2015. október 26., hétfő

CXLVII. Fejezet

Nero

- Gyere Nero, menjünk haza! – tette a kezét a vállamra Robert és bíztatóan megszorította, bár a hangja még így is megtört volt.
- Én nem megyek! Bent akarok aludni a kórházban! Itt akarok lenni, hátha fel kel… - motyogtam.
- Igen, én is! – kontrázott Mimi egyből, határozottan.
- És hol akartok aludni? – kérdezte Cordelia aggódva.
- Ott – mutattam a kórtermek előtti kis bőrkanapéra – Az nekünk tökéletes lesz!
- Jól van… Ha bármi van, azonnal szóljatok, rendben? – kötötte a lelkemre Robert.
- Persze – biccentett Mimi.
- Akkor, majd hívjatok – ölelt meg szorosan Robert, ahogyan Brad és Cordelia is Mimit, majd távoztak. Aztán Narou és Naoki és felemelte a seggét a székekről.
- Mi is megyünk – közölte Narou. Nem válaszoltam neki semmit, csak megforgattam a szemeimet és elfordultam tőle.
- Mimi, ha bármi van, szóljatok ám nyugodtan – mondta Naoki Miminek kedvesen.
- Oki. Köszi Naoki – hallottam Mimi motyogós hangját.
- Sziasztok – köszönt el Naoki, aztán ők is elmentek, én pedig leültem szépen a bőrkanapéra. Mimi is eltelepedett mellettem és a vállamnak dőlve, betakarózott a pokrócába.
- Nero, annyira rossz volt őt úgy látni! – szólalt meg elnyűtt hangon egy kis idő után.
- Tudom, Mimi – sütöttem le a szemeimet – Egyenlőre abban bízzunk, hogy stabil lesz az állapotuk – meredtem a kórterem ajtajára.
- Mennyi lehet az idő? – kérdezte. Előkotortam a zsebemből az iPhoneom és csekkoltam.
- Fél tíz van, Mimi – képedtem el.
- Úristen – sóhajtott egy nagyot. Már ilyen sok ideje itt vagyunk? Nagyon durva, csak perceknek tűnt, annyi minden történt így hirtelen…
Eltelt úgy két óra, körülbelül, amikor Mimi bealudt és már én is bóbiskolni kezdtem volna, ha nem kezd el szólni a telefonom. A messenger jelzett, pontosabban az iMessenger. A bátyám írt…

23:24
Feladó: Nyomifejű

Szoszi van hugi???!! Merre vagy???!!!

23:24
Feladó: Én

Korhazban… Sasuke es Rayne reszegen ultek kocsiba es igy frontalisan karamboloztak egy kamionnal… Mutottek oket es most instabil allapotban fekszenek bekotozve meg minden….

23:25
Feladó: Nyomifejű

URISTEN!!!! Azt a kurva… meddig leszel ott?! Bemenjek??? Kell valami????

23:25
Feladó: Én

Addig maradok amig fel nem kel vagy amig valami biztosat nem tudok.. Mimi is itt van.. Nem kell semmi de majd irok vagy hivlak ha van valami oke?

23:26
Feladó: Nyomifejű

Rendben hugi… kitartast nem lesz semmi baj!<3 szeretlek<3

23:26
Feladó: Én

Remelem…:’( en is teged!<3

Már éppen tettem volna el a telefonomat, amikor ismét jelezni kezdett. Azt hittem, hogy megint a bátyám írt, de helyette Naoki írt nekem facebookon. Először nem akartam neki írni, de végül válaszoltam.

Naoki Silverman
Szia Nero! Hogy vagytok? Történt már végre valami?! Vagy mi van??
Webes felületről küldve.

Nero Roosie
Sziaa Naoki… nem semmi meg mindig itt ulunk es varunk… es eleg pocsekul vagyunk… Mimi mar el is aludt eddig birta a sirast…
Messengerből küldve.

Naoki Silverman
Áh értem:// figyu ne aggódj! Biztos vagyok benne h felépülnek mind a ketten! Kemény fából faragták őket…:)
Webes felületről küldve.

Nero Roosie
Gondolod…?:( en mar nagyon ki vagyok Naokiii…:’(
Messengerből küldve.

Naoki Silverman
Tudom Nero, tudom… De elő a pozitívizmussal kérlek! Neked se jó, ha egyből a rosszra gondolsz…
Webes felületről küldve.

Nero Roosie
Igyekszem csak igy picit nehez…
Messengerből küldve.

Naoki Silverman
Megértelek!:( figyeeelj… tudom h ez most nem ide tartozik de te csináltál képeket mikor volt a kiruccanásunk??
Webes felületről küldve.

Nero Roosie
Igen. Gondolom kered oket ugye?:)
Messengerből küldve.

Naoki Silverman
Ha nem nagy gond..:$:D:\
Webes felületről küldve.

Nero Roosie
Dehogy gond:) pill es kuldom!
Messengerből küldve.

Naoki Silverman
Köszike cuki vagy!:P
Webes felületről küldve.

Nero Roosie
Nero 32 fényképet küldött.
Nero 32 fényképet küldött.
Nero 15 fényképet küldött.
Ennyi az ossz:)
Messengerből küldve.

Naoki Silverman
Köszönöööm!:D pill átnézem őket!
Webes felületről küldve.

Nero Roosie
Okee:)
Messengerből küldve.

Én is éppen a küldött képeket nézegettem, amiket még Sasu telefonjáról küldtem át az enyémre. Jó sok képet csináltam a partról, plusz még Sasuke is csinált párat a kocsiból. Szinte könnyezve néztem a közös fotóinkat. Ám az idilli pillanatomba belerondított egy beugró üzenet facebook messengeren. Összehúztam a szemöldökeimet és szinte azonnal megnyitottam az újonnan indított beszélgetést.

Diana Clark
Sziaaa!:) Te vagy Sasuke barátnője ha jól tudom… Letiltottad a számomat nála vagy mi? Mert hiába hívom nem veszi fel meg nem is ír vissza fészen meg semmi… Csak kérdezem. Egyébként is nincs miért aggódnod mi csak barik vagyunk:)
Messengerből küldve.

Nero Roosie
Mit erdekel teged ennyire Sasuke? Te nem az a fajta lany vagy aki csak baratkozik egy olyan sraccal mint o!;) nem most jottem le a falvedorol szoval ezt a dumat lokjed olyannak aki el is hiszi mert en nem fogom;)
Messengerből küldve.

Diana Clark
Uuuristen!:D mit áll a pecked? Ennyire nem bízol benne vagy mi van?:D
Messengerből küldve.

Nero Roosie
Benned nem bizok..!
Messengerből küldve.

Diana Clark
Jaaa habira:D:D nagyon gyenge vagy:D rám vagy féltékeny? Vicc:D:d csak nem Sasuke esetei közé tartozom hogy ennyire beindultál?:)
Messengerből küldve.

Nero Roosie
Itt a vicces te vagy hogy azt hiszed van eselyed nala:) de benezted mert nincsen! Szallj le rola! Ne erdekeljen mi van vele te nem vagy neki senkije! Na pa:*
Messengerből küldve.

Diana Clark
Úristen:D:D feldobtad az estém jót nevettem most rajtad!:D azért majd én még hívom oké?:) na puszika:D:D
Messengerből küldve.

Idegesen szorongattam a kezeim között a telefont. Azon voltam, hogy én most mindjárt felrobbanok, de előtte még megölöm ezt a semmire kellő faszcibáló, pasilopó, kotnyeles kurva ribancot!!! Elegem van… A tenyerembe temettem az arcom és egészen reggelig szinte csak sírdogáltam. Nem hiszem el… Sasuke a műtőben és még ez a kurva is betalált…


Naoki

Éppen a Nero által küldött képeket nézegettem, amikor a bátyám szobája felől egy nagy csattanást hallottam. Még Pálinka is felkapta a fejét, én pedig sóhajtva a cicámra néztem.
- Már megint kezdi – ráztam meg tehetetlenül a fejem a macsekom szemeibe nézve, aki csak nyávogott egyet, mintha értené, mit mondok. Megsimogattam, aztán félre tette az ölemből Páleszt is és a MacBookomat is, majd szépen átvándoroltam a bátyám szobájába, aki éppen a szoba közepén állt félmeztelenül és ezúttal a laptopját törte szét.
- Már megint mi a bajod? – kérdeztem a kilincsbe kapaszkodva.
- Szerinted?! – fújtatott a hajéba túrva.
- Neroék? – kérdeztem unottan.
- Igen!! Hogy ennyire szereti!!! – ült le az ágyára dühösen és megint a hasát simogatta. Kell neki felbasznia magát…
- Már lassan beletörődhetnél, egy ideje már így van…
- Te sem vagy jó vigasztaló! – ciccegett.
- Narou, erről nem én tehetek! És ez teljesen más! Ők szeretik egymást… Nem érted?
- Nem, nem értem, hülye vagyok, nem tudom felfogni!!! – tombolt, mire hátra hőköltem.
- Azért ne őrülj már meg ennyire, kérlek – sóhajtottam.
- De! De, megőrülök! – rúgta félre a lába előtt heverő laptop darabot – Gyere le jó isten!!! – ordítozott. Aztán ismét morogva és szenvedve a hasára tette a kezét.
- Megint fáj a gyomrod, mi? – kérdeztem lekicsinylően.
- Jha – morogta.
- Vegyél be gyógyszert – javasoltam.
- Nem akarok.
- Akkor mit akarsz? – piszkálgattam meg a szemöldök piercingem. Amióta megvan, gyakran csinálom ezt.
- Meghalni – csapkodott.
- Narou… - kezdtem már-már szenvedve és odavonszolva magam, leültem mellé.
- Nem akarok nyálas, testvér pillanatot – fordult el fintorogva.
- Kár, pedig már készültem volna rá… Figyelj. Ha tudnám azt, hogy szerelmes vagy Neroba és melletted boldog lenne úgy, mint nagyjából Sasuke mellett, akkor hagynám, hogy nyomulj rá… De így nem hagyom, hogy csak szenvedést okozol neki! Érted? Tudom, hogy haragszol rám, amiért megtiltom, hogy foglalkozz vele, de ilyen nyálas helyzetekben meg elvárom, hogy védelmezd őt… De téged is védeni akarlak a bunyóktól meg ilyenek…
- Blablabla, inkább fogd be a lepénylesődet, öcsi! Én nem tudom, mi van velem, de azt akarom, hogy Nero csak az enyém legyen! Neked könnyű, te nem nézed végig, ahogyan az általad választott személyt más kúrja… - intett le.
- Ha te mondod – sóhajtottam lemondóan. Nem tudom, eddig kinek esett le, de én kezdtem megszeretni Mimit. Ne kérdezzétek hogyan és miért, mert még én magam sem tudom… Egyszerűen csak megláttam benne azt, amit Rayne is. Hogy ő más, mint a többi. Ő nem mindennapi. És, hogy ő őszinte… De elkéstem. Éppen ezért el is felejtem őt, amilyen gyorsan csak lehet. Nincs szükségem barátnőre, de Mimivel elvagyok. Ha ezt a bátyám megtudná, tutira nagyon kiakadna. Pedig örülnék, ha ő is látná, hogy Mimi jó ember, sőt a legjobb, akit valaha is ismertem.
- Jha, igen én mondom! – túrt ismét a hajába.
- Jössz képeket nézni? – tereltem a témát erről a beszélgetésről.
- Milyen képeket?
- Amiket Nero csinált a nyaralásunkról…
- Kösz, nem érdekel – fordult el.
- Hát jó – álltam fel – Pedig épp vele beszélek – hagytam ott ezzel. Visszamentem a szobámba és az ágyamba fészkelődve, ismét magamhoz húztam a gépem. Nem sokkal később nyitódott az ajtóm és a bratyóm dugta be a fejét morcosan. Odavonszolta magát az ágyamhoz és lelökve róla Pálinkát, aki egy nagyot nyekkent, leült mellém.
- Mutasd – morogta.
- Tudtam, hogy érdekelni fog – vigyorodtam el diadalittasan és az ölébe tettem a gépet és kíváncsian vártam, hogy mi lesz a reakciója, amikor a képsorozat végére ér. Csak mert, miközben nézte, végig ugyanolyan volt az arckifejezése (összehúzott szemöldök és rezzenéstelen mimika).
- Valaki írt – tette vissza hirtelen az én ölembe. Gyorsan megnéztem.
- Nero az – realizáltam, aztán hangosan felolvastam, amit írt:

Nero Roosie
Naokiii segits egy hulye kurva nem akad le Sasurol es megorulok mar komolyan..:@@@:((( Mimi alszik igy nem tudok tole tanacsot kerni:((
Messengerből küldve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése