2015. november 28., szombat

02. LXIII. Fejezet

Dorian

- Dorian, az isten verjen meg! – hangzott fel a hercegnőm, lesuhanva az emeletről, kezébe a laptopjával – Hányszor megmondtam neked, hogy NE használd a laptopom!
- Nem is használtam! – „háborodtam fel” rögtön, felemelve a kobakomat, mert éppen reptéri adatokat böngésztem, de már kifolyik a szemem tőle. Előttem vagy kismillió papír hevert, én pedig ott ültem félmeztelenül és ásítottam egyet. Jajj geci. Elfáradtam. Már unalmamban a gyűrűimet kezdtem el piszkálgatni a bal mutató-, középső- és hüvelykujjaimon. Amúgy kb. egy hete összevagyunk zárva kb. mindannyian… Értitek? Egy hete, de még mindig lófasz. Már egy kibaszott hete valami Jonathan után kutakodunk, aki valahogy mindig elmegy ide, meg oda. Már azon voltam, hogy személyesen keresem meg, és lepillanatragasztózóm a seggét valahova. Az egyetlen, ami vigasztal, azaz én hercegnőm. Minden egyes nap látom! Azért érzitek nem? Egy házba lakom vele! Már egy hete! Ez kibaszottul jó. Most is valami otthoni kis toppban és cicanadrágban van, látványosan végigmértem, és megnyaltam a szám sarkát, de úgy tett, mint aki nem veszi észre.
- Totálisan lefagyott!
- És?
- A 2015 legnagyobb eséseinél, ennél a pillanatképnél megállítva – fordította felém a laptopot és ott volt egy csávó, aki telibe lefejeli a betont, vérben úszott az egész feje kb. Felkacagtam, de úgy, hogy még a könnyem is kicsordult.
- Hát ez még mindig hatalmas!! – törölgettem a könnyeim, majd elkomolyodtam – Nem én használtam.
- Aha… - emelte meg a fél szemöldökét – Utoljára megkérlek, hogy ne járkálj be a szobánkba!
- Kellenek a tangáid – emelgettem a szemöldökömet egy sunyi vigyorral, mire csak idegesen megforgatta a szemét. Aha. Ez azt hiszi viccelek. Majd, ha nem találja a feketét, hisz nekem
 - Galambom, tudnál készíteni egy kávét? – jött be Silverman 1.0 a hallba, és fáradtan lehuppant velem szembe.
- Persz…
- NEKEM IS ASSZONY – ez a kis egy méter ötven centis kóchalmaz volt. Aki amúgy egy komplett kis zugot csinált magának a nappali sarkában egy mini asztallal, a laptopjával, és a gépével, amit felváltva nyomkodott.
- Nekem is – szólalt meg mellette a colos gyerek is, aki az ő MacBookján melózott, de el nem mozdult a ribanca mellől – De két kanál cukor. Két kávéskanálnyi. Nem két kiskanálnyi. És három csepp tej. Köszönöm.
- Akkor már nekem is hercegnőm, mindjárt telibe fejelem az asztalt – ez én voltam, lustán elfeküdve az asztalon, és kinyújtóztam.
- És nekem is, bébi – ez Matsuko volt a fürdőszobából valószínűleg zuhanyzáshoz készülődött – Nekem feketén, kérlek.
- Nekem is! – ez Stefan, aki amúgy tök lazán eltévézgetett a nappaliba. A lábánál a földön ott kuporgott a kis Silverman is egy full fekete, fehér norvégmintás pulcsiba, maga mellett egy (most már) üres meleg tejes bögrével. A szerelmem csak megrökönyödötten sóhajtott.
- Máris hozom őket – és ezzel eltűnt a konyhába, és ott hagyott minket Silvermannel. (Persze előtte jól megnéztem a seggét hátulról.)
Tovább böngésztem a repülő állomásokat, de gecire összekeveredtek a papírok. A kurva életbe már… Nagyon kezdem unni ezt az egészet. És kurvára remélem, hogy sok, sok, sok jutalmat kapok érte, mert én semmit sem csinálok ingyen. És valahogy a szemem akaratlanul is kapós az arany dolgokra, nem véletlenül van az, hogy apám 6-7 évesen kiállított engem az utcára, és 130 karát értékben vittem neki haza ékszereket, csak azzal, hogy loptam. Odamentem egy nénihez, segíteni vinni a szatyrait, oszt kiloptam a füléből a fülbevalót, a nyakából a nyakláncot amikor megölelt köszönetül. Volt hogy sírást tettetem az utcán, odajött egy házaspár, és miközben beszéltek hozzám meg vigasztaltak kiloptam a pénztárcájukat. Meglepődtetek? Na. Csupa meglepetés vagyok.
- Stefan! – kiáltottam oda a bátyámnak, aki méltóztatott elfordulni a TV-től, és egy rágógumi lufit fújva, kíváncsin felém emelte a tekintetét.
- Hm?
- Mi jön Sevilla után a papírok szerint?
Kidurrantotta a lufit, és csattogtatni kezdte.
- Spanyolország?
- Ja.
A plafon felé emelte a tekintetét és elgondolkodott.
- Córdoba – vetette oda nekem, mire kikerestem ezt a papírt a sok, sok közül, és párosítottam őket. Ja, ő a memóriája miatt van velünk. Bazdmeg máig emlékszik minden kibaszott dologra, ami megtörtént vele. Amit egyszer lát, rohadjak meg, azt nem felejti el. Szerintem, belehegeszti az agyába, vagy nem tudom.
- Már nem is azért de az öcsédnek mi haszna van itt? – fordultam az idősebbik Silvia felé, aki szinte szuggerálta a konyhát, kurvára éhezett a szervezete egy kis kávéra. Nem igen aludtunk normálisan az elmúlt pár napban. Flegma fejjel felém fordította azt a drogos, sebhelyes pofáját.
- Szurkolni – válaszolta egyszerűen – Naoki! – szólt oda az öccsének, aki továbbra is ott fetrengett a bátyám lábánál, de most bágyadtan, álmosan felemelte a kócos fejét.
- Heh..?
- Szurkolj!
- Hajrááá…! Juhé! – emelgette erőtlenül az öklét, de akkora életkedvvel, hogy eret vágni kívánt kedvem, majd visszaejtette a fejét a földre, és szerintem bealudt.
- Látod? Kabala. Szerencsét hoz.
Erre csak értetlenül elfintorodtam, de nem sokára beriszált (na jó nem, de bár riszált volna) Neruci a nappaliba, kezében a tálcával, amin a kávék voltak. Na ettől rögtön kivirultam.
- Hercegnőm! – rántottam őt az ölembe, mikor lerakta a tálcát az asztalra, és a nyakába csókoltam. Na erre Silvike felkapta a fejét, és lendületből képen akart önteni a kávéjával, de elhajoltam tőle, így az a padlóra löccsent, Nero pedig kiugrott az ölemből, és lekevert nekem egy pofont. Már megint.
- MENDEZ!!!! MÉG EGY ILYEN ÉS NYAKONBASZLAK – ez Silvia 1.0 volt.
- DORIAN! – ez pedig Hercegnő.
- Na geci megint bekaptak egy gólt – ez a bátyám a TV előtt, leszarva a balhét, ami mellettük folyt.
- Most akkor a Brazilok vezetnek? – ez pedig a kis Silvia álmos hangja. Őt se mozgatta meg igazán.
- Kettő-nullra.
- Szívás.
Na legalább ők elvannak.
- Áucs – tapogattam meg az arcom – Látom, szereted a pofozgatást, ezt megjegyzem későbbre – vigyorodtam el sunyin.
- Inkább azt jegyezd meg, hogy ne nyúlkáljál hozzám!! Istenem, már megint takaríthatok, MIATTAD.
Ezen csak felkuncogtam, és mikor visszajött a felmosóval, és lehajolt, hogy felmosson, észrevétlenül, úgy hogy csak mi ketten tudjunk róla, belemarkoltam a fenekébe. Egyből felegyenesedett és velőtrázón hátranézett rám a válla fölött, szinte üzenve a tekintetével hogy „Kinyírlak”. A szokásos róka vigyorom kúszott a képemre és pimaszul kinyújtottam rá a nyelvem, megvillantva ezzel az aranysárga pc-m, de csak idegesen elfordította a fejét.


Mimoza

Négy napja egy szemhunyásnyit sem aludtam. Négy kibaszott napja. Az agyam kezdi bemondani az unalmas. Szinte látom a lelki szemeimmel, ahogy fogja a bőröndjét, és köszön nekem hogy „Hát heló” és már indul is a Bahamákra. A nap legtöbb részében itt ültem, a kis pokróc zugomban, és csak egy sápadt fejet, egy vörös kóchalmazt és egy kötött pulcsit lehetett belőlem látni. Ja meg sok, sok csészét. Meg pár bögrét. Ja meg az anime lányos waifum, amit Raynetól kaptam, és amit néha, néha megölelgettem. Mindjárt kiégnek a retináim!! Sürgősen kell valami éltető nedű, vagy idehalok, komolyan mondom. Minden létező Spanyol, Török, Görög, Francia, Hottetota meg még a kurva anyám repülőtér biztonsági kamera rendszerét is feltörtem, de sehol sem láttam Johnnyt. Ráadásul alapból szar volt nekem őt keresni. Elrabolt Mexikóig, bedrogozott, levetkőztetett és átrakott egy másik ruhába, (ami kurvára nem az én stílusom!!!) azt akarta, hogy az ágyasa és a házi hackere legyek, elvitt vacsorázni, úgy bánt velem, mint egy kisállattal. Nem, nem igazán akarom újra látni őt. És zavar hogy ennyi időt pazarolok rá. De most épp pihenőt tartottam. Bedugtam a fülesem és neki álltam ecchi animét nézni. Faszom. Ez nekem is kijár. Éppen egy macska füles, kis felszolgáló lány ruhás anime csaj volt a képen, aki pont úgy esett, hogy kilátszott a CSÍKOS bugyija (MIÉRT MINDEN ANIME LÁNYNAK CSÍKOS?!) na és Rayne pont akkor hajolt bele a képernyőbe, mondván „Hadd lássam hogy haladsz”.
- Ez a csíkos bugyi mennyire fontos a biztonsági kamerák rendszerének feltöréséhez? – emelte meg a fél szemöldökét rám nézve.
- BOCSÁNAT! – háborodtam föl – ÉN IS HAD PIHENJEK MÁR! MINJÁR KIÉG A SZEMEM! ÉS NEM AKAROK JOHNNY UTÁN KUTATNI ÉS, ÉS, ÉS… - ám itt félbeszakítva engem homlokon puszilt.
- Nyugi cica, tudom.
- Na. Akkor oké – puffasztottam fel az arcom morcosan - És akkor, ha megengeded, nézem tovább – dugtam vissza a fülesem, és elindítottam újra a videót. Félszemmel láttam, ahogy Rayne lemondó vigyorral megrázza a fejét, és feláll mellőlem a földről, és Narou és Dorian mellé telepedik, akik szintén eléggé beleásták magukat a munkába. És felnézve azt is láttam, hogy Stefan kiszuggerálja a belőlem a lelket. Értetlenül grimaszolva meredtem rá, ő meg komolyan rám.
- Heh? Mi van? – nyilvánultam meg kultúráltan.
- Semmi – fordult vissza a meccshez, én pedig csak vállat vonva, az animémhez.
Kb. 10 perc múlva, pont mikor visszatértem a munkámhoz, Sasuke jött ki a fürdőből, félmeztelenül, enyhén vizes testtel és hajjal, ami nem mellékesen kuszán állt, de jól állt neki. Odalépett a nőjéhez, aki éppen a port törölte le, és hátulról átölelve, az arcába harapott. Erre Nero felnevetett, és ellökte a fenekével, de az meg visszament hozzá, és az oldalához nyúlva elkezdte csikizni, mire a barátnőm nevetve felsikkantott, és szembefordulva Sasuval „be akart neki verni egyet”. De persze Sasu megfogta az öklét és annál fogva húzta magához, és ismét az oldalához akart nyúlni, de Neruci nevetve megbökte a barátja oldalát, bosszúból, és ebből az lett, hogy játékosan bunyózni kezdtek, ami végül a kanapén folytatódott.
A Rayne, Dorian és Narou trió bokor pofával meredtek rájuk, de én halványan elmosolyodtam. Szerintem geci édesek voltak most. Nincs semmi feszkó, csak verekednek. Mikor Sasu lefogta Nero mindkét kezét, akkor az arcához hajolt és elvigyorodott.
- Szerintem nyertem, bébi – csókolta meg, én pedig nagyon nehezen bírtam ki, hogy ne fényképezzem le őket. Na most úgy festettek, mint azok az álom párok Tumblr-ön.
- Itt kemény munka folyik, Rómeó! – szólt oda csípősen Narou.
- Pontosan! – ezt Dorian vágta rá és olyan idegbetegen nézett rájuk, hogy még én is meglepődtem. Na, na, na. Csak nem féltékenyek vagyunk? Rayne meg csak lekezelően szemet forgatott. Ezen elvigyorodtam. Az én palim.
- Ne legyetek féltékenyek – vigyorgott rájuk Sasu incselkedve és direkt még egyszer megcsókolta Nerucit aki nevetve hagyta magát. Igen… Neronak Sasuke az egyetlen, akinek hagyja magát. És még kérdezitek, miért shippelem őket?? Ezért. Felkuncogtam, és visszafordultam a laptopomhoz, amin éppen az angkorvati repülőtéri felvételeket néztem át. Egyből kiszúrtam egy nemrégiben készült felvételt. Egy fehéröltönyös, férfi állt ott, két niggával az oldalán. A szívem a torkomba ugrott, és rögtön ráközelítettem. Kissé pixeles volt a kép DE HATÁROZOTTAN JONATHAN NÉZETT FEL A KIVETÍTŐRE RAJTA. Most megvan. Elkaptam.
- MEGVAGY!!!! – ordítottam fel magamon kívül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése