2015. november 15., vasárnap

02. XXXIII. Fejezet

Sasu része még mindig +18!!

Narou

Idegesen járkáltam fel s alá a szobában. Közben majdnem agyvérzést kaptam. Négy dolog járt akkor a fejemben. 
1. A kurva Alexander!! Hogy mi a jó èdes faszt keres az itt!!!
2. Hogy mikor fog Naoki berontani, rám nézni a szokásos csalódott, vádló,  kiskutya pofival, hogy aztán veszekedni kezdjünk, aminek végül úgy is az lenne a vége, hogy elkezd csapkodni (AMIT UTÁLOK). Aztán a képembe vágja, hogy ennyit az ígéreteimről, hogy mekkora egy utolsó rohadék vagyok, hogy mennyire utál a testvérem lenni, aztán kiviharzik, bebassza maga után az ajtót, én berekedek a sok ordítástól, és ma már nem beszélünk.
3. A KÉT KIS TETŰ. Hogy mikor halnak már meg! Komolyan mondom, isten a tanúm rá, hogy megígérem; kihajítom őket a picsába. Luke-kal kezdem. A faszomért basztatják a képeimet!!
4. Hogy Matsukot mikor ölhetem már meg végre??!! MIÉRT ÉL AZ MÉG!!?
Végszóra nyílt az ajtó és ott állt a várva várt öcsikém!! KI GONDOLTA VOLNA!
Természetesen a szokásos csalódott „Süllyedtél a szememben” tekintetével. Lesütött róla, hogy tudja miért lett lyuk a padlómon.
- Gyerünk!!!GYERÜNK!! – ordítottam, mire megrezzent és hátrahőkölt – Vágd a képembe, hogy mennyire szar alak vagyok! Hogy egy hazug disznó vagyok, hogy NEM BÍZOL BENNEM! 
- Narou én…
- Te?! TE?! Gyerünk, mondd, hogy mennyire utálsz a testvérem lenni, hogy mennyire UTÁLSZ ENGEM!
- Én nem ezt akartam mondani...
- HANEM?!
- Csak azt, hogy tudok egy módszert, ahogy rendbe szedheted a padlód...- nézett félre, én pedig idegesen, de mégis frusztráltan meredtem rá.
- Mi?!
- Csak... - ám itt anya félbeszakította. 
- Naoki, itt leveled – adta kezébe. Az öcsém megremegett de elmosolyodott.
- Köszi, anya.
- Szívesen, kicsim! - mosolygott vissza de már szokásához híven el is suhant.
- Kitől vannak ezek a levelek? A brit nem válaszol ilyen gyorsan! – vontam kérdőre
- Senkitől.
Ez felbasz.
- Te most titkolózol... előttem?! – röhögtem fel hitetlenül. Erre csak félrenézett.
- Naoki, add ide! – nyúltam a levél után de elhúzta – Naoki! – kezdtem magam még jobban felbaszni. Eddig még SOHA sem titkolt el semmit. Még a legjelentéktelenebb katalógusát is megmutatja! Megragadva a csuklóját durván, és agresszíven  felém rántottam a kezét, amiben a levél volt. (Brutál gyenge az öcsém.)
- Ne! Narou!! – esett kétségbe – ERESSZ MÁR! – rántotta ki magát, és a mellkasához szorította azt a kibaszott levelet, védve tőlem!!
- JÓ AKKOR TITKOLÓZZ, KI A FASZOMAT ÉRDEKELSZ!! FELŐLEM MÁR MEG IS HALHATSZ, MÁR NEM FOG ÉRDEKELNI – és ezzel becsaptam magam mögött az ajtót. Faszom már belé is!!


Sasuke

Nagyokat zihálva meredtem rá, és az alsó ajkamba haraptam. Életembe nem hittem, hogy egyszer Nerot ilyen pózba látom. Felnéz rám, a farkammal a szájában. A kurva kibaszott életbe már... te jó isten.
Annyira szexi volt... Ő is meg ez az egész meglepetés, hogy természetesen tudtam, hogy egy jó kemény kefélés lesz ebből megint. Szaggatottan felsóhajtottam.
- Rosszalkodszhh...? – vigyorodtam el, majd lenyúltam és a hajába túrtam, mivel megállt a szopásban, ezért elkezdtem mozgatni a fejét, mire engedelmesen kényeztette tovább a farkam. A nyelvével, az ajkaival. Ügyesen, szinte rutinosan csinálta, nem bénázott.
Az a sok jégkrém...
Hátravágtam a fejem, és lehunyva a szemem, élesen beszívtam a levegőt.
- A fogaiddalh vigyáznihh...! – harapdáltam az alsó ajkam, és megemeltem a csípőm – Ne fogazzh bébih...! 
Ahogy megemeltem, egy nyögő hangot adott ki magából, és keményebben kezdte szopni, én pedig a kezeimmel végig a hajába túrtam, néha-néha meghúzva azt. Már közel voltam a csúcshoz. Felnyögtem, résnyire kitornáztam a szemem és lepillantottam rá. Ő is pont akkor nézett fel rám. És gyerekek a látvány; ahogy egy Neronak, egy bombanőnek (!) a farkam szinte tövig a szájában van... Megszorítottan a hajtincseit, mire ismét a faszomba nyögött, és a nyelvével visszatáncikált a makkomhoz. Ott lett végem. Hátravágtam a fejem, az alsó ajkamat annyira beharaptam, hogy vérezni kezdett, a szemeimet összeszorítottan, és elfojtottan nyögtem egy méreteset, ès kíméletlenül a szájába élveztem. Lepillantottan rá, és láttam, ahogy felnéz rám, elhajol, és egész egyszerűen LENYELI. Aztán kipirultan és csillogó szemekkel nézett rám, miközben felhajolt az ágyékomtól.
Felsóhajtottam.
- Istenemh bébihh...- ziháltam. Ki voltam elégítve. Már majdnem teljesen. 
Lehajolva, megfogtam a csuklóját, és magam mellé rántottam az ágyra. Oldalra feküdtünk, a derekánál fogva magamhoz húztam és félresöpörve a haját a nyakáról belecsókoltam. Egy darabig feküdtünk ott csendben, nagyokat lélegezve, egészen addig, amíg meg nem nyugodtam és újból életre nem kezdtem kelni. Akkor viszont ismét bepörögtem, és csókolgatni kezdtem a nyakát, végig, fel s alá csókolgattam, majd szívni kezdtem. Felnyöszörgött, és oldalra hajtotta a fejét, hogy jobban odaférjek. Közben egyre lejjebb és lejjebb araszolgattam a másik kezemmel, egészen a combjáig.  Odaérve megragadtam a belsőcombját és terpeszbe hajlítottam. Meglepetten felnyögött, de én akkor már oldalról behatoltam. Egy nagyot nyögött és a csípőjét közelebb tolta hozzám. Én pedig előrenyúlva, a szabad kezemmel (amivel nem a combját tartottam) rámarkoltam a melleire, és a nyakát harapdálva, kíméletlen tempót kezdtem diktálni.

A kőkemény menet után (mert ez az volt) én az ágyban ültem, cigarettáztam, magamon a takaróval, ő pedig a mellkasomhoz bújt.
- Deja vum van – utaltam faterom szülinapi bulijára, ahol szintén keféléssel békültünk ki, és az után is hasonlóan feküdtünk. Nyűgösen fészkelődni kezdett, valami „Hagyjááál” félét nyögve.
- Ezt Diana soha sem fogja megtapasztalni – suttogta egy idő után önzőn, mire gonoszul felkuncogtam.
- Hát nem...
- Sasuke csak engem kíván – fúrta a mellkasomba az arcát elégedetten. Ovisom...


Mimoza

Egész úton egymáshoz se szóltunk. 
Én a történteken, és a hasfájásomon gondolkodtam, ő pedig a jó isten se tudja min. Hogy hogyan alázzon meg legközelebb... gondolom. Néztem a mellettünk elsuhanó házakat, és hallgattam az eső kopogását,mert rádiót nem kapcsolt be.
Így csak még elbaszottabb hangulat lett. Végül a házak suhanása megállt. Lefékeztünk.
Szó nélkül szálltam volna ki a kocsiból, de megragadta az arcomat és összepréselve (és majdnem összetörve) azt, maga felé fordította erőszakkal a fejem és közel hajolt hozzám.
- Smárolj le!
Összeszorítva a szemem el akartam fordítani a fejem de nem engedte. Ezért odahajolva megcsókoltam.
- Ez nem smár. Smárolj le!
- De az zavarba ejtő – könnyeztem be.
- Fogsz még te zavarba ejtőbbet is csinálni még. Gyerünk! – parancsolt rám.
Én pedig egy mély levegőt vettem és átkarolva a nyakát megcsókoltam, majd a nyelvemmel utat törtem a szájában magamnak, ő pedig hevesen a hajamba túrt és visszasmárolt. A nyelvét ledugta a torkomon konkrétan! Nyöszörögve elhajoltam.
- Le kell majd szopnod – közölte a tényt, mire nekem az egyik legnagyobb félelmem vált akkor  valóra.
Inkább válasz nélkül kitéptem magam az ülésről és besiettem a házba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése