2015. november 21., szombat

02. XLIX. Fejezet

Mimi része +18 és NEM SZEXUÁLIS tartalmú, hanem HORROR tartalmú! Részletes, elmebeteges gyilkosság!! Csak saját felelősségre, mert komolyan eléggé elmebeteges lett!!:D

Narou

Ahogy elindult a zene, vártunk kb. három másodpercet, majd Neroval (mi vezettük a sort) bevonultunk, előre középre, Dorian gecivel együtt, aki a saját párját vezette. A kamerák és a fényképezők villogtak, ami nekem majd kibaszta a szememet. Kiérve kipörgettem Nerot, át a másik oldalamra, és mikor Agnes drága elkezdte a dalt, összeszorított fogakkal ugyan, de átpörgettem Doriannak, hozzám meg Claire került. A közönség itt értetlenül forgolódott, mert valahogy mindenki úgy tudta, hogy én Leonnak pörgetem át Nerucit. Fáj kimondani, de örültem volna, ha inkább a ficsúrnak kéne átpörgetnem. Nem ennek a nyomorultnak, aki minden egyes pillanatban lenézi róla a ruhát. Áhhhh. Mindegy, nem a színpadon kéne agyvérzést kapni Dorian hülyeségén. Claire amúgy egy elég kivágott keringő ruhába volt de mindegy. Nem is ő lenne, ha nem dobná ki a csecseit keringőkor. Olyat röhögnék, ha egyik forgásnál kiesnének a helyükről!! Jajj istenem. A szám akaratlanul is felfelé kunkorodott a gondolatra, csoda, hogy el nem röhögtem magam erre a képzelgésre. Lopva viszont Dorianékra pillantottam, aki kivételesen csak alattomosan, és sokat sejtőn vigyorgott, (mint egy elcseszett róka, hát, hogy máshogy, hisz Dorinaról van szó, hogy halna meg). De a mostani mosolyában akkor is volt valami… valami furcsa, amitől borsódzott a hátam. Bár ettől a gyerektől mindig, és Nero melleit pásztázta, szinte kinézte őket a helyükről, ja meg amúgy kissé túl közel állt hozzá, aztán majd pörgésnél valamit suttogott neki a fülébe, azt természetesen nem hallottam, hogy mit, de Nero csak egy morcos pofival reagálta le. Biztos valami mocskos dolgot, hogy de megbaszná ebben a ruhában vagy ehhez hasonlókat. Jó, ilyet én is csinálok de… Az más. Nekem szabad, mert a galambom az enyém. A „When by the water” résznél Nero visszakerült hozzám, és követve a tancsi néni koreográfiáját, táncolni kezdtünk. Bécsi keringő volt amúgy. Szóval nem az a ratyi angol keringő, amikor csak négyzetbe lépkedtek tök sznobul, szinte lengéscsillapító kell nektek, el is szédültök, oszt jóvan’.
Aztán a közepe fele hirtelen eszembe jutott, hogy még meg sem dicsértem, hogy milyen bombán is mutat a ruhában, amit vettem neki.
- Jól áll a ruha – bókoltam neki kuncogva, mikor megpörgettem. Erre jobb alkalom nem is lehetett volna, tudom. Igen, valószínűleg látszani fog a felvételen, hogy pofázunk, de az kit érdekel? Engem legalábbis nem. De úgy kurvára nem.
- Tudom – emelte meg mosolyogva a fél szemöldökét, megfogva a vállamat.
- Akkor mégis tudok valamit – vigyorogtam büszkén megfogva a derekát ismét.
- Valamit – forgatta meg a szemét. Aztán volt egy olyan rész, mikor egy körben a fiúk kívül, a lányok belül lépkedtek, egészen addig, amíg újra a párjukkal szembe nem kerültek. Ezt kurva sokszor próbáltuk el még próbákon, mert Dórika baszakodott, hogy rágná ki a rák a máját, és mikor Nero elhaladt előtte, magához húzta, mondván mit megy tovább, hiszen itt a párja. Fúh. Remélem, én nem vagyok ennyire geci idegesítő, mikor Nerozok!! Akkor is szuggeráltam, ott fent a színpadon, Neruci is elég feszült volt hogy mit fog Dorian lépni, mikor elhalad mellette élesben, de nem csinált semmit. Csak a levakarhatatlan mosolya ült a képén, és valamin nagyon jól szórakozott, a testvérével együtt, mert egymáshoz fordulva felkuncogtak. Na mindegy… Nero odaért elém, én pedig megfogtam a kezét, és ment a tánc tovább. Természetesen tudtam, amúgy, hogy ez felfog kerülni kamerára, és ahogy hazaérek, az lesz az első dolgom, hogy elégetem, vagy eldugom a fiókom legmélyére. Az kéne még, hogy mutogassanak engem táncolás közben. Na neeeem. Ilyet nem játszunk. Aztán a végén, mikor újra visszaálltunk, ahogy az elején voltunk, 2:40 körül, mikor Agnes cica elkezdi utoljára énekelni az „Oh my God” részét, ismét át kellett Nerot pörgetnem Dórinak. FASZÉRT VAN ENNYI PÁRCSERE?! Szintén kissé felpaprikázva átadtam Nerot Doriannak, mikor egymás mellett elhaladtunk, és én meg megint megkaptam a ribancot. Kurva jó. Dóri megint pofázott valamit Neronak, de most hosszabban, és Nerucit válaszolt is neki. Tök aranyosan elbeszélgettek (nem), és az „Oh why”-os részig, mikor Nero visszakerül hozzám, végre. Akkor még körbe vonul minden pár a színpadon, szépen, lassan, majd középre érve, fordított „V” alakban megállva, mindenki egyszerre, a zene végén, kipörgette a párját, és meghajoltunk. A közönségnek eléggé tetszett, mert óriási tapsviharban törtek ki, és a színpadra is felhallottam Nero bátyjának a hangját, idézem;
„AZ OTT  AZ ÉN HÚGOM!!! AZ ÉN HÚGOM, LÁTJÁTOK MILYEN BOMBA NŐ???”
Jjjaa. Szerintem mindenki látja, hogy Nero egy bomba nő.


Dorian

Hogy miket suttogtam Neruci fülébe tánc közben, és miről csacsogtunk? Áááh minden féléről. Igazat megvallva csak ecsetelgettem neki röviden, hogy mennyire kurva jó ebben a ruhában, és hogy minden vágyam az, hogy őt most itt, mindenki előtt, ebben a ruhában…. (Esküszöm még azon is elgondolkodtam, hogy elkérem a mi kis pszichiáterünktől a kis drogjait, hátha van vágyfokozó közöttük, mert… Nekem. Ez. A. Nő. Kell.) Persze visszaszólt nekem valami csípőset, amire csak annyit mondtam, hogy „Ez fájt hercegnőm. Hányszor mondtam, hogy velem ne beszél csúnyán, mert bünti lesz?” Hát igen… lesz is, de még mekkora. Lopva meg is markoltam a seggét, de mivel ki ügyes vagyok, senki se vette észre. De ha észreveszik se baj. Legalább látják, hogy kihez tartozik. Sajnos csak keveset lehetett nálam, mert a kis rövidke jelenetünk után ment is vissza a Silverman gecihez, hogy halna meg. Mármint Silvia. Nem Nero. Neeem… Még nem. Rá még ma szükségem van.
Ahogy vége lett a táncnak, lementünk a színpadról. Én és a tesóm, kissé távolabbról figyeltük azt az összegyűlt kis csapatot a színpad mellett, de pont elegendő távolságból, hogy mindent halljunk. Tőlünk nem messze meg amúgy Matsuko állt, aki szintén igen szemfülesen szemmel tartott mindent a kis hamis. A közönségből, amúgy időközben odajött hozzánk néhány csaj (szám szerint három). Vihorásztak egy darabig körülöttünk, és nem tovább álltak (mint ahogy általában szoktak az ilyen lánykák), hanem tovább repkedtek körülöttünk, majd egy kreol bőrű, zöld szemű (nem olyan szép zöld szemű, mint amilyen hercegnőnek van… ez távolról se volt olyan vadító) odajött hozzám, és egész egyszerűen a karomra írt alkoholos filccel, majd elszaladt a másikkal, aki meg a fivéremmel akart leállni beszélgetni. De az csak kegyetlenül vigyorgott rá, és hallgatta a csaj esetlenségét. Ahogy elmentek lenézően összeröhögtünk. Az üzenet nem más volt a karomon, mint a „Teccel :$ :$” Hát mondom de jó. Te meg nekem nem, bogaram. Aki nekem „teccik” az ott van a gecis Silviakkal.
- Csoda szép voltál Nero – lépett oda Silverman 2.0, és átadott egy csokrot Neronak, aki mélységekig meghatódott és a kis Silverman nyakába borult. Akaratlanul is ökölbe szorult a kezem, de Stefan oldalba vágott egy „Calmarsi fratello” (nyugodj meg, öcsikém) mondattal. Ja, kurva sokat hatott. Sokkal jobb lett tőle… Ja, mégsem. Aztán jött feltételezhetőleg a bátyja is, aki konkrétan a húga nyakába borult, és össze-vissza puszilgatta és tőle is kapott egy csokrot, és kurva sok bókot. Még ő is idegesített. Aztán ott álltak még egy darabon, míg nem a kis Silvike közölte, hogy ki megy a kocsiba, és visszateszi a kamerát a helyére, mert hogy ő mindent felvett, de nem akarja fogni. Sokat sejtőn Stefanra vigyorogtam, aki ahogy Nao drága kiment a teremből, eltűnt mellőlem, mint szürke szamár a ködben. Én meg addig, rágyújtva (igen a tornateremben) az én időmre vártam. El is érkezett hamar. Ugyanis Neruci elindult ki, pisilniii. Áldom a kis hólyagodat drága kicsi szívecském. Rögtön utána is eredtem, gyanútlanul, mintha nem is őt követném. Ember legyen a talpán, aki meg tudja mondani, hogy mikor mire gondolok, vagy kiszúrja a trükkjeimet. A sunyizás a specialitásom kérem szépen.
Szépen a mosdó ajtó mellett a falnak dőlve megvártam, amíg végez, mert azért nem vagyok olyan gonosz, hogy hagyom bepisilni. Közben kigomboltam az ingemet, és ellazítottam a nyakkendőm, mert gecire idegesített, no meg hozzá vagyok szokva, hogy látszik a tetkóm. No mindegy. Neruci is szépen lassan kijött a WC-ről az uszályát húzva maga után, ám amikor oldalra pillantva kiszúrt engem, akkor szinte láttam a riadtságot az arcán. Rögtön elvigyorodtam, és megragadva őt, a falnak vágtam, majd az ágyékommal odaszorítottam, fél kezembe fogva mindkét csuklóját a feje fölé szorítottam, mielőtt leütne velük, és megragadva fél kézzel az arcát erőszakosan lesmároltam. Már az óta erre várok, mióta hozzám került a táncnál még az elején. Ha nem a mellét, akkor azt a jó száját néztem. Istenem…
A számba nyögött mérgesen, és kétségbeesetten rángatózni kezdett, de nem engedtem el. Erőszakosan lesmároltam még egyszer, még egyszer, azzal a torkon nyelv ledugós módszerrel természetesen. Lihegve elhajoltam, és még egy utolsó csókot nyomtam az ajkaira.
- Annyira sajnálom hercegnő… - és ezután egy gonosz, démoni mosoly jelent meg az arcomon – De megbízást kaptam. És amúgy is… Ha nem leszel az enyém… akkor ne legyél senkié sem.
És ezzel megragadva a kezeit, elkezdtem kirángatni a hátsó ajtón, egyenesen a kocsihoz, ahol már Stefan várt a kis Silvermannel.


Mimoza

Szinte képvágás történt. Összeszűkült íriszekkel meredtem az ajtóra. Ott álltam egy hatalmas kerti ollóval a kezemben, mert éppen a kertben ügyködtem unalmamban, és csak meg akartam mutatni a bátyámnak, hogy milyen ügyes vagyok, mert Raynusnak már elmondtam. De e helyett… Mi… Mi történik itt? Ez.. Mi.. Én.. Ez… Ez az undorító szajha… A bátyámat… És azt mondta… Raynet is… Ez…Kitágult szemekkel, összeszűkült szembogárral meredtem a folyosó végén álló bátyámra, nem is pislogtam. Ölni. Meg akarom ölni. Ez anya. Ez anya más testben. Ki kell irtanom, mielőtt késő lesz. Mielőtt megint bántani fog minket. Megint itt kell laknom vele, megint… megint… megint… Nem akarok meghalni.
- MIMI, NE!! – ordította a bátyám, a folyosó végéről, és rohanni kezdett felém, de én egész egyszerűen beszökkenve bezártam a nehéz, faajtót, és mikor becsukódott mögöttem, akkor a kulcsot is elfordítottam a zárban – MIMI!! Nyugodj meg kishúgom, rendben…? Nincs semmi baj! Nyisd ki szépen nekem az ajtót, rendben? Jó? Nem lesz semmi baj! Nem reagáltam semmit.
- Mimi!! Ne csinálj semmi hülyeséget!!! RAYNE BAZDMEG GYERE IDE!!!
De akkor már nem tudtam tisztán gondolkodni. Az ágyon heverő nőre néztem, aki éppen a melléről lecsúszott köntösét igazította meg a vállán.
- Mi az, kedvesem…? Miért zártad be az ajtót? – kuncogott nyájasan – Csak nem te is akarsz valamit? Nővel is csináltam már, szóval…
Undorodtam tőle. Ki ez a kurva?! Hogy mert… hogy mert…. hogy volt ehhez képe… Csírájában ki kell oltani a veszélyt.
- Végre kettesben vagyunk, nem? – mosolyodtam el angyalin, és felmászva az ágyra, ledöntöttem őt, és a derekára ültem. Ő már nyúlt volna hozzám, de az én fejemre hirtelen egy elfajzott vigyor kúszott, és felemelve a kerti ollót egész egyszerűen az egyik szemébe vágtam. A vér csak úgy fröccsent mindenhova, gyönyörű volt… Annyira… gyönyörű volt – Fáj?? Fáááááj??? – vigyorogtam az arcába, miközben ő halál sikolyt hallatott, az arcára undorító, rémült, eltorzult grimasz ült, és úgy vergődött, mint egy partra vetett ponty. Fúj – FÁJ??!!! – ezzel megforgattam a szemében az ollót, majd mikor kiemeltem, újra belevágtam. Újra ugyanoda. Felröhögtem. Még egyszer. És még egyszer… Még egyszer… Elkezdtem döfködni az üres szemüregét, amiből bugyogott fel a vér. Így már sokkal szebb volt.
- Nagyon fáááj? – emeltem el az ollót, és a mutató és a középső ujjamat a szemüregbe nyomtam, és turkálni kezdtem benne, ő pedig olyan egyetemi magasságokban dobta magát ide-oda gyötrődve, és sikoltva, hogy majdnem beszakadt a dobhártyám – Miért sírsz?? Nem szereted, amikor a lyukaidba turkálnak, TE UNDORÍTÓ KURVA? Neeeeem?! Pedig azt hittem!! – néztem még az ép könnyes szemébe, de az se volt sokáig a helyén, mert pillanatokon belül abba is belevágtam az ollót. Jóóól megforgattam benne, de ott azt nem tettem tönkre. Kihúzva a kis fegyveremet, ott volt a hegyén a szemgolyója. Csúnya színe van. Nem tetszik. Odanyúlva levettem róla, és fél kézzel megfogtam az állkapcsát és kifeszítettem a száját, majd egész egyszerűen beletömtem. De mielőtt kiköphette volna, összezártam a száját, és ráfeszültem, hogy ne tudja kiköpni. Nem is láttam rendesen. Nem gondolkodtam. Ösztönből csináltam mindent. Mint egy ösztönlény. Nem voltam magamnál.
- Rágd csak meg!! Ki ne merd köpni!!

Fél esett ki. Odette ott feküdt előttem. Két szeme kinyomva, üres szemüregével mered fel a plafonra, a feje hátravetve, ajkai sikoly grimaszba torzulva, szájában valami fehér golyószerűség, amiről nem tudtam micsoda. . A torka felnyitva, a mellkasa szétszurkálva, belei kilógnak a hasából, a végtagjai szétvetve, mint valami rongybabának a groteszknél groteszkebb pózokban. Én pedig ott térdeltem fölötte, kezeim könyökig véresek, az olló a kezemben, az arcom, a ruhám. Minden tiszta vér volt. A lepedő, a föld. Mindent belepett a vér, néhány légy már be is száguldozott a dögszagra.
Mi… történt?! Nem emlékszek semmire! Csak, hogy a kertben ültem és vagdostam a növényeket, hogy kiigazítsam őket!! Riadtan végigfutattam a szemem a szobában. Hogy kerültem ide?! Ám hirtelen dörömbölést hallottam. Ijedtemben, mint valami riadt nyúl bebújtam a hulla mögé.
- MIMI!!! NYISD KI AZONNAL!!! – ez Rayne hangja. Dühös volt. Megszeppentem tőle, és véres kezeimmel, a szintén véres kötött kardigánomba kapaszkodtam, és összehúztam magam.
- Ne kiabálj vele vagy nyakon baszlak!! – ordított rá egy hang. Ez Joshua hangja – Mimi.. Kérlek, nyisd ki nekem, jó? – intézte nekem a szavait. Bekönnyeztem – Mimi… Akármi is van, nyisd ki nekem… Hiszen én vagyok az, tudod. Majd rendbe hozok mindent, esküszöm!
Remegni kezdtem, és leszálltam az ágyról, de pont beleléptem egy vértócsába. Megfeszültem, de az ajtóhoz lépkedtem. Mit csináltam?! Én… Én… Nem tudom. Remegő kezekkel megfogtam a kilincset, elfordítottam a zárban a kulcsot, és kinyitottam az ajtót. Ott állt az ajtó előtt Joshua… és Rayne. Mindketten rám meredtek. Az utóbbi, ahogy meglátott, hátrahőkölt.
- Mi a fasz… Mimi ne! – lépett egy lépést hátra tőlem, amitől bennem egy világ tört össze. Ne…
- Ra… Rayne, nem tudom…én – potyogtak le a könnyeim – Nem tudom mi történt! Josh.. Én…- fordultam a bátyám felé. Ne féljenek tőlem… NEM TUDOM, MI TÖRTÉNT!!
Joshua egy pillanatig meglepődött, majd leguggolva, szorosan magához ölelt. Nem úgy nézett ki, mint akit érdekel, hogy véres vagyok.
- Itt vagyok, már nem lesz semmi baj, nem bánthat téged.
- Megöltem!!! – zokogtam fel a vállába, és kétségbeesetten kapaszkodtam a bőrébe (mert hogy félmeztelen volt, mint mindig, amikor otthon van) kissé felszisszent, mert a körmeim kissé hosszabbak, de tűrte.
- Tudom, de nem lesz semmi baj.. – simogatta meg a fejem – Hiszen, itt vagyok nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése