2015. november 29., vasárnap

02. LXVII. Fejezet

Az új blogunk még mindig várja a régi/új olvasókat!:) Lehet, ma már felkerül a második rész is. Aki még nem tette, az olvassa el a prológust és az első részt is:)
Ebben a blogban, a 02. LXVIII. Fejezetben Nero szemszögében lesz egy picike +18! Jó olvasást:)


Sasuke

Szorosan átölelve a derekát magamhoz vontam, a fenekét az ágyékomnak préselte én pedig az alsó ajkamba haraptam, és beszippantottam az illatát. Geci jó kedvem volt most, már a drogok sem hiányoznak. (Mondtam, hogy ha Neroval vagyok, nincs szükségem drogokra. Mert ő a legerősebb drog, amit valaha létra hoztak.) Mert bebizonyosodott, hogy Nero HOZZÁM csakis HOZZÁM tartozik. Az egész bomba nő az ENYÉM, és senki se veheti el tőlem. Mert tudom, hogy belém van bolondulva már több, mint egy éve. És ez geci jót tesz az egómnak. Imádom, ahogy csak egy érintésemre is tűz forró lesz ott alul, hogy mikor leveszem a felsőmet és kinyújtózok, akkor mindig végigmér, hogy mikor végignyalom az alsó ajkam, akkor szinte megveszik a számért, vagy amikor részeg és engem akar, és akkor bátran ki is mutatja. Többször kéne leitatnom.
- Tényleg jó lett?
- Igen, tényleg. Geci jól főzöl. Miminek csinálod?
- Ühhüm. Nagyon sokat dolgozott, megérdemli.
- Nekem is főzöl majd valamit? – pusziltam bele a nyakába.
- Ha nem vetted volna észre, eddig majdnem mindig csak a te kedvenceidet főztem! Azt hittem észrevehető, hogy kb. három napig csak brassói volt!
Ezen kajánul elmosolyodtam. Ez az én nőm.
- Tökéletes feleség leszel – suttogtam a fülébe. Erre éreztem, ahogy megfeszül, majd belerakva a fakanalat a fazékba, felém fordult egész testtel, és a meztelen mellkasomra tette a kezeit. Láttam, ahogyan a gyűrűt fürkészi bal kezén, és nagyon elmereng.
- Min gondolkozol, bébi? – kérdeztem végigsimítva a hátán egészen a fenekéig.
- Akkor ez a gyűrű…?
- Mi van ezzel a gyűrűvel?
- Te… te megkérted a kezem? – nézett fel rám csillogó szemekkel és az alsó ajkába harapott. Óhohohó… Aki kíváncsi hamar megöregszik.
- Hmm – vakargattam meg az állam – Vedd, aminek akarod.
- Sasukeee! – nézett rám morcosan, mire csak odahajolva gonosz vigyorral a nyakába haraptam – Sasuke, ne! – ijedt meg kissé.
- Már ennyitől, Nero? Annyira követelőző vagy – suttogtam a bőrébe.
- Te pedig gonosz! – ütlegelte a vállamat.
- Tudom – kuncogtam fel – Mondj valami újat.
- Válaszolj inkább a kérdésemre!
Ám ekkor nyílt a bejárati ajtó, gondolom a megérkezett a nagyi csapat, ami épp a nagybevásárlásról jött vissza.
- Nicsak! Megjöttek! Nézzük meg, mit hoztak! – vigyorogtam aljasan, és már hajoltam volna el, mikor megragadta az arcom és mélyen a szemembe nézett.
- Sasuke, nekem ezt tudnom kell…
- Majd este mindent elmagyarázok, bébi – csaptam rá arra a bomba fenekére, és nyomtam a szájára egy csókot.
- Mindent?
- Mindent – kacsintottam, ő pedig feltartotta a kisujját és amolyan „Esküdj meg” fejet vágott. Beleakasztottam az övébe és annál fogva, magamhoz húzva ismét nyomtam a szájára egy gyors csókot – Na… Menjél! A végén azt hiszik, megint a konyhában szexelünk – utaltam arra, hogy egyszer MAJDNEM letepertem itt a konyhában mikor a reggelit egy falatnyi toppban és a tangájában csinálta.
- SASUKE! EGYSZER KOMOLYAN MEGCSAPLAK! – vörösödött el fülig.


Stefan

- Ne piszkáld Nao’! – szólt Silvia az öccsére, mikor az az orra alatt átívelő vékonyka csövet basztatta az arcán, miközben kutyagoltunk vissza – Azt mondtam, ne piszkáld már!! – csapta el onnan a kezét.
- De zavar!
- Ne zavarjon! Ott van és kész!
Ja mert csóri gyereknek kiderült, légzésproblémái alakultak ki a füsttől, mikor felgyulladt a házuk, mert a tüdeje nem bírja a terhelést. Mert, hogy az ő főbb belső szervei valahogy gyengébbek, mint egy átlag emberé. Valószínű Naroué ezért erősebbek. Ezért, egy vékony csövet vezettek végig az orra alatt, átszelve az arcát. Mondanom sem kell, Silvia 1.0 a váróban majdnem agyvérzést kapott mellettem, szó szerint. Kb. negyed óráig volt csak bent a gyerek a kórterembe, de az már bazdmeg az első percben rájuk akart rontani, és kb. meg akart halni, hogy az öccse megint haldoklik meg stb. stb. Ja. Szóval 15 percig megállás nélkül nyomatta a „Mennyi ideje van bent?!” „Két perce?! Az túl sok idő!” „Hát én bemegyek!!” „ Nem inkább mégsem. Mi van, ha épp műtik?!” „ Faszom bemegyek!” „Nem. Nem szabad. A kurva életbe” „Mendez, bazdmeg ne rágózzál már!!” „Ha valami baja van az öcsémnek, megöllek!” „Már három perce bent van!! Mi tart ennyi ideig?!” szövegeket. Nem tudom, hogy bírtam ki. Tényleg nem. Már nagyon szemezgettem azzal az ivóvizes baszással hogy belefojtom magam. Tudjátok, ami az orvosi rendelőkbe szokott lenni az a vízadagoló, amiben sosincs víz. Nos, a változatosság kedvéért ebbe se volt, szóval a tervem már a tervezgetésnél kudarcba fulladt. Ez egy akaratlan szóvicc volt. Aztán mikor legközelebb kijött Silvia 2.0 a kórteremből, akkor ott volt a cső a képén. De túlélte. Silvia is kellőképp lenyugodott, elkerülve a szívrohamot vagy az agyvérzést. Szóval minden ok, és mentünk is vissza.
- Nem neked szeli ketté egy cső a pofádat! – hőbörgött Silverman 2.0
- Nem, nekem egy kurva heg szeli ketté! – mutatott ingerülten a pofájára az ikre.
- De ajj istenem! – vágta be a durcát – Akkor is zavar… Kényelmetlen. Vásárolni megyek el, és egy ilyennel jövök haza! Remek. Biztos nagyon dizájnos.
- Szerintem nem vészes – fújtam egy lufit a rágómmal majd kidurrantottam és csattogtattam tovább.
- Egyáltalán nem zavaró – szóltam közbe, mire Naoki felém kapta a fejét és jólesően elmosolyodott.
- Kösz.
Erre csak vállat vontam. Nem vigasztalás volt.
- Csak azt mondtam, amit gondolok, nem értem ezt miért kell megköszönni, de szívesen – fújtam egy újabb lufit. Mikor visszaértünk az autókhoz, Crusader és az a díszbuzeráns már ott álltak. Az előbbi cigizett, az utóbbi pedig fintorogva nézett az utca embereire, és valami „pórnépről” zagyvált. Ja és láttuk, hogy a hátsó ülése tele van bevásárló szatyrokkal. Na dikk, ez bevásárolt egész télre?! Elregéltük neki a sztorit, és szerintem már szólt volna be a csőre valamit egy óriási lenézéssel, de mikor meglátta Naoki szomorú kiskutya szemeit, ahogy piszkálgatta a cuccot a képén (a bátyja megint rábaszott a kezére) inkább csak ezt mondta;
- Majd megszokja.
Erre Naoki csak vállat vont, és beültünk a külön autónkba, mert Silviék ugye a sajátjukkal mentek. Megérkezve, és belépve a házba, Nero mint holmi aggódó anyuka, úgy rontott neki csóresz gyereknek. Mögötte pedig Sasuke oldalgott ki a konyhából.
- NAOKI! Mi történt veled?! Mi ez a cső az arcodon?? Elütöttek megint?! Mi van vele?? – fordult Narouhoz aki elregélte neki is a sztorit, egy részletet sem kihagyva.
- És meddig kell hordania?? – pislantott Naroura aggódva az öcsém kis szerelme.
- Valószínűleg örökre, galambom – válaszolt Silvike no.1 – Már, ha nem akar megfulladni.
- Tök jó – forgatta meg a szemét az öccse.
- Szerintem nem olyan rossz, mint amilyennek most gondolod – ez Nero volt, aki gondoskodó mosollyal nézett Naokira – Sőt, nekem tetszik!
Erre már a kis Silverman is kezdte beadni a derekát, mert már négy ember (mert a bátyja is) megerősítette, hogy nem a világ vége ez a cső. Főleg mikor Mimikém is neki rontott, hogy mennyire menő már az a cucc az arcán és hogy ő neki is kell ilyen meg stb. Igaz, utána morcosan ellépett tőle, mintha eszébe jutott volna, hogy haragudnia kéne. Ja és szerintem a Narou már szarrá verte az öccse kezét, mert az állandóan piszkálta a csövecskét. Sőt, volt hogy vacsoránál összenyomta és akkor köhögni kezdett, mert elzárta, na akkor egy komplett sallert kapott, de akkorát hogy előre csuklott a feje. Nem szívesen lennék Silvike testvére.


Mimoza

LASANGE ÉS MILLÁNÓI VOLT A VACSI! Nero az egyetlen, aki igazán szeret engem! Teljesen meghatódtam. Megdicsért meg minden. És úgy örültem ezután a fejemnek, hogy csak na! És annnnyira jó volt! Finom és kellőképp omlós és FŰSZERES. IMÁDOM A FŰSZERES KAJÁKAT! Aaaaah! Majdnem orgazmust kaptam vacsoránál, kipirultam, csillogott a szemem, és összedörzsöltem a combjaimat. (Rayne itt nagyon szuggerált engem.) Ja. Imádok enni. Nero az én egyetlen angyalom. Feleségül veszem. A kiváló vacsi után, megint mindenki neki ült dolgozni, és Rayne is lehuppant mellém. Csak morcosan elfordultam tőle a laptopommal együtt. És egy lájk kéregetős csajnak visszaírtam, hogy „Szorrika a képed nem elég jó, ahhoz hogy én lájkoljam”, és ezzel ki is léptem a faceből.
- Mi a baj, cica?
Csak kissé flegmán ránéztem és megforgattam a szemem.
- Dolgozok.
- Helyes – simogatta végig a hátam, de elhúzódtam tőle. Erre meglepődött, mert legtöbbször imádom, ha simogat. Főleg ha a fejemet, (vagy a mellemet) vagy a hátamat. Most is szeretem, de haragszok rá! Ő se volt képes egy „Ügyes vagy te szar”-t kinyögni! Csak NERO. PEDIG NEM NERO A PASIM!
- Van valami gond??
- Gond az van.
- Mi az?
- Ha nem jössz rá magadtól, akkor tök mindegy – és itt felálltam és átköltöztem ma nappali másik sarkába. Pfff. Velem nem szórakozik senki. CSAK Neroval leszek kedves, amíg szépen sorban, mindenki meg nem dicsér. És nem fogok teljesíteni SEMMILYEN KÉRÉST. Törjek fel egy régi aktát, mert kell nekik valami. Chh. Tanulják meg ők is a szakmát és törjék fel maguk, én aztán nem baszakodok egyik emberért sem. Természetesen Nerucinak még a NASAt is feltöröm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése