2015. szeptember 12., szombat

CXXXVIII. Fejezet

Sasuke

A nyakába fúrtam az arcom. Kurva jó illata volt. Meg akarom dugni. Itt és most.
- De most mégis felvetted – morogtam bele a bőrébe.
- Csak hogy ne sírjon a szád… - motyogta, én pedig előre nyúlva a nadrágjának a bejáratát kerestem – Mi…Mit csinálsz?
- Ezért jutalmat kapsz. Felavatjuk a szobát – kaptam fel hírtelen a vállamra, mire ütögetni kezdte a hátam.
- Neeee Sasuke! Rácsaptam a fenekére.
- Miért is ne? – dobtam le az ágyra, és fölé magasodtam.
- Mert ne… - nyelt egyet.
- Muszáj megjutalmaznom téged, vagy még azt mondod, kőszívű vagyok – vigyorodtam el.
- Az vagy – nézett rám morcosan, én pedig az állát felemelve, a nyakához hajoltam, és vadul harapdálni kezdtem, közben lehámoztam róla a boleróját.
- Sasuke… kérlek – nyögött fel, én pedig a bőrébe vigyorogtam.
- Mit kérsz? – dörmögtem és a topp alá rutinosan benyúlva (elméletileg úgy alszom, hogy a toppja alatt fogom mindig a csöcsét) rámarkoltam a melleire, mire felnyöszörgött, közben a picsa nadrágot is lehúztam róla, és az ágy mellé hajítottam. Egy ügyes mozdulattal már a tangája belsejében voltam, és a nyílásához araszolgattam.
- Már ennyitől nedves lettél… ? – vigyorogtam kajánul, mikor éreztem, hogy eszméletlenül nedves lett ott alul. De nem válaszolt, csak felnyögött, ugyanis becsúsztattam egy ujjamat – Most szanaszét duglak Nero. Harmadszorra már nem utasíthatsz vissza… Visszautasítasz Nero…? – néztem mélyen, birtoklón a szemébe. Arca kipirulva, szemei csillognak, mellkasa fel-le mozog. Ezért, ezért az arcért megérte ennyit várni. Imádom látni, hogy a jelenlétem mit ki nem hoz az emberekből – Légy jó kislány, és ne ellenkezz nekem…! – mire, mint aki extázisba esett, széttette a lábát egy kicsit, én pedig már közéjük is térdeltem – Jó választás… Ügyes vagy – simogattam meg a fejét.


Narou

Felsiettem az emeletre, ahogy mondtam Crusadernek is. Faszom se jegyezte meg hányas szoba volt, szóval szépen, lassan végignyitogattam az összesen. Valamelyiki be volt zárva, valahol éppen TV-ztek, vagy aludtak, vagy éppen sziesztáztak, vagy olvastak és igen, pont rájuk néztem, és bocsánatkérés nélkül becsaptam az ajtót, ha nem Matsukoék voltak azok. Ám mikor kinyitottam a 33-as szobát… Matsuko ott támaszkodott az ágyon, egy szál bokszerben, alatta az ágynak préselve Neruci, akin egy szál topp volt, annak a pántja is lecsúszva a válláról, a tangája is még rajta volt, de a kisgatyája már nem. Matsuko a nyakát harapdálta éppen, és Nero két lába között helyezkedett el és az ágyékát is neki nyomta. Ezek baszni akartak.
Felém kapták a fejüket, nekem meg szééépen lasssaaan kezdett GECIRE FELMENNI AZ AGYVIZEM. …… Értem. Tényleg. Most tudatosul bennem. Ezek baszogatnak. Kefélgetnek. Matsuko megdugja Nerot. Igen. Matsuko majdnem minden egyes nap megkeféli a galambomat, akit NEKEM KÉNE. Kis híján tikkelni kezdett a szemem.
Neki dőltem az ajtófélfának, karba tettem a kezem, és mereven néztem őket.
- Meddig szándékozol még ott állni? – emelte fel a fél szemöldökét flegmán felém nézve Matsuko. Megölöm.
- AMIG LE NEM MÁSZOL RÓLA!
Erre válaszul még jobban hozzápréselte az ágyékát, Nero pedig felnyögött. Meg fogom ölni.
- Sasuke, elégh… - motyogta Nero, DE KURVÁRA NEM ÚGY HALLATSZOTT A HANGJÁBÓL, MINT AKINEK ELÉG. Ha nem jövök be, valószínűleg ott vonaglik majd Matsuko alatt, és minden egyes érintésétől csak nedvesebb lesz. TAPASZTALTAM, HOGY AZ LESZ. Matsuko közel megy hozzá, és már el akar élvezni! Nagyon felbasztam magam. Mindjárt agyvérzést kapok.
- Remek! Csodálatos! Baszd már meg előttem!! Fel akarsz vágni vele, hogy dugod őt? Fel akarsz hergelni? Pff… nem jött össze. Elfelejtetted tesó, hogy NERO NEKEM IS MEGVOLT.
Erre összehúzta a szemét, megfeszültek az izmai, majd csak felröhögött. Értetlenül néztem rá.
- De te soha sem tudtad belőle ezt kihozni – kúszott le a keze, Nero tangájához, és a csaj elvörösödve összehúzta a szemét, és felnyöszörgött, és a csípője akaratlanul is megemelkedett.
- Hagyd abba, jó? – nyekergett – Most már elég legyen!
- És soha nem is fogod tudni. Az egyetlen, aki ilyesfajta örömöt tud neki okozni, az én vagyok. Büszke lehetsz rá, hogy megerőszakoltad. Nekem magától szétteszi – mászott végre le róla Én meg kis híján vérszemet kaptam.
- Meg foglak ölni… - szűrtem ki a fogaim között.
- Hajrá, én neked szurkolok – vigyorgott kajánul, én pedig nagyon szívesen nyakon szúrnám most. Faszomért kellett nekem ezt most látnom – De kösz, hogy megzavartál minket, mi olyan sürgős?
- Perszeeee, bocs, hogy megzavartalak téged! Bocs bazdmeg! Máskor nem fordul elő, csak gondoltam szólok, hogy amíg te nyugodtan basztok itt orrba-szájba, az én öcsém ELTŰNT!!
Nero, akire visszakerült a toppja, és éppen a picsa nadrágját vette magára, felkapta a fejét.
- Naoki eltűnt?!!
- Nem. Viccelek – néztem rá komoran – Jó vicc volt nem? Én is kurvára nevetek rajta.
Miután magára vette a boleróját felpattant, és mellém sietett. Ne, ne jöjjön közelebb, most nagyon ideges vagyok.
- Mi történt?? Mondd el, Narou ne most baszakodj!! Idegesen meredtem rá, majd kisziszegtem az információt a fogaim között.
- Naoki elment fürdeni, és egy órája nem jött vissza. Szóltam Crusadernek, akinek viszont a kurvája nem jött vissza, már egy ideje a hugyozásból, és azt mondta, hogy az öcsém nem volt bent, mikor ő ment fürdeni.
- Mimi is eltűnt?!! – kapott majdnem szívrohamot.
- Ja. Az is.
Erre csak majdnem félresodorva engem az útból, kiviharzott a szobából.
- Rayne nagyon ki van akadva? Menjünk le hozzá, mielőtt szívrohamot kap – vette fel mindenét komótosan Matsuko. Perszeeee. Nyugodtan. Ráérünk végül is. Válasz nélkül meredtem rá.
- Ne kapj itt nekünk agyvérzést te is. Drága a temetés, ha nincs biztosításunk – ment el mellettem, és gúnyos vigyorral vállba veregetett. Nagyon kevés hiányzott, hogy ne törjem el azon nyomban a kezét…


Mimoza

Most biztos kérdezhetitek magatoktól, hogy ugyan már, én és Naoki hova a rézfán fütyülős fészkes faszba tűntünk. Egyszerű! Éppen egy pincében ülünk megkötözve. Nagyon dizájnos nem de? Szerintem is.
- Nyugi Naoki – mosolyogtam rá, a félhomályban, mert velem ellentétben, ő kicsit félt. Amúgy itt ült mellettem, a falnak dőlve. És rajtunk kívül, még voltak lent páran itt a pincébe. Pfff páran.
- Én nyugodt vagyok – motyogott – Teljesen nyugodt – nem úgy hallatszott a hangján, mint aki nyugodt.
- Kihoznak minket innen. Legalábbis Rayne engem biztos – ahogy ezt kimondtam, gyorsan korrigáltam – Neked meg ott a bátyád!!
Itt háttal ülve, beleverte a fejét a falba szenvedve.
- Ja… nekem ott a bátyám – és ezt olyan életkedvvel mondta, hogy egy haldokló 97 éves nagypapó is megirigyelte volna.
- Miér’? Szerinted nem fog érted jönni a bátyád?
- Nem erről van szó – nézett félre – Valószínűleg értem fog.
- Akkor meg? Minden rendben lesz.
- Ez el van baszva, úgy ahogy van – húzta fel a térdeit, és megtámasztotta rajtuk a homlokát – Haza akarok menni. Pálinkát és a meleg tejemet akarom… nem ittam már régóta. Idehalok Mimi. És a hátam is mindjárt lerohad a helyéről.
- Fáj még a hátad? – pislogtam nagyokat, mire láttam, ahogy bólogat.
- Eléggé.
- Szerinted, ha kiabálok, kiengednek vizes törülközőért? Vagy hoznak neked?
Erre felém fordult és elmosolyodott.
- Kedves tőled, de szerintem nem.
- Akkor mondok vicceket, hogy jobb kedvre derítselek!
- Rendben, várom – nézett rám érdeklődve, mint egy kisgyerek.
- Egy nő és egy férfi találkoznak a nudista strandon. „Örvendek” mondja a férfi. Erre a nő: „Látom”.
Felkuncogott.
- Ez nagyon szar – rázta meg a fejét, de kuncogott.
- „Jean! Hozza ide a tegnapi szódavizemet” „De uram, abból már kiment az erő” „Nem baj, nem verekedni akarok vele” – folytattam.
És még ezer, meg ezer viccel szórakoztattam el őt.
- Vidámabb lettél tőlük? – kérdeztem rá, körülbelül a huszadik vicc után.
- Igen, azt hiszem egy kicsit igen – mosolygott, majd kényelmesen, úgy, hogy a háta ne érje a falat, elhelyezkedett – A bátyám ideges.
- Ezt honnan tudod? – kerekedett el a szemem, és fülelni kezdtem – Én nem hallok ordítozást.
- Nem, én ezt érzem. Geci ideges lett, valami miatt hirtelen.
- Miattad? Hogy eltűntél?
- Kétlem – pillantott félre.
- Miért viselkedsz így, ha a bátyádról van szó?
- Mi? – kapta fel a fejét hirtelen.
- Nem értem miről beszélsz, én nem viselkedek sehogy.
- Nem bízol benne??
Erre rám nézett, de aztán ismét félre. Naoki gyakran néz félre.
- Nem erről van szó – ismételte meg, mint ahogy kb. tíz perccel ezelőtt tette.
- Nem bízol benne? – kérdeztem meg ismét.
- De… De, azt hiszem de – pislantott félre megint.
- Akkor?
- Nem tudom. Furcsa érzésem van… Ezután szótlanul ültünk, vagy tíz percig, amíg meg nem szólaltam.
- Te érzed, ha ideges??
- Hm? – fordult felém – Ja! Aha, érzem. Azt is, ha valami történt vele. Meg, ha beteg.
- Ez kurva menő – vigyorodtam el.
- Hát, örülök, ha menőnek találod – mosolyodott el halványan – Egy idő után, már kicsit zavaró, főleg ha valamelyikünknek programja van, de a másik beteg lesz, akkor valószínűleg az a bizonyos valamelyikünk is beteg lesz. Érted. Ha az egyik beteg, rövid időn belül a másik is szarul fogja érezni magát. Mivel én sokszor vagyok beteg, ezért Narou sokszor baszott le emiatt, mert neki épp programja lett volna.
- Ez akkor is kurva menő – tartottam ki a véleményem mellett. Ám ekkor nyitódott az ajtó, és ott állt a lépcső tetején Neruci!! Gyaaa, ott állt Neruci!
- Nero! – virultam ki. Ő körbenézett, ott voltak a családok, akik szintén Nerot nézték. Aki most lesietett hozzánk, és leguggolva elkezdte kicsomózni a kezünket, amik össze voltak kötve.
- Jól vagytok? – aggodalmaskodott, mint egy anyuka.
- Yepp. De lehet be kellett volna zárni az ajtót – motyogtam.
- Miért?
Ekkor felnéztem és lesápadtam. Ott állt Nero mögött a két őr (a szakácsok eredetileg) és perceken belül, már ő is megkötözve csücsült közöttünk. Naoki meg közben hirtelen elaludt, gondolom a betegsége miatt, és a fejét Nero vállára hajtotta, és halkan szuszogott.
- Hát heló Nero – szólaltam meg tíz perc után, hogy oldjam a feszültséget – Mi járatban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése