2015. november 1., vasárnap

02. IX. Fejezet

Sasuke

- Szia – szólt bele Diana. A köszönésére nem válaszoltam, csak felvontam a fél szemöldököm, amit ő nem látott.
- Nem vagy otthon! – szólalt meg kihangosítva a hangja a szobában.
- Ja, mondtam, hogy nem leszek – válaszoltam flegma hangsúllyal.
- Akkor most Raynenál vagy?
- Ja.
- Hol lakik?
- Téged az ne érdekeljen.
- Nem akarod, hogy átmenjek?
- Nem igazán.
- Nero is ott van?!
Értetlenül egymásra néztünk a haverommal. Mi a jó büdös véreres fasz?!
- És ha igen? – röhögtem fel gúnyosan és lenézően.
- Sasukeeee – szólalt meg Rayne elvékonyított hangon. Amolyan „miafasz” fejjel néztem rá.
- Ki van ott? – hallatszott Diana értetlen hangja is.
- Sasuke, hát én igazán nem hiszlek el most már komolyaaan! – csapkodott az elváltoztatott hangján, belőlem meg majdnem kitört a röhögés – Itt telefonálsz, mikor én itt várlak meg mindeeen! Kiszáradok, mire idetolod a segged!
Majdnem felröhögtem. Ez egy állat!!!
- Pedig direkt felvettem azt a szexi domina rucit, amit kinéztem az egyik pajzán shopból! Miért vagy velem ilyen genyóó?! Most kiengedheted a benned felgyülemlett tesztoszteront egy igazi nőn! – folytatta – Gyere ide, és paskolj meg te férfiállat, gyere!
Én pedig nem bírtam tovább, kinyomtam, és kiszakadt konkrétan belőlem a röhögés. De nem kicsit. Nagyon. Már könnyeztem, mikor sikerült annyira lenyugodnom, hogy megszólaljak.
- TE EGY ÁLLAT VAGY!
- Szerintem kurva jó vagyok – röhögött ő is – Miért szerinted nem volt hiteles?! – vékonyította el megint azt a kurva domináns hangját, amitől megint kitört belőlem.
- Nem bírom! – fogtam már a hasamat.
- Kiröhögsz?! – rivallt rám az elváltoztatott hangján – Bunkó állat! Költözök vissza anyámhoz!
- Hogy fog örülni! – és hozzá basztam egy marék popcornt, majd mikor lecsillapodtak a kedélyek, vigyorogva megráztam a fejem – Hát te egy nagyon szar ember vagy.
- De most már tuti nem akar ide jönni – vett a chipsből.
- Egy életre elijesztetted – vettem belőle én is – Hála istennek – forgattam meg a szemem.
- Már nem bírod?
Teli szájjal fejet ráztam.
- De nem ám. Kimutatta tegnap a foga fehérjét, és nem tetszik. Cserébe én is kimutattam, hogy milyen vagyok igazából és kurva bizarr, mert mintha tetszene neki az bazdmeg, hogy hozzá basztam a falhoz egy poharat, ami két centire ment el a feje mellett!
- Lehet, hogy mazo a csaj.
Elfintorodtam.
- Le is tiltom – fogtam a telefonomat, és ebből a hirtelen felindulásból, az lett, hogy komolyan le is tiltottam.
- Nagy döntés tesó – veregette meg a vállam meghatódva a haverom, de ellöktem a kezét.
- Annyira nem – vontam vállat flegmán, és felülve kezembe fogtam a konzolt.
- Úúúúúúúúúúh – formált tölcsért a kezéből – De flegmaaaa!
Nevetve megforgattam a szemem.
- Úúúúh!
- Na gyere drágám, játszunk, utána megpaskolom a feneked – vágtam hozzá a konzolját, mire buzisan meglibbentette a haját.
- Na azért! Már azt hittem elhanyagolsz!
Istenem! Az a hang!


Naoki

Ja, mint olvastátok, az öcsémnek minden bizonnyal ideiglenes mizofóbiája van. Elméletileg a halálból visszatért emberek gyakran szednek össze plusz pszichiátriai betegségeket, ezért is van még munkája annak a pasasnak. Miután a törpe szar elment, mi még ott maradtunk Neroval… Meg azzal a dokival.
- Jól figyelj Naoki, itt ez a kis notesz – adta a kesztyűs kezével oda Naokinak, egy tollal együtt – Számozza meg a sorokat egytől tízig – nézett rám, mivel ugye ő nem tudott írni. Elvettem tőle a noteszt, és a tollat, és megszámoztam – Készítsenek egy listát a tevékenységekről, aminek a teljesítése problémát okoz. Amit Naoki képtelen megtenni azt írja a tízeshez, amit pedig vonakodva ugyan, de megtesz, azt az egyeshez. Például a kézfogás. Mit érzel ez iránt?
Az öcsém elgondolkodott, majd félrenézett. Nem válaszolt.
- Hányashoz raknád?
- A heteshez.
- Írja – parancsolt rám a doki, és már vágtam volna vissza valami cifrát, mikor Nero megfogta a vállam, és amolyan „Csak tedd, amit mondd” tekintettel nézett rám.
- Ez csak egy orvos, ne feszülj – súgta a fülembe, én pedig csak sóhajtottam, és megtettem.
- Kész – morogtam az orrom alatt, mikor leraktam a tollat, mire Nerotól kaptam, egy „Ügyes vagy” féle fejsimogatást.
- Remek. Nem baj, ha beletelik egy kis időbe, de idővel képes leszel majd mind a tízre. Segítek, rendben? Mától én vagyok a pszichológusod.
- Nem kaphatnánk másikat? – nem bírtam ki hogy ne morogjam ezt bele.
- Nem – válaszolta fapofával – Nem igazán.
- Kár – sóhajtottam, mire az inkább visszafordult az öcsémhez.
- Akkor én most megyek, van még pár páciensem az osztályon. Holnap jövök vizitre rendben? – simogatta meg a kesztyűs kezével az öcsém fejét, mire az kissé megfeszült, én pedig értetlenül meredtem rá.
- Narou… - szólalt meg Nero ismét.
- De Nero, ezzel a pacákkal valami kurvára nem okés!
- Csak te érzed úgy. Csak túlságosan is vigyázni akarsz az öcsédre, és beképzelsz dolgokat. De tőle szerintem pont nem kell féltened, csak segíteni akar.
Erre csak morcosan félrenéztem. Miután a dilidoki elment, mi összeszedelőzködtünk Neroval, mert hozunk be magunknak tiszta ruhákat, meg hazavisszük a szennyest. A kórházi ruháktól az öcsém mindig feszeng, amióta felébredt.
- Akkor nem sokára jövünk, okés? – léptem az ágyához – Addig aludj oké?
Bólintott egyet.
- Rágyújthatok? – próbálkozott be újra.
- Nem.
- Ajjj már.
- Háromig számolok, mire a háromra érek, te már alszol oké? Egy... – kezdtem – Kettő… Három!
- Narou, már egyre aludtam, de felébresztettél a kettővel – morogta oda nekem, mire elmosolyodva fejet ráztam, és hónom alá kapva Nerot (nem szó szerint) elindultunk hozzánk.
- Óóh, most járok először normálisan a Silverman villában – csapta össze lelkesen a kezeit.
- Izgulsz? – vigyorogtam rá.
- Mi? Nem. Csak fura. Kapcsolhatok zenét?
Szenvedve sóhajtottam.
- Naaaaa, légy szíves!
- Jó, kapcsolj.
Erre csak diadalittasan elmosolyodott, és bekapcsolta a zenét. Felcsendült a 3OH!3-tól a Don’t Trust Me.
- Ez még nem is annyira vészes – szólaltam meg megkönnyebbülve, mire Nero meg énekelgetni kezdett – Te minden számot ismersz? – emeltem meg a szemöldökeim.
- Majdnem – gondolkodott el egy pillanatra, majd folytatta.
Kb. 10 perc alatt a házunkhoz értem. Ott kikapcsoltam a zenét, és kiszálltam, mire Nero lebiggyesztette a száját, de ő is kikecmergett az anyósról. Behömpölyögtünk a házba, szerencsére csak anya volt otthon.
- Hellóka! – integetett nekünk, koktéllal a kezében.
- Jó napot – intett Nero mosolyogva.
- A ruhákat már kikészítettem, mit mész fel? – szólt utánam muter, mikor én elindultam felfele.
- Komolyan? – lepődtem meg, és hátraarccal lebaktattam arról a pár lépcsőfokról. Tényleg ott voltak sporttáskába előkészítve – Köszöntem mutti! – vettem fel mindkettőt a vállára, majd eszembe jutott – Viszont híreink is vannak!
Igen, azt már nem írom le, hogy elregéltük neki, Naoki kialakulóban lévő mizofóbiáját, meg stb. stb., a lényeg, hogy anya, ezt megtudva, megint kissé aggodalmaskodni kezdett, de viszonylag feldolgozta a hírt.
- Kidobjalak a kórház felé? – fordultam Nerohoz, mikor már a kocsiban ültünk.
- Áh nem kell, még elmegyek veled a kórházba, majd utána.
- Jajj istenkém, fogyasztod a benzinem – sóhajtottam fel „szomorúan” mire egy morcos nézést kaptam, és bosszúból megkapcsolta a zenét. Most egy kevésbé jó szám ment. Valami Lana Del Rey. Visszacsámpáztunk a kórházba, Naoki még akkor bőven az igazak álmát aludta, szóval csendesen Nero segítségével kipakoltuk a cuccokat, majd elindultunk ki, mondván hazaviszem őt. Ám miközben ő fennhangon énekelt egy Michael Jackson számot, a műszerfalra lerakott telefonja megrezzent, reflexből odanyúltam, és szemet szúrt egy facebook üzenet.

Épp most
Messenger
Diana: Van ötleted, hogy Sasuke miért tiltott le engem?!!

Idegesen félrenéztem, és Nero felé nyújtottam a telefont.
- Üzeneted jött.
Ő ezt mosolyogva elvette, majd mikor elolvasta az üzit, lesokkolódott.
- Na? Mi az? – kérdeztem úgy, mintha nem tudnám, hogy megint Matsukoról van szó.
- Semmi – rázta meg a fejét – Semmi, csak a bátyám volt – kamuzott, mire csak sóhajtottam egyet. Ja, a bátyja
Lefékeztem a házánál, és szemöldök vonogatva ránéztem, amire nevetve fejet rázott.
- Nem!! – ám mielőtt kiszállhatott volna, nyomtam az arcára egy puszit, mire morcosan nézett rám, és kaptam egy pofont. De egyáltalán nem erőset, ő sem gondolta szerintem komolyan.
- Szióka – integettem ki neki.
- Szió – integetett ő is – Vigyázz Naokira!
Erre amolyan „Ugyan kérlek” fejet villantottam felé.
- 19 éve mást sem csinálok.
Erre csak elmosolyodott, és miután kiintegette magát, belibbent a házba, én pedig hajtottam vissza a kórházba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése