOMOLYAN EL TUDJÁTOK HINNI???!!! MERT ÉN NEM!!! ÉN ROHADTUL NEM TUDOM ELHINNI!!!! EZ AZ EMBER BETEG!!! EGY KIBASZOTT, KÉTLÁBON JÁRÓ KÓRSÁG!!! NINCS HELYE EBBEN A VILÁGBAN!!! ÉN AKAROM FŐBE LŐNI, ÉN!!! HOGY MEGBIZONYOSODJAK RÓLA TÉNYLEG MEGHALT, MERT ÉN ÖLTEMMEG!!! NEM HISZEM EL!!! Istenem…. Miért teszed ezt velünk? Oké, tudom, hogy Silvermanek vagyunk, tudom, hogy patkányok vagyunk és tudom, hogy nem éppen a jó oldalt képviseljük. Raboltunk, fosztogattunk, kisemmiztünk, maffiáztunk, öltünk, lövöldöztünk stb… De nem szolgáltunk rá egy pederaszta ilyen „kitüntető” figyelmére!!!
Megfogtam azt a szart és bekúrtam a többi közé az ágyam alá. A fejemet fogva remegni kezdtem, aztán előszedtem a baba popsi törlő kendőmet (az ominózus kórházi eset óta az orvossal, szinte teljesen elmúlt a mizofóbiám, de ennek az embernek még a leveleitől is undorodom), áttörölgettem vele a kezemet, és végül elterültem az ágyamon, az arcomat a párnámba temetve. Nem akarom ezt. Nagyon nem… Meddig fogom bírni? Ezeknek, a leveleknek hála, már rémálmaim is vannak. Aludni is alig tudok tőlük. Ráadásul a tudat, hogy figyel minket, még rosszabbá teszi a közérzetem. Nem tudtam, hogy ennyire rossz lesz megkímélni Narout ettől a szenvedéstől. De muszáj visszaadjam a kölcsönt. Ő is túl sok szenvedést bírt már el helyettem is… Nem akarom, hogy idegösszeroppanást kapjon. Igaz, ha kiderül, hogy eltitkoltam ezeket előle, így is-úgy is totálisan ki fog akadni… Mit tehetnék…?

Nero
           
            - Sasu – ültem fel egy idő után, hogy az arcába tudjak nézni. Ő pont ekkor nyomta el a cigicsikkét a hamustálban.
- Mondjad – meredt rám.
- Izé… Már november van és… Jövő héttől lesznek a keringőpróbák… - kezdtem óvatosan.
- És?
- És Narouval táncolok…
- Tök jó – fordult el idegesen, mire megfogtam óvatosan fél kézzel az arcát és magam felé fordítottam.
- Hallgass végig kérlek! Csak is Dorian miatt csináljuk… Mert az a szemét meg azt akarja, hogy vele táncoljak… Tudom, hogy Narou az Narou, de nem érdekel! Sasuke… Kérlek, bízz bennem! Nem fogok csinálni semmi olyat!
- Honnan tudjam? – sziszegett gyanúsan méregetve engem.
- Csak bízz bennem… Amúgy is. Ott lesz Naoki is a próbán, hogy szemmel tartsa őt. Ha van Silverman a Földön, akiben bízhatsz, akkor az Naoki. Kérlek, Sasuke – ültem a derekára, így a fedetlen nemi szerveink pontosan összeértek, mivel ráültem. Miután levette szemeit a melleimről, felnézett a szemeimbe.
- Megpróbálok bízni benned.
- Köszönöm – mosolyodtam el és odahajolva hozzá, megcsókoltam. Ekkor hirtelen maga alá fordított és fölém magasodott.
- De akkor neked is muszáj lesz valamit megtenned!
- Mit..? – néztem rá kerek szemekkel.
- Mindennap el kell mondanod, mennyire szeretsz, és be kell bizonyítanod, hogy csak engem kívánsz! És, ha kiakadok, akkor ne kiabálj velem, hanem nyugtass meg! – dörzsölte az orrát az enyémnek – Rendben?
- Ez menni fog – bólintottam egy mosollyal, aztán ő csókolt meg engem. Ez a Sasuke már sokkal jobban tetszik, mint, aki volt nem rég.

Másnap elég nehéz nap elé néztem a suliban. Hogy miért? Kb. egyedül leszek, azért. Mimivel beszéltem tegnap este, elújságoltam neki, hogy Sasu meg én újra együtt vagyunk. Nagyon örült neki, még annak ellenére is, hogy milyen szarul volt. Elmondása szerint, biztos, hogy beteg lesz, mert már nem csak a hasa fáj, hanem a feje is és hőemelkedése van. Szegény… Valószínűleg tényleg lebetegedett, mert nem jött iskolába. Bár legnagyobb szerencsémre Leon is beteg lett (ez gonosz volt, ezért jobbulást Leon), így Lenával el tudtam lenni most, hogy ugyebár megváltozott. Természetesen jelen voltak Silvermanek, Rayne is és Mendezék is. Hozzáteszem: Rayne hangulata és a Silverman tesók egymáshoz való hangulata is nagyon frusztrált volt. Azt hittem, csak az esőzős idő miatt, de valami más van a háttérben. Én jelenleg a vihart is szivárványnak látnám, mert nagyon boldog vagyok. Na, kitaláljátok miért? Nehéz, ugye?
- Nero – jelent meg a padunknál első óra végén Rayne, eszelős tekintettel – Hol van, Mimi? Nem veszi fel nekem a telefont, és nem válaszol, ha írok neki…
- Valószínűleg lebetegedett, Rayne – válaszoltam neki.
- Mi baja?
- Fájt a feje és hőemelkedése volt.
- Na. Már kezdtem hiányolni ezt! – csattant fel Narou – Törpe kurva minden hónapban vagy kétszer lebetegedik. Szeptemberben és októberben eddig még nem volt az, most rohamosan be kell pótolnia ezt a kis lemaradását – gúnyolódott.
- Fogd be a szádat – sziszegte oda neki Rayne tökre ellenségesen, majd a táskáját felkapva, kiviharzott a teremből. Volt egy olyan érzésem, hogy most éppen vagy haza, vagy Mimihez megy.
- Ennek mi baja? – fordult hátra Naoki értetlenül – Olyan furcsa.
- Honnan tudjam?! – mordult rá Narou tiszta bunkó módon.
- Mi bajod van?! – kérdeztem felé fordulva, értetlenül.
- Sok minden! Többek közt Matsuko is, hogy még mindi él! – nézett rám sötéten.
- Hát, el kell, hogy keserítselek, mert még fog élni egy jó darabig!
- Ha rajtam múlna, már régen kinyírtam volna!
- De nem rajtad múlik.
- Majd meglátjuk – állt fel nagy hevülettel és ő is kiment.
- Naoki – böktem meg előre hajolva a padra hasaló Nao vállát, aki megfordult – Mi baja van?
- Nem tudom, tegnap óta ilyen – vonta meg értetlenül a vállát – Mi is összevesztünk, még tegnap.
Elhúztam a számat. Ekkor jött egy SMS-em, amitől egyből kivirultam.

08:47
Feladó: Selmem♥

            Úgy keszulj h megyek érted;)<3

Visszaírtam neki egy nagy mosollyal.
- Ki az? – kérdezte Naoki egy kíváncsi mosollyal.
- Sasuke – néztem fel rá mosolyogva és vártam a reakcióját.
- Kibékültetek végre? – csillantak meg a szemei.
- Igen, végre ki. Tegnap – bólintottam.
- Ennek örülök, Nero. Tényleg!
- Köszi Naoki – hatódtam meg. De tudtam, hogy amíg ő őszintén örül ennek, addig Narou nem fog.
- Minek kell örülni? – huppant le mellém hirtelen Dorian.
- Jó lenne annak örülni, hogy te meghaltál – sziszegtem neki barátságtalanul és eltettem az iPhoneom.
- Naaa, most miért vagy velem ilyen barátságtalan? – karolta át a vállam. Olyan de ja vum van ettől a gyerektől. Viszolygok tőle. Megfogtam a karját, és durván lelöktem magamról.
- Hagyj engem!
- Hol hagytátok a törpét? – veregette vállba Naokit Stefan elég durván.
- Semmi közöd hozzá – sziszegte oda neki megrökönyödve Nao.
- Nézd már Dorian, mi van ma mindenkivel, olyan morcosak!?
Inkább felálltunk Naokival és kimentünk a folyosóra. Követtek minket, természetesen. Stefan előre lökte Naokit durván, Dorian meg belemarkolt a fenekembe. Mikor fordultam volna meg, egy kéz ragadott meg és durván elrántott onnan. Narou volt az és egy nagyot lökött Dorianon, aki ettől hátra tántorodott.
- Fejezzétek már be!! Szálljatok le az öcsémékről!!
- Ugyan, mit akarsz, te?! Nincs itt Rayne baba, hogy bevédje a hátsódat! – kuncogott fel Stefan.
- De én betörhetem a gipszemmel az orrodat! – emelte meg Naoki a gipszes karját fenyegetően.
- Muszáj nektek folyton kötekedni?! Szálljatok már le rólunk!! – csattantam fel idegesen és kirántottam a karomat Narou már-már fájdalmas szorításából.
- Nekem Matsuko kurvája ne ugasson – szólt le Stefan.
- Nekem meg a csatorna legszarosabb, és legmélyebb zugaiból előmászott kis patkánya ne cincogjon – sziszegtem.
- Húúúú – húzott össze a tesójával. Inkább ott hagytam őket és visszamentem a terembe Lenahoz.

Utolsó óra után elszaladtam a mosdóba, mert nagyon kellett pisilnem. Éppen a szekrényemhez igyekeztem nagy boldogan, mert tudtam, hogy Sasuke épp kint vár az iskola előtt.
- Nero!!! – kiabálta nekem egy ismerős, ideges hang. Megfordultam a tengelyem körül, ám addigra már Narou megragadta a felkaromat.
- Áú, ez fáj!! Még is mi bajod van?!
- Az galambom, hogy kimegyek az öcsémmel és mit látok?! Matsuko ott áll a köcsög kocsijának dőlve és gondolom RÁD VÁR!!! – ordította bele a képembe, amitől hátra hőköltem – Csak nem megint együtt kúrtok, hmm?!
- Neked ehhez semmi közöd Narou, de ha annyira ragaszkodsz hozzá, akkor közlöm, hogy de igen! Tegnap óta ismét együtt vagyunk! És nagyon szépen megkérlek, hogy ezúttal ne kavarj be nekünk, rendben?!
Itt rántott rajtam egyet.
- Nekem te ne!! Azt csinálok, amit akarok!! Úgy látszik elfelejtetted, hogy kihez tartozol!
- Hát nem hozzád – nevettem fel kínomban, mire erősebben szorítani kezdett. Felszisszentem – Hagyd abba!!!
- Nem!!!
- Ejnye! – újabb ismerős hang. Oldalra kaptuk a fejünket. A Mendezek voltak.
- Hát milyen dolog az, hogy egymással vitatkoztok, amigo?
- Húzzatok innen!!! – ordított rájuk Narou.
- Non! – kuncogott fel Stefan megrázva a fejét – Most nincs itt az öcséd. Se Rayne. Se senki. Üres ez a szint. Csak mi vagyunk – vigyorodott el sötéten. Riadtan Naroura néztem, akin láttam, hogy most igazán feszült.

Rayne
           
            Nem. Először kurvára nem Mimihez mentem, hanem haza. Valósággal berontottam a lakásba. Fater is és muter is ijedten hőköltek hátra az asztalnál. Éppen reggeliztek.
- Fiam! Mi a baj? Mit keresel itthon? Azt hittem iskolába mész… - nézett rám fater értetlenül.
- Nem, most nem. Haza jöttem – böktem oda ridegen.
- De miért? Baj van? – érdeklődött anyám.
- Csak! Mert ehhez volt kedvem, na! Hagyjatok most – robogtam fel a szobámba idegesen. Becsaptam magam mögött az ajtót. De érdekes. Tegnap összeszólalkoztunk Mimivel, erre hirtelen beteg lesz. Hmm. Na neee! Nekem ezt ne! És mi a faszomért nem tudja felvenni azt a szájba kúrt telefont?! Vagy legalább válaszolna az SMS-eimre. De persze az is luxus. Annyira felbaszott. Gyorsan elmentem megmosni az arcom, utána egy kicsit ledőltem, hogy relaxáljak, vagy valami. De nem ment, úgy, hogy gondoltam, inkább most megyek Mimihez. Így, mit sem törődve a szüleim örökös, idegesítő „Rayne, hová mész?! Baj van, fiam?” zaklatós kérdéseivel, kiviharoztam a lakásból, és a kocsimba ültem. A gázra tapostam és perceken belül Mimiék régi kis házánál voltam. Becsaptam a kocsi ajtaját és ráfeküdtem a csengőre. Természetesen Joshua nyitott ajtót. Kicsit hátra hőkölt.
- Szép jó napot Josh, Mimoza hogy és hol létéről érdeklődnék – néztem le rá sötéten.
- Rayne… Mimi beteg, úgy, hogy most nem nagyon alkalmas a látogatókra.
- Nekem ezt ne – röhögtem ki, aztán félre löktem őt az útból és berontottam.
- Rayne, ez már a sokadik magánterületi sértésed! Nehogy a rendőrségre menjek!!
Megfordultam és mereven néztem rá.
- És még is mit akarsz ott csinálni?
- Távolság tartási végzést fogok kérni! Hogy ne gyere az én, és a húgom jó pár kilométeres körzetébe! – húzta össze a szemeit.
- Mert? A barátja vagyok. Emellett egy iskolába járunk… Ez az egész ügy lehetetlen lenne – húztam egy gúnyos vigyorra a számat.
- Megoldanánk!
- És mi rosszat tettem, hogy ezt érdemlem? – dőltem neki háttal a falnak.
- Tegnap is tiszta komor és idegbeteg volt, amikor hazajött! Nem szeretem, amikor bántják a húgom…
- Én se szeretem, ha bántják őt, ne aggódj. De azt se szeretem, ha engem piszkálnak, vagy bántanak. Nem jó engem szurkálni. Hallottál már uzsorakamatról, igaz? Na, én olyan módszerrel adom vissza. Mimozának is meg kell ezt tanulnia!
- Na ebből elég!! – csattant fel tök idegesen Josh – Húzz el innen, vagy komolyan kihívom a zsarukat!!!
- Ne ordítozzál már! Mimi beteg, nem? Akkor nem kéne sérteni a fülét kiabálásokkal – meredtem fel a lépcső tetejére, ami folyosójának végén Mimi szobája van.
- Pontosan, beteg! És nem kéne őt most zargatnod, mert pihennie kell! Szóval megkérlek, hogy távozz.
- Biztos vagy benne? – meredtem Joshuára.
- Igen!
- Akkor is, ha Mimi fogja ennek a levét meginni?
- Minek a levét?
- Annak, hogy elküldesz…
- Fenyegetőzz valahol máshol! Takarodj a házamból, Rayne!!! – kapta elő a mobilját, mire én ellöktem magam a faltól és lassú léptekkel megindultam az ajtó felé. Megálltam Josh mellett és a füléhez hajolva, ezt suttogtam oda neki:
- Sokat fog sírni a húgod, miattad!
És angolosan távoztam. Velem nem fog senki sem szórakozni. Főleg nem Mimozáék. Most már ideje lesz bekeményíteni. Sőt, lassan Miminek ideje lesz választania… Vagy én, vagy a köcsög bátyja. Mert ez a lány nem elég kettőnknek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése