2015. november 1., vasárnap

02. X. Fejezet

Nero

Otthon nem történt semmi különös azon kívül, hogy Chani ki volt akadva, mert holnap még fél 2-ig muszáj bemennie a boltba. És Diana addig írogatott nekem, hogy „Mi???” „Haa??” „Válaszolj már bazdmeg!!!”, mivel nem válaszoltam neki és nem is érdekelt, ezért csak simán kikapcsoltam az értesítőket, hogy ne csináljon semmit a face, ha írna nekem. Aztán még telefonáltam Mimozával este és megbeszéltük, hogy reggel hol és mikor találkozunk. Aztán elzsaltam fürdeni, s éppen este kilenc körül ettem előszeretettel a kedvenc nasimat (gabonapehely magában) és néztem a kedvenc TV sorozatomat az ID-n (épp a Végzetes Találkozások ment), amikor megcsörrent a telefonom. A kijelzőre meredve megráncoltam a homlokom. Narou hívott. El is felejtettem, hogy tudjuk egymás telefon számát, mióta megszerezte. Szerencsére egyáltalán nem zaklatott rajta…
- Szia – szóltam bele furán.
- Hali, kérdezhetek valamit?
- Persze – halkítottam le a TV-t, amiről le se bírtam venni a szemem. Picsába, hogy mindig a legjobb részeknél hívnak fel, vagy csengetnek meg minden!
- Na, az öcsémnek ma jutott el az agyáig, hogy hol a telefonja... És annak a szarnak szanaszét tört a kijelzője. Plusz nem működik az érintője se és ilyen csíkos a képernyő! De, ha jól tudom, akkor a bátyád ugyebár könnyedén tudja orvosolni a bajt...
- Hát figyelj, holnap, ha korán beviszed neki, akkor szerintem, megoldja fél óra alatt. Mert akkor nincsenek nála sokan. Milyen iPhoneról lenne szó? – kérdeztem.
- Egy csöves fekete 4S...
- Akkor szerintem hamarabb meglesz – legyintettem, amit igaz nem látott.
- Oké, akkor holnap reggel? – kérdezett vissza.
- Igen.
- Jó.
- Aztán nehogy megint ellopj valami telót onnan – vigyorodtam el.
- Hahaha, azt te is tudod, hogy miért volt! – vágott vissza.
- Neeeem, az miattad volt! – védtem be magam.
- Hát lehet... - adta meg magát – De most nem lesz ilyen, mert jó kislány vagy. Sőt, túl jó – éreztem a hangszínén, hogy vigyorog.
- Nem tudom, mire gondolsz, de biztos, hogy nekem nem tetszene, ha megtudnám – kaptam be pár szem gabona pelyhet.
- Ha te azt tudnád... - sóhajtott.
- Ne reménykedj – mosolyodtam el.
- Pedig az utóbbi időben egész jól kijövünk – állapította meg – Magadtól hozzám érsz - itt ismét az a vigyorgós hangja ütötte meg a fülem. Pír szökött az arcomra. Reméltem, hogy nem hozza fel nekem.
- Csak az öcséd miatt van – védekeztem.
- Perszeeee – röhögött fel.
- Ajj! Hagyjál! Te meg mosolyogsz, és puszikat adsz! Régen ilyet hol tettél volna meg?!
- Sehol! De most még vezekelek, és jó kisfiú vagyok!
- Most még – ismételtem el ezt a két szót a mondatából szem forgatva.
- Add meg magad galambom! Legalább csak egy menetre! Tudok ám élvezetes is lenni!
- Hagyjál már – nyekeregtem. Ez már nem jó téma, egyből el is hallgattam.
- Amúgy zavarlak?
- Mióta érdekel téged, hogy zavarsz-e vagy nem? – lepődtem meg ismét megeresztve egy halvány mosolyt – Régen mindig váratlanul megjelentél és kész.
- Hmm, csak nem hiányzik? – gúnyolódott.
- Neeeem! – vágtam fapofát. Felkuncogott, aztán egy kis hatásszünet következett és végül óvatosan fel tett egy kérdést:
- Mi van veled meg Matsukoval?
Megállt a kezem a szám felé és vissza ejtettem a tálba. Nem feleltem.
- Azaz, bocs, semmi... - javította ki magát. Felsóhajtottam.
- Úgy néz ki, hogy végeztünk egymással – turkáltam az ölemben levő tálban.
- Áh, értem... Miért, ha szabad tudnom?
- Ez... Bonyolult. Nagyon sok minden történt, amióta te... Még egyszer... - itt lesütöttem a szemem és erősen, fájdalmasan visszaemlékezve az alsó ajkamba haraptam – Tudod...
- Igen, megerőszakoltalak – mondta ki tök természetesen, én meg hitetlenül, amolyan „nem hiszem el” stílusban felnevettem.
- Igen! És az óta olyan... Olyan más volt...
- Kimutatta milyen valójában, igaz? Én szóltam neked előre...
- Ajjj, ahogy akkor se, most se érdekel, hogy te előre megmondtad! De igen, így volt... Nem szedte a gyógyszerét, mindenen kiakadt és konkrétan nem szexeltünk, hanem csak megbaszott... És meg is ütött nem egyszer... Aztán jött az a Diana kurva és minden a végletekig súlyosbodott... - sütöttem le a szemem, de folytattam – 12-én itt volt...
- És...?
- Közölte velem, hogy boldog szülinapot. Aztán kiderült, hogy azért jött, mert Rayne fejmosott neki. Amúgy nem is jött volna... Végül a bátyám elzavarta. Azóta semmi...
- Hát... Jobbat érdemelsz nála! Ezt most nem úgy értem, hogy engem – kezdett el egyből védekezni – Hanem komolyan, egy sokkal jobbat érdemelsz nála is és... És nálam is!
Ezen még sokkal jobban meglepődtem, mint eddig bármin. Mióta lett Narou ilyen mintagyerek?
- Köszönöm, Narou – motyogtam még mindig meglepetten.
- De attól még nem teszek le rólad! – tette hozzá, amin ismét mosolyogva szemet forgattam – Láttuk ám mindannyian, amikor a kiruccanáson voltunk, hogy-hogy viselkedik veled...
- Mi? – pislogtam értetlenül.
- Matsuko…
- Jhaaa… Igen, de már elmúlt – vontam meg a vállam.
- Jha. Na de akkor majd reggel viszem a bátyádnak a telefont..!
- Rendben, addig felkészítem őt, hogy ne csapja ki a balhét amiatt, hogy mész!
- Okéé.. Most megyek, megnézem alszik-e már az öcskös! Vigyáznom kell rá!
- Oké, rendben – mosolyodtam el – Azt jól is teszed!
- Tudom! Kész csoda, hogy él esküszöm... Még mindig hálálkodok az úrnak!
- Igen, megértelek! Olyan jó vagy most... Vele is és úgy mindenkivel...
- Van bennem azért némi emberiség, nem vagyok vámpír! Tudom, hogy ezt hiszitek rólam, hogy az vagyok…
- De, ha van benned, akkor eddig miért nem mutattad ki soha? Miért bántál velem úgy, ahogy? Mindenki egy utolsó rohadéknak tart téged...
- Az a lényeg! Ha az emberek látják bennük a jót, akkor el is várják tőlünk... És én nem fogok soha mások elvárásai szerint élni!
- Na ezt most majdnem szóról szóra a Vámpír Naplókból idézted – gondolkoztam el.
- Nekem ezt apám tanította... Még kiskoromban. Hogy az emberek csak kihasználják egymást, átgázolnak mindenkin, emiatt pedig csak magunkban bízhatunk. Ezért nekem soha nem számított mások érzése... Egyedül az öcsémé. Nekem ő a legfontosabb, így ő az egyetlen kivétel!
- Értem – hunytam le a szemeimet.
- Akkor... Majd még hívlak valamikor! Okos kislány legyél holnap a suliban! – gúnyolódott megint – És vigyázz a helyemre!
- Hidd el, a te helyedre senki se mer ülni – nevettem fel.
- Nagyon helyes! Na... Jó éjszakát, Neruci!
- Neked is Narouci – vágtam vissza, mert már elegem van ebből a Nerucizásból. Csak Mimitől fogadom el, mert őt imádom. És ha már itt tartunk, akkor ő lesz Mimici. Naoki meg Naokici és Rayne meg Raynuci, csakhogy senki se maradjon ki!
- Óhohó, már becézgetünk, becézgetünk?! – gúnyolódott jókedvűen, nekem meg ismét pír szökött az arcomra.
- NEM!!! – kiabáltam, aztán ideges zavaromban kinyomtam a telefont. A tenyerembe temettem az arcom. Félre érti! Vissza kell vennem a gesztusaimból! Ő Narou! Bár mivel most kész sunshine rainbow és virág a gyerek, ezért most nem tudom utálni... De akkor is Narou...
- Minden rendben? – nyitott be Chani hirtelen – Mit kiabálsz? Megint Rubí? – meredt a TV-re.
- Nem - ráztam meg a fejem vigyorogva – Minden jó! Figyelj... Narou holnap reggel bemegy hozzád, az üzletbe!
Erre hátra hőkölt.
- Minek?! Megint ki akar rabolni?! El kell dugnom a széfembe az arany iPhonet!!!
- Nyugi már – intettem le – Beviszi neked az öccse iPhoneját. Megcsinálod, ő megvárja, kifizeti és már ott se lesz.
- Biztos?
- Tuti biztos! Most vezekel, nem tesz semmi rosszat sem – biztosítottam mosolyogva.
- Akkor jó – enyhült meg.

Másnap reggel felöltöztem (a hűvös idő miatt farmert vettem fel, magas talpú fekete boka cipővel, fekete hosszú ujjúval és egy szürke nagy, vastag fehér cipzáros pulcsival), a hajamat szépen kiengedtem és a táskámat felkapva rohantam is a megbeszélt buszmegállóban, ahol Mimivel találkoztam. Egy vékony horgolt sapi volt a fején, norvég mintás cicanaciban volt, egy vastag kötött sötét pulcsiban és vintage bakancsban. Oldalán a sok kitűzővel díszített táskájával.
- Jó reggelt Neruci – ölelt meg.
- Neked is Mimici – mosolyogtam rá.
- Heh? – biccentette oldalra a fejét – Ez most, hogy jött neked?
- Csak úgy – vontam meg mosolyogva a vállam.
- Mimici – ismételte el magának – Ezt még meg kell szoknom!
- Megfogod, Mimici – biztosítottam jó kedvűen. Egy egésznap Mimivel! És holnap már hajnalban induló géppel utazunk.... A suliba érve köszöntünk az osztályunk kedves részének (fura mód a Clarie és Tiffany féle lánycsapat újabban levegőnek néz minket, de már szeptember óta.. Igaz Lenának beszólogattak, de végül őt is békén hagyták). Leültünk a helyünkre, de én meglepődve vettem észre, hogy Mimiék padján, Naoki része tele van firkálva jó kívánságokkal. Olyanokkal, mint pl. „Jobbulást te suli (kevésbé) réme!” És még egy csomó jobbulást kívánó üzenet.
- Ez mind abban az egy napban történt, hogy nem jöttem? – ültem le Mimi mellé.
- Igen! – bólintott Mimi kedvesen – Aranyosak voltak, akik bejöttek ide írni – vonta meg mosolyogva a vállát.
- Hát igen. Naokit mindenki jobban szerette vagy viselte el, mint a bátyját – pillantottam hátra a mellettem levő üres helyre. Az ő padján csak az ő általa firkált hülyeségek voltak.
- Pontosan! Megyünk büfébe? – kérdezte csillogó szemekkel.
- Menjünk! – álltam fel – Rayne ma nem jön? – kérdeztem, miközben vártam, hogy elő halássza a pénztárcáját.
- Nem, ma Sasukéval lóg egésznap – motyogta.
- Ó, értem – Sasuke...
Megindultunk az ajtó felé, ám mikor ki akartunk volna menni rajta, két srác betolakodott, jól félre lökve minket.
- Áú! – jajgatott fel Mimi, mert az első (valami sötét barna hajú, aranysárga szemű srác) letaposta a lábát. Mögötte egy még flegmább fejű, de alacsonyabb srác ment (neki is olyan haja volt, de az ő szemei barnák voltak).
- Bunkók!! – szóltam utánuk.
- Bocsi, szenyóra – vetette hátra nekem az első alak, aki letaposta Mimit, egy vigyorral, valami fura spanyol akcentussal. Idegesen méregettem. Ekkor bezúgott az ofő is.
- Nero, Mimi, kérlek, menjetek a helyetekre!
- De büfébe akarunk menni – kontrázott Mimi.
- Majd utána, gyors leszek, na nyomás – kezdett el minket terelgetni. Puffogva, rosszallóan méregetve azt a két cigitől és valami erős parfümtől bűzlő alakot, a helyünkre ültünk.
- Na, drága 12/A! Úgy látszik, az utolsó évben is gyarapodik az osztályunk létszáma! Ők itt Dorian és Stefan Mendez! – mutatott a két alakra. Nagyon jó, újabb két tesó, akiktől borsózik a hátam! Bár a Silvermanektől már nem, de ezek... Igazi tuskók!
- Nos, mivel Narou és az öccse valószínűleg még nem jönnek, ezért addig üljetek le oda, a helyükre, Mimi és Nero mellé addig, amíg a héten nem hoznak fel egy külön padot nektek! – mutatott felénk az ofő, mi meg Mimivel egy emberként hőköltünk hátra. Na ne már!!!! Az ofő kiviharzott és hála neki, elment a büfére való időnk. A Dorian nevű fickó ült le mellém, az a Stefan meg Mimi mellé.
- Mi ez a sok nyáladzás?! – hőbörgött egyből azaz alak, amikor meglátta Naoki padját.
- Az nem nyáladzás, hanem igen is komoly dolog, tuskó! – szólt be neki csípősen Mimi, mire a gyerek nagy röhögésekben tört ki. Mimi is és én is egy emberként húzódtunk arrébb tőlük. Hirtelen rezgett a telefonom.

08:02
Feladó: Narou

Most viszem be a tesodnak a telot...bent van mar?

08:03
Feladó: Én

Igen mar bent van! Elfoglaltak a helyed..

08:04
Feladó: Narou

Ki?!:@@@

08:05
Feladó: Én

Valami Dorian Mendez... Uj osztalytars!

08:06
Feladó: Narou

Aranysarga szemu nyelvpiercinges es van egy batyja akit Stefannak hivnak??!!

Itt oldalra fordítottam a fejem. A tag felém fordult, belenézett a szemeimbe az ő aranysárga szemeivel és kidugva a nyelvét, megvillantotta az…. aranyszínű nyelv piercingjét is. Egyből visszafordultam a telefonomhoz és nyeltem egy nagyot. Sejtettem, hogy valami lesz…

08:08
Feladó: Én

Igen… a masik az meg Mimi mellett ul...

08:09
Feladó: Narou

Kurva jo... Ismerem oket! De nem csak en hanem a colos is es Matsuko is... Az apjuk egy kibaszott uzsoras es szinten maffias! Nagyon gecik tudnak lenni ne fogadjatok el toluk semmit... Ha egy rossz mozdulatuk van szolj es elintezem h kibasszak oket! Es vigyazz dorival… lop! De csak aranyat…

08:09
Feladó: Én

Az kemeny..! Rendben!

Ekkor egy másik üzenetem is érkezett. Felnéztem az előttem ülő Mimire, aki épp a pad alatt SMS-zett sunyiban (mert közbe bejött a tanár is).

08:10
Feladó: Mimiiii♥

Nagyon nagyon unszimpik Neroo!!:((( es olyan budos parfumje van...

Épp válaszolni akartam volna barátnőmnek, amikor a mellette ülő kis köcsög gyerek meglóbálta a mancsát.
- Tanárnőőő én új vagyok, és nagyon szeretnék figyelni az órájára, de a mellettem ülő kislány állandóan a telefonját nyomkodja és nagyon zavar! – köpte be egy pillanat alatt Mimit, aki ijedten felkapta a fejét. Clarie és Tiffany felvihogtak, hogy felkeltsék a figyelmüket, nekem meg leesett az állam.
- Mimoza, kérem a telefonod! A nap végen visszakapod! - ment oda hozzá a tanár.
- De... De... – hebegett szegény Mimi, végül oda adta a tanárnőnek a mobilját és dühösen a padra hasalt.
- Mekkora bunkó vagy – sziszegtem oda dühösen az előttem ülő kis buzinak.
- Ez van, szenyorita – rántotta meg a vállait vigyorogva. Mi ez a szenyoritázás mind a kettőnek? Spanyolok, vagy mi?
A mellettem ülő eddig csak kussban volt, de nagyon zavart, hogy egész órán engem vizslatott a padon feküdve. Annyira, hogy már a hajsátorommal takartam el magam. Hogy fogjuk kibírni ezt na napot velük? Már alig vártam, hogy kicsöngessenek!

Rayne

A haverommal egész éjjel szinte ökörködtünk. A kedvencem az volt, amikor kipörgettük a játékot és elkezdtünk horrort nézni. Majd minden „ijesztő” résznél megállítottuk a filmet, és felváltva játszottuk el az adott jelenetet. Kurva vicces volt, főleg, amikor Sasuke leöntötte magát kólával, hogy neki az a vér. Megdobáltam popcornnal és a kóla miatt beleragadt egy csomó a hajába. Persze azután elküldtem fürdeni, mert nem akarom, hogy az ágyam redvás legyen, mert akkor nem alszom benne! Valamikor hajnalban aludtunk el nagy nehezen, de még TV oltás után is egymást szórakoztattuk a sötétben, ilyen fura hangokat kiadva. Kibaszott régen nevettem ennyit.
Reggel olyan nyolc óra tájékán arra keltem, hogy rezgett egy rövidet a telefonom az éjjelin, de nem voltam eléggé magamnál ahhoz, hogy fel is kelljek és megnézzem mi vagy ki volt az. Szóval édesdeden aludtam volna tovább, amikor már nem csak rövidet rezgett, hanem folyamatosan, egyfolytában, és kurva hangosan. Álmos és mérges grimaszokat produkáltam, majd a szememet törölgetve kinyújtottam a kezem és felvettem a telefont anélkül, hogy megnéztem volna ki az. Pedig olyan szépet álmodtam! Éppen Mimivel kúrtam egy isteneset... Aha, ezért áll nekem a farkam akkor!
- Igen...? – szóltam bele a készülékbe álmos hangon.
- Bocs, hogy felkeltettelek őfelsége, de ez szerintem érdekelni fog! – hallottam meg Narou izgatott és vigyorgós hangját.
- Mi a fasz van már megint...? – fordultam a hátamra, mert eddig a hasamon feküdtem és a homlokomra téve a kezem, lehunytam a szemem.
- Tudod kik bukkantak fel?
- Nem – morogtam.
- Az olaszok!
Na itt kipattantak a szemeim.
- Mi? Az uzsorás, Eli (ejtsd; Iláj) Mendezék?
- Crusi, ismersz még más olasz Mendezeket is?! Majdnem olyan rettegés ül ki az emberek képére a nevük hallatán, mint amikor meghallják azt, hogy Silverman...
- Igen, a top listát még mindig ti vezetetitek a patkány családoddal – adtam neki igazat.
- Most mit sértegetsz, amikor híreket mondok?!
- Bocsáss meg – adtam elő a tettetett lekicsinylő bocsánatkérésem – Folytasd!
- Köszönöm feleséges úr, hogy megengedi – gúnyolódott, mire én csak megforgattam a szemeimet – Na. Kitalálod, hogy hol bukkantak fel?
- Gyűlölöm a találós kérdéseket – sziszegtem. Azt is, amikor direkt húzza az időt, és nem böki ki egyből.
- A sulinkban! A mi osztályunkban. Nero nem rég írta... - mondta végre, én meg idegesen felültem és ráordítottam a mellettem alvó haveromra.
- SASUKE!!!!!
Csóró ijedtében lezúgott az ágyról.
- Fúj, ti együtt aludtatok?! Ez undorító – szólalt meg Narou a telefonba.
- Ne irigykedj – szóltam le.
- Irigykedik a rák arra, hogy jól seggbe raktátok egymást és megkorbácsoltad menet közben!!
- Na mi van? – mászott vissza álmosan Sasuke az ágyra, a szemét dörzsölgetve, én pedig kihangosítottam a telefont.
- Inkább ismételd el az előbbi híredet! – mondtam Narounak.
- Drogos, a régi haverjaid, a Mendez csávók éppen a sulimban boldogítják a népet!
- Mi? Dorian és Stefan? – ébredt fel Sasuke is – Várj, én úgy emlékszem, te sokkal jobban elvoltál velük – vágott vissza – És mi az, hogy drogos?!
Amúgy, tudni illik, hogy egy ősi viszály miatt, a Mendezek gyűlölnek minket és mi is őket.
- Jha nagyon elvoltam velük, imádtam őket – jött Narou szarkasztikus hangja a vonalból.
- Tuti azért jöttek, hogy minket idegesítenek – mondtam.
- Vagy Dóri azért, hogy lopjon, szokásához híven – gondolkozott el Sasuke.
- Hát, amint beteszem oda a lábam, megölöm őket! – sziszegett Narou.
- Csak Mimihez ne nyúljon egyik se – sóhajtottam.
- Attól tartok ez lehetetlen! – vágott közbe Silverman #1-
- Miért?! – basztam fel magam egyből.
- Mert az egyik Mimi mellett ül, a másik meg Nero mellett...
- MI VAN!?!!?? – törtem ki egyből.
- Honnan tudod? – szólalt meg Sasuke sokat sejtetően.
- Nero írt SMS-t... De nyugodj meg Matsuko, én írtam rá, hogy a bátyja oldja meg Naoki telefon baját... És akkor írta..
 - Aha – válaszolt Sasuke, de láttam rajta, hogy nem tetszik neki, hogy tudják egymás telefonszámát.
- Gyertek be a kórházba, majd itt megbeszéljük a továbbiakat – nyomta ki Narou a telefont.
Idegesen eldobtam a telefont (az ágyba persze, nem a földre), majd törökülésbe helyezve magam, megtámaszkodtam a két könyökömmel a térdeimen, és a tenyereimbe temettem az arcomat.
- Én kinyírom őket – morogtam bele.
- Vajon, mit akarhatnak? – kérdezte Sasuke, elmerengve.
- Passz – sóhajtottam ismét, idegesen.

2 megjegyzés:

  1. Annyira feldobta a kedvemeeeeeeeeet <3 IMÁÁÁÁÁDOOOOOOOOOMMMM!
    Imádom ezt a Sasuket xd Sokkal jobban megkedveltem a karaktereket, és Sasuke és Rayne olyan aranyosak együtt. Nem úúgy, de na xd *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig Sasuke tiszta flegma, szerintme nem szeretik sokan xd egy páran Narou mellett voksolnak mindig :P De örülünk, hogy szereted a sztorit♥ És RayneSasu forever xd:PP

      Törlés