2015. november 9., hétfő

02. XXVI. Fejezet

Nero

            - Várjunk csak, ti miért velem jöttök? Nektek van kocsitok! – meredt értetlenül Rayne a visszapillantóból Narouékra.
- A faterunk a te fateroddal jött, ergo neki nincs kocsija és elviszi az enyémet, okoska… - sziszegte oda Narou fapofával.
- Akkor miért nem mentek vele?
- Mert nincs kedvem egész úton hallgatni a baromságát, plusz nem akarom végig nézni, hogyan vezeti az autómat. Indulj már Crusi, otthon akarok lenni már! – sürgette meg a sofőrt, aki Mimivel összenézett, majd egy fejrázással végre elindultunk. Először tehát kiraktuk Narouékat, utána pedig hazadobtak engem is.
- Holnap jössz suliba, ugye? – kérdezte Mimi.
- Megyek – biztosítottam, utána elköszöntünk egymástól, becsuktam a kocsi ajtaját és bementem a házba, ahol Chani bátyám és Stacy éppen valamit főztek. Valamit, amit gyűlölök.
- Hugiiii, remélem, szereted a rántott májat és a borsos tokányt, mert ma Stacy kedvenceit főztük – üdvözölt a tesóm én pedig egy óriásit fintorogtam és megráztam a fejem.
- Gyűlölöm – jelentettem ki,
- Ó. Akkor majd te eszel mást – rendeztek le ennyivel. Chh. Milyen kedvesek… Persze, érdeklődött, hogy miért jöttem ilyen későn, de kimagyaráztam azzal, hogy Mimit elkísértem a mekibe. Aztán felvonszoltam magam a szobámba és ahelyett, hogy nekiláttam volna a tanulásnak, előkaptam a laptopomat. Tudom, nem jó dolog ez, hiszen idén lesz érettségi, de annyira nem köt le a tanulás… Inkább facebookozok! Szinte türelmetlenül vártam Mimit, hogy végre fent legyen, de a bátyját ismerve, majd csak este lesz fent, így mivel mással nem akartam chatelni, ezért még is csak elő kotortam pár átnézni való füzetet. Később levonultam a konyhába, ahol neki láttam tejbegrízt kotyvasztani magamnak és el sem szakadtam a töri füzetemtől. Végül a lábassal, egy doboz kakaóporral és egy kanállal a hónom alatt visszamentem a szobámba, ahol kisangyalok módjára tanultam, meg ettem. Közbe persze fél szemmel szuggeráltam a laptopom, hátha Mimi írt, no meg néha a TV-n is rajta ragadt a tekintetem pár percig, de azért mondhatjuk úgy, hogy tanultam. Aztán éppen az utolsó falatokat ettem, amikor csörögni kezdett mellettem a telefonom. Odakaptam a fejem és a kijelzőre meredve, elkezdtem ráncolni a homlokomat.
- Igen? – vettem fel végül némi hezitálás után.
- Szia, Nero – köszönt bele Sasuke, kissé rekedtes hangon.
- Sasuke… miért hívsz? – kérdeztem kissé közönyösen. Nem értettem. Elég sok idő eltelt megint… Erre most…
- Csak… Csak azt akarom mondani, hogy igazatok volt, Rayneval együtt.
- Miben? – piszkálgattam értetlenül a kanalammal a tejbegrízt, az ölembe tett lábasban.
- Dianaval kapcsolatban – bökte ki, engem meg elöntött belülről valami. Valami olyasmi, amit veszélyes féltékenységnek hívnak.
- Miért? Csinált valamit? – inkább gyorsan legyűrtem a torkomon egy falatot, mielőtt elharapom az alsó ajkamat idegességemben.
- Hát csak ma konkrétan közölte velem, hogy szűz és, hogy basszam meg, mert ő csak bennem bízik, és csak nekem akarja szét tenni a lábait…
- Hihetetlen – ráztam meg a fejem lenézően. Hülye kis büdös kurva!
- Hát az. Még érted beleült az ölembe, meg fogdosott meg rendesen könyörgött, hogy verjem be neki…
- Hm. Érdekes – mondtam. Most ettől nekem nem lesz jobb, ha ezt így elmondja…
- Én pedig belenyomtam a kezébe a cigi csikket és kihajítottam a szobámból. Szóval most tuti békén fog hagyni egy darabig, hála istennek…
- Reméljük – sóhajtottam. Annyira nem bírom elviselni, hogy valaki más hozzáér meg ilyenek…
- És veled mi van? Zaklatnak a Mendezek? – kérdezősködött.
- Hát, igen – hunytam le a szemeim – Nagyon gyökerek. Kezdik megütni Narou szintjét… Ma Dorian azt akarta, hogy keringőzzek vele, de Narou meg azt mondta neki, hogy vele fogok. És én egyikükkel se akarok… Aztán megfogta a seggem is… De Mimivel meg Narouval és Rayneval adtunk neki… Aztán az egésznap vérre ment, egészen annyira, hogy elmentek bunyózni. Már majdnem főbe lőtték egymást, amikor Scott meg Brad kiértek…
- Kemény – csak ennyi jött tőle. Hallottam a hangján, hogy cigizik éppen.
- Hát az. Már most elegem van belőlük – tettem félre a lábast.
- Elhiszem – mondta, s ekkor beugrott facen egy ablak, hogy Mimikém rám írt. Egyből írtam neki nagy nehezen, fél kézzel, hogy Sasuval telefonálok épp.
- Mit csinálsz? – kérdezte.
- Tanulok – kamuztam. Eddig tanultam, de most már nem.
- Akkor nem zavarlak… Csak el akartam mondani, hogy igazad volt…
- Értem, köszi – olvastam el közbe Mimi kérdés rohamát.
- Holnap mikor végzel?
- Húúú… Holnap kedd, akkor… fél 2-kor azt hiszem. Miért?
- Csak kérdeztem…
- Hát jó.
- Akkor szia – köszönt el.
- Szia – köszöntem el én is és kinyomtuk. Na egyből hívtam Mimit, akinek minden egyes kérdésére válaszoltam, hogy mit beszéltünk, miért beszéltünk, ki hívott kit, és, hogy hívjam ki, hogy újra összejöhessünk, mert ő elmondása szerint nagy „SasuNero shipper”. Ez nagyon édes volt tőle. Viszont így, hogy felhívott ez a gyökér, most volt min rágódnom az éjszaka… Hogy vajon ezzel most mit akart elérni? Mert nekem fogalmam sincs…


Rayne

            Másnap reggel a napot, persze Miminél kezdtem, aki elmesélte nekem nagy izgalommal, hogy Sasuke felhívta Nerot. Aztán közöltem vele én is, hogy engem is felhívott este és nekem is elmondta, miket művelt Diana. Hát igen, én mondtam neki előre, hogy az a kis kurva be akarja neki venni, ő nem hitt nekem. Mindenki a maga kárán tanul, ez tényleg így van!
- Annyira jó, lehet, hogy a végén megint tudunk együtt lógni, mint régen – örömködött mellettem az anyósan Mimi.
- Ne éld bele magad, nem akarom, hogy csalódjál! Mostanában Sasuke totálisan nem beszámítható – sóhajtottam az utat figyelve.
- Ha van valaki, akiért újra a régi lesz, akkor azok ti vagytok, te és Nero – bizonygatta.
- Miből gondolod?
- Mert rajtatok kívül nincsen senkije – mondta, én pedig elgondolkoztam. Van pár haverja, de amióta Kaitoval sem beszélünk, azóta tényleg csak én és Nero voltam neki. Aztán végül minket is elég csúnyán eltaszított magától…
- Igazad van, Mimi – bólintottam nehézkesen.
- Nekem mindig – vigyorodott el szélesen.
Pont Silvermanekkel egy időben érkeztünk meg. Naoki ma kifejezetten jó kedvű volt, fingom sincsen, hogy miért, de kezében valami gőzölgő kulacsot tartott. Narounak viszont egy kisebb monokli volt a pofázmányán a tegnapi miatt.
- Gyűlölök bunyózni, legközelebb egy az egyben lepuffantom a gecibe – morgott Silverman #1 – Nem elég, hogy a gyógyulni nem akaró, örök életes sebhelyes vagyok, de állandóan kell, hogy legyen valami plusz elbaszás az arcomon!
- Plusz ott van maga a drogos pofád is – vigyorodtam el gúnyolódva.
- Na te csak maradj csendben a szado fejeddel – intett le.
- Utoljára mondom, hogy ezzel az arccal születtem!
- Én pedig ezzel, na! Ne buzerálj és akkor én se foglak téged, Crusi – hagyott ott, karon ragadva az öccsét, aki éppen Mimivel beszélgetett.
- Ti mindig szívjátok egymás vérét – rázta meg lemondón a fejét Mimi és aprócska kezét az enyémbe süllyesztette.
- Nem is mi lennénk, ha nem így lenne – pusziltam meg lehajolva a feje tetejét.
- Van szendvicsed, ugye? – kérdezte, amint beléptünk az aulába.
- Nöm hiszem el! MARTHAAA!! TAKARÍJAD MÁN FEL A SARAT, AMIT EZEK A NEBULÓK FOLYTON BEHOZNAK!!! – kiabálta a gondnok, megállva a portás kapu mellett és idegesen nézett utánunk. Nos, Mimi bakancsa, enyhén fogalmazva saras volt. Enyhén fogalmazva. Konkrétan fel a termünkig potyogott belőle a homok és a kosz.
- Szia Neruciiii – pattogott oda Mimi páros lábbal a barátnőjéhez, kezében a szendvicseimmel. Én is utána mentem, mert a két Silverman is ugye ott van hátul.
- Mi volt tegnap otthon? – kérdeztem Narouról, aki már egyből hintázott a székén, Naoki pedig hátra fordulva iszogatta a kulacsban elhozott melegtejét. (Onnan jöttem rá, hogy tiszta fehér volt a szája körül.)
- Semmi, fater nagy nyomozásba hívta az embereit, hogy vallassák Mendez embereit, hogy mi ez az egész. Plusz az után is nyomoztat, hogy ki a gecim lopott meg bennünket – hadarta el.
- Öcsém, hogy mindig van valami zűr – masszíroztam meg az orrnyergem, végül felállítottam Mimit a helyéről, mert nem bírják a lábaim, és muszáj leülnöm. Szóval leültem a helyére, ő meg az ölembe édesen és úgy evett tovább.
- Na, megjött a két balek – mondta Naoki morogva, mire mindannyian az ajtóhoz kaptuk a fejünket. Mendezek léptek be, mind a ketten monoklikkal és eléggé barátságtalan arckifejezéssel.
- Reggelt, Dorina és Stefani! Mi a baj? Csak nem csúnyán kikaptatok tegnap? – röhögött fel Narou.
- Istenem, most lehet, hogy csendben elmentek volna mellettünk, te fasz – sziszegett oda neki dühösen Mimi.
- Fogd már be, törpe kurva – szólta le.
- Narou – szóltam rá dühösen.
- Mimi – szólalt meg Nero is csípősen, de Silverman csak szemet forgatott. A két ellenséges tag, pedig odajöttek hozzánk. A teremben mindenki érezte a feszültséget, ezért csendben ülve, feszülten figyeltek bennünket.
- Te sem nézel ki jobban, Silvia – csattant a rágó Stefan szopós szájában.
- Hm, Naoki, mintha egy kis geci lenne a szád szélén – mutatott a szája szélére Dorian – Csak nem leszoptad a bátyádat a suli előtt? – vigyorodott el gúnyosan. Ekkor egy ismerős felvágott repült Dorian képébe, ami nagyot csattant.
- Fúj!! – dobta el magától, mi pedig Mimi felé fordultunk, aki kiszedte a csirkemell sonkámat a szendvicsemből, amit evett és hozzávágta értelemszerűen Dorina pofájához.
- Szálljatok le rólunk! – tette hozzá.
- Fúúú, te kis – szorította ökölbe a kezét Dorian, de Stefan leállította.
- Jobb lesz, ha vigyáztok magatokra, seggfejek – mondta Narou eszelősen, miközben hintázott.
- Vigyázzatok ti magatokra! Ez még csak a kezdet volt! – sziszegte Stefan.
- Nem félünk tőletek! Egy laza mozdulattal főbe lőhetnélek! Csak túl sok a szemtanú!
- Habira Silvia, habira – röhögött Dorian.
- Fejezzétek már be, inkább üljetek le és hagyjátok azokat a nyomorékokat! – szólalt meg Clarie.
- Bezzeg, amikor a szertárban ugráltál a farkamon, akkor nem voltam nyomorék! Még ráadást is akartál! – vetette oda neki Narou, Clarie feje meg lángba borult és elküldte a halál faszára.
- Azt hiszitek, nagy emberek vagytok? – kérdezte Stefan lenézően.
- Mi azok vagyunk, legalább is én igen, és itt csak ti emberkedtek, közben a lábujjkörmömnek a piszokában nem éltek, ti csövesek – vetettem rájuk egy lekicsinylő pillantást.
- Ez jó volt, Crusi – röhögött Narou. Ekkor Dorian egy hirtelen felindulásból, meglökte a hintázó Silvermant, aki székestül, mindenestül hátra borult. Mindenki egy emberként „jaj”-ozott fel. Ismét egy bunyót indítottak.
- Narou! – kiabálta Nero és leguggolt egyből hozzá, miközben Dorina melléjük lépett. Mimi is egyből kipattant az ölemből én pedig felálltam, Naokival együtt.
- Kár, hogy az utánfutótok, Matsuko nincsen itt, ő mindig kimarad a buliból – vigyorgott rám Stefan.



Mr. Brock Broderick
(Poén Szemszög)

            Hogy ki vagyok én? Há’ nem tudtok olvasni?! Ott van a nevem, fentebb! Ne kelljen már még egyszer leírnom ide, úristen. Kik ezek a mai fiatalok, áhh… Mellesleg van egy csinos névjegykártyám is a szívömnél, hát nöm láttok?! Pedig akkora bötűkkel van odavísve, hogy más a szerelmes könnyive se tudta vóna jobban odavésni! Szo, én vagyok az iskola egyetlen és utánozhatatlan gondnoka, karbantartója és portása is. Persze vannak alattvalóim, azok a vén repedtsarkú spinék, akik néha-néha megfordulnak egy-egy ócska seprűvel a kezükben. Ám, ami a lényeg, az én vagyok! Amióta ez az épület áll, én azóta itt dolgozom, mint ezer mestör! Már kis fütykös korom óta itt dolgozom, szarásig. És napról-napra jobban utálom ezeket a nebulókat, akik nap, mint nap csak jönnek ide be a szmötyis gusztustalan surranójukkal, oszt összvissz redvázzák vele az oskolát! Amit nékem kell összedzsuvázni, mer’ a lusta vén cédák nem hajlandóak elmozdulni a kávés automatájuk mellől, hogy vágjam beléjük a ráncos, szottyadt, ősz szőrős lomposomat. Az már hatvan doboz viagrától sem lenne képes kimerevedni, pedig régön hogy imádták a diák jányok a gondnok raktárban, amikor kicsit elintéztem őket… Hajjaj! Egyetlen egyszer egy fiúnak is bevertem, mer az buzi vót és engöm akart. No mindeggggy, nem a farkam itten a lényög! Hanem az, hogy én, mint minden reggel fél négykor, már itten ülök a kis portás helyemen és az üvegablakon keresztül bámulok lenéző fapofával mindegy egyes kis deákot, akik reggöl időben vagy kísve (olyankor rájuk ordítok hirtelen) beérkeznek az oskolába. Persze ezek a szerencsítlenek mindig köszönnek nekem, de ők annyira unszimpik, hogy nem köszönök vissza soha. És azt hiszik nem hallom meg, amikor elküldenek a büdös kurva anyámba. Hát engöm nem érdekelnek. Jobb dolgom is van! Például a kabala, megnövesztett kisujj körmöm alól kiszedni egy talált rotringgal a koszt. Jha igön, a talált tárgyak. Aki elveszíti valamilyét ebben a csövedék építményben, az nálam maradt! Már begyűjtöttem mindent, egy kibaszott gyűjtögető vagyok. Van nálam sapka, tolltartó, pénztárca, táska, füzetek, íróeszközök és kaják is, amik ottan penészednek a kis zugomban.
Történt a minap, hogy letelefonált nékem a 12/A osztály ofős spinéje, hogy menjek mán fel a termükbe, mert két kan összebunyózott, osztan eltörtek egy padot. Kis muksók, azt hitték olyan kis robosztusok, hogy elintézik egymást. Helyette munkát csináltak nekem. Jaj de bódog voltam én ettől. Amúgy nem. A tanárnénike hívása után egy órával, miután sikerült a piszkot kikapargatnom a kabala karmom alól, felvándoroltam az említett terembe, ahun sok kis tanulni vágyó bamba fejű arc meredt rám, amikor belíptem. Igen, én ilyen híressíg vagyok, hogy minden szempár reám szegeződik.
- Nó’málisak vagytok, gyerekek?! Ha jól tudom, idén vagytok vígzősök, muszáj nektök ilyen rumlit csiná’ni folyton folyvást? Ej, ti kis huncut lelkek, álljon belétek a vasvilla, mikó’ kimentek egy tanyára tehenet fejni! Bezzeg az én időmben minden kis manus behúzta a tökeit meg a golyóit! – mérgelődtem, miközben felkaptam a törött pad maradványait – Senki sem bizonygatta a másiknak, hogy ő milyen tagbaszakadt és, hogy mennyire tudja elpáholni az alárendeltet! Élvezzen belítek egy cápa, mikó’ úsztok az ócejánba ti kis suhancok! – s ezzel távoztam is. Még hallottam némi beszólást, hogy büdös vagyok, meg koszos és, hogy miért nem döglök már meg a picsába, no meg, hogy takarodjak el a 100 éves csotrogány pofámmal a jó büdös kurva anyámba. Ejnye-bejnye, ez most nagyon fájt. Ezért leteszem az ajtajuk elé ezt a padot, én pedig visszamentem a helyemre. Menetközben megvertem két takarítónőt, mer azok csak állnak, mint két fasz oszt arra várnak, hogy valamelyik kis kakarán tökös gyerek beléjük mártsa a kóbászukat. Mi világoz élünk, most mondjátok meg! Tudjátok mi vót még ma? Mikó fél kettűt ütött az óura, a nem ríg említett 12-es osztály kiviharzott az épületemből. Az egyik elbaszott, sebhelyes képű kölöknek kiesett némi apró a zsebíbül, ezért fel is szedtem rögvest, és legmélyebb rejtekemre dugtam. A már két hónapja rajtam rohadó alsógatyámba. Már beleaszalódott a kukim, de annak úgy is mindegy. Mikór legutóbb pisiltem, azt láttam, hogy mán fekete a makkom. Lehet orvoshoz kíne menni, de nincsen TB kártyám. Így is itókára meg szárazkenyírre kőtöm a segélyit meg a fizuból is dohányt veszek. Megbódogult felesígömet is a hátsó kertben tudtam eltemetni, de akkor is mán fájtak a derík csigolyáim, így úgy temettem el az asszunyt, hogy a fél teste kilóg a földbűl. Nem csoda hát, hogy büdös van a kertembön és tele vagyok bogakarakkal. Jóvan’ az úgy!
Kimentem az említett csipet csapat után, oszt láttam egy olyan nem kedvelt ürgét a vagány, hiperszuper megaturbós járgányával, hogy azt hittöm, felrobbanok! Az a kis gyújtogató pofa vót az tavalyról, akit kitiltottam az épületemből!
- Héé te ott, azzal a szuper csodával! – indultam meg feléje, de csontkopásom miatt csak lassan tudtam szelni a lépcsőfokokat, azt is úgy, hogy mindkét lábammal rá kellett lépjek egy fokra. A kis bika felkapta azt a hülye loboncos kobakját, oszt a vele levő szőke picsát betuszkolta a kocsiba, majd jókat röhögve rajtam, elmentek.
- A macska rúgja meg! – csettintettem egyet, mikó már leértem a lépcső aljára. Kiesett a protkóm is a nagy siettemben, de ott hagytam. Most nincsenek fogajim. Az a kis muki pedig, akinek az apróit szorítja a fonnyadt zacsim, meg nagyba mérgelődött valami szuperszexi képű, hatvan kilométer magas strici gyereknek.
- Mennyetek má’ haza, ne itt ácsorogjatok ez magánterület! – kiabáltam rájuk mérgösen és két óra elteltível sikerült végre visszaszenvednem magam a székembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése