2015. szeptember 12., szombat

CXL. Fejezet

Sasuke

- Szóval? – nézett rám várakozón Rayne, miután rátaposott a cigarettacsikkre, és kifújta a füstöt.
- Először is – kezdtem – Leütöm azt a három libát, akik kiszuggerálják a farkamat a gatyámból – mutattam flegmán az egyik kocsira, ahol három kb. 20-25 év körüli nő nagyon nézett minket. Chh. Nagyon elhitték, inkább menjenek aludni – Aztán – folytattam – Te – mutattam Silvermanre – Felkelted az öcsédet. Mi pedig – néztem a haveromra – Kitaláljuk hova dugdossuk a drogokat.
- Remek – csapta össze gúnyosan a tenyerét Narou – És mégis hova akarjátok dugni ezt a nem tudom hány zacskó marihuánát és kokaint?!
- Megoldjuk, te addig végezd a dolgod – intettem le, mire idegesen szemet forgatott, és a vállával arrébb lökve, ment is a szundikáló öccséhez, és a szokásos csettintgetésével felverte őt. Mi pedig a haverommal egymásra néztünk.
- Tudod, mi jön… - meredt le rám sokat sejtően. Bólintottam.
- Tudom.
Ahogy Neroék kiandalogtak a mosdóból, vázoltuk nekik a tervet.
- Beválik? – kezdett el aggodalmaskodni Neruci.
- Ha nem, akkor max. lepuffantjuk a határőrt – vontam vállat, és ebben végre Rayne, és Silverman #1 is egyetértett velem. Neroék (Nero, Mimi, Naoki) már kevésbé. A zacskó kokaint, belocsoltuk azzal a szerrel, amit az a drogbáró adott nekünk, ami megoldja, hogy a kutyák ne szagoljanak ki semmit. Ugyanezzel belocsoltuk a marihuánát, és a szerveket is. Aztán, a zacskózott drogokat, mi fiúk, a gatyánkba gyömöszöltük, és még Naokihoz is raktunk párat. De neki hármat a gatyájába, és egyet a nagy kötött pulcsija alá. Mindannyiunknál elfért négy darab, szóval négyünknél összesen 16 darab volt. De még maradt négy kis zacskó, és egy nagy. A lányok felé tartottuk két-két kis zacskót.
- Ezzel mi most…? – nézett a barátosnőjére Nero, mire Mimi vállat vont.
- Be a cicikhez – adtam az egyértelmű választ. Elkerekedett szemekkel néztek ránk.
- Hogy mi?? – kérdezett rá Mimoza.
- Csúsztassátok be a csöcseitekhez – kontrázott Narou. Még értetlenebbül néztek ránk.
- Rakjátok be a pulcsitok alá, a melletekhez, be a melltartóba – szólalt meg Rayne is. Hát nem kis harc volt, de végül nagy nehezen belementek. Neronál volt a marihuána, Miminél a kokain. Közben, amúgy araszolgattuk pár métert előre. De egy kurva Suzuki kis híján nekiment hátulról a kocsinak. Hogy égne ki a szeme.
- Meg ne kóstold a kokót törpe kurva – kezdett el incselkedni Narou.
- Mimi! – szólt rá Nero, mire az csak idegesen a szemébe nézett, és nyitotta a száját, majd mielőtt mondott volna valamit, inkább elfordult. Jól is tette. Nem igazán voltam rá akkor kíváncsi. Bár most se túlzottan vagyok… Haljon meg.
- És a nagy zacskóval mi legyen? – kérdezte Rayne, a füvet szuggerálva, ami éppen a hátsó ülésen pihent.
- Kihez fér még be? – nézett körbe Narou. Mindenki egyöntetűen megrázta a fejét.
- Nekem van egy ötletem! – emelte fel a kezét lustán, ásítva Naoki – Egy filmben láttam.
- Na, daráljad öcsi. Hallgatunk. Kíváncsian ránéztünk mindannyian, és vártuk a nagy ötletet. Tudjátok mit csináltunk…? Pokrócba csavartuk a nagy zacskó füvet, mint holmi pólyásgyereket, megformáltuk, hogy kívülről, igazi babának tűnjön, és Nero kezébe adtuk, hogy viselkedjen úgy, mint aki csitítgatja, meg dédelgesse, mint valami babát.
- Miért pont én? – nézett furán a fűbabára.
- Mert Mimi nem lenne hiteles anyuka – mutatott Rayne a barátnőjére, aki éppen valami szerencsétlen, földön ugráló cinegét kergetett, hülye kalózhangokat kiadva. Ebben mindannyian egyetértettünk, és titkon reméltük, hogy Miminek soha sem lesz gyereke.
- És a szervekkel mi a fasz legyen? – vakartam meg az állam.
- Rakjuk bele a hűtőtáskába – szólalt meg a haverom.
- A hűtőtáskába?! – szaladt fel a szemöldököm. Jó hogy ki nem szaladt a homlokomról, úgy meglepődtem.
- Ja, cseréljük ki őket. A gyanús, fehér hűtőládába rakjuk az ételeket, a gyanútlan kis strandi hűtőtáskába, pedig a szerveket, és azt meg rakjuk Naoki lábához – gyújtott rá. Végül ezt tettük. Azt az aktatáskányi pénzt pedig szétosztottuk a pénztárcánkban (Neroéban és Mimijében is) az aktatáskákat, meg kihajítottuk a kukába. Túl feltűnő.
- Tudjátok mi feltűnő még? – szólalt meg hirtelen Silverman #1 – Crusi szadista feje! Szegény határőr rémálmot fog látni, ha ránézel, ezzel a „megerőszakollakmosthelyben” nézéseddel!
- Ezzel az arccal születtem!
- Születhettél volna, kevésbé szado fejjel is!
- Mintha, a te drogos pofád nem szúrna szemet mindenkinek!! Ha elvisznek minket, akkor az a te bűnöző képed miatt lesz – vágott vissza a haverom. Körülbelül éjfélre értünk a határhoz, addig próbáltunk nagyon rendes, átutazó turistáknak kinézni. Például mi fiúk (Rayne, Narou és én) kivettük egy inget a táskánkból, és nyakig begomboltuk (!) így nem látszódott se az én mellkas tetkóm, se Silvermané, Rayne pedig, leengedte a hátracsapott strici haját, (rohadt fura volt így látni) és eltakarta vele a fültágítóját. Végül odaértünk az ellenőrző bódéhoz.
- Adjon isten jó estét! – hajoltam ki a bódéból, és igyekeztem nagyon barátságos, kisvárosi csávónak mutatkozni. Eskü, még akcentust is belevittem. A határőr csak életuntan meredt vissza rám, és az őrökre mutatott, aki elkezdte átkutatni a kocsit. Jól gondoltuk, a gyanús kinézetű fehér hűtőládát átkutatták, de a kis strandtáskához hozzá sem nyúltak.
- Az útleveleket – nyújtotta a kezét, mire mindenki kihalászta, és átnyújtotta neki – És a kicsié? – mutatott a marihuána babára, akit Nero nagyban, anyukásan dédelgetett, és csitítgatott. Ám ekkor mindenkiben megállt az ütő. Basszus. Azaz majdnem mindenkiben.
- Tessék – nyújtott ki egy útlevelet Naoki az ablakon. A bátyja, értetlenül nézett rá, bámulták egymást pár percig, néha változtatták az arckifejezésüket, majd Narou, előre fordult.
- Áááh, most már értem – dőlt hátra. Mindenki egymásra nézett. Ja, tényleg… Ikrek. Mint később kiderült, ezt az útlevelet, még Naoki lopta el a rokonuktól, de csak mert az unokatestvérük régi útlevelén, a baba Adoriannak kurva vicces arca volt rajta, és erre az útra is csak röhögés gyanánt hozta el, de most haszna is lett.
- Adorian Silverman? – méregette az útlevelet a csávó – Ez pont holnap jár le, majd cseréljék le – figyelmeztetett minket – És ki az apuka? – nézett a két Silvermanre.
- Én – emelte fel a kezét rögtön Narou, mire Nero egyből felkapta a fejét, nekem meg elsötétült a fejem.
- Értem, gratulálok hozzá. Bár nem tudom, hogy lett vörös haja – méregette Narout, és Nerot felváltva.
- Én nem eredeti szőke vagyok! – rukkolt elő a megoldással Nero, mire a határőr amolyan „Most már értem” bólogatással nyugtázott minket, és tovább engedett. Mihelyst kikerültünk a látómezejéből a bódénak, lekevertem Silvermannek egy óriási tockost.
- MOST MI VAN?!! – ordított fel, a tarkóját fogva.
- Apuka mi…? – sziszegtem idegesen, és akaratlanul is a gázra tapostam.
- Miért? Látsz itt más Silvermant rajtam kívül?! Lett volna az apuka Naoki?!
Erre mindannyian Naokira néztünk, aki bágyadtan meredt előre a kötött pulcsija ujját baszogatva, majd hirtelen, mint aki felriad, úgy nézett körbe.
- Mi…? Mi? – kapkodta a fejét – Mi van velem?
- Inkább – forgattam meg a szemem, és végre mehettünk tovább.

Mimoza

Én gecire élveztem amúgy ezt az átkutatósdit, úgy éreztem magam, mint egy akciófilmben! Miután áthaladtunk az első ellenőrzőponton, még vagy két órát mentünk egy autópályaszerűségen, a semmi közepén, mígnem végül elértünk a mi drágaságos országunk határához, a következő ellenőrzőponthoz. Kb. ugyanaz volt, mint a másiknál, azzal a különbséggel, hogy most a határőr szemfülesebb volt, és bele akart kuksizni a Naoki lábánál lévő hűtőtáskába, de a kis okos gyors volt, és sietve rápakolta az egyik lábát. És akárhányszor megpróbáltak hozzáérni, hogy levegyél onnan felordított. Szerintem kétségbeesettségében. Pörögni kezdtek az agytekervényeink. Végül ez sült ki belőle;
- Mit nyúlkál hozzá?! Nem látja, hogy törött a lába, maga dupla tokos ajtó?! – rivallt rá Sasuke – Szájba baszkodjam?! Nézzen már rá, mindjárt sír!
Ekkor Naoki amolyan „mi a fasz,” fejjel reagált, majd gyorsan visszazökkent a szerepébe, szipogni kezdett.
- Jajjj… Nagyon fáj! – nyöszörgött.
- Mit nyúlkál az öcsém törött lábához, maga állat?! Eltemessem élve?! – kontrázott Narou – Epilepszia rohamot fog kapni! Nézzen rá, már elkezdődött! Az első fázisban van!
Ekkor Naoki ismét elővillantotta a „mi a fasz?” fejének a továbbfejlesztett verzióját, de sietett vissza a szituációba, és fuldokolni kezdett.
- Ekkora taplóságot! – nézett az őrre csúnyán Nero – Ilyen bunkó, érzéketlen, faragatlan tuskó, határőröket, még nem hordott a Föld a hátán! Ezt jelenteni fogom!
- Elnézésüket kérem, de muszáj bele néznem, hogy minden rendben van-e ott.
Erre már én is felháborodtam.
- Jó! Rendben! Pedig szegénykém még süket is!
Naoki erre már végérvényesen benyomta a „mi a fasz?!!” arcát, és nagy nehezen visszarázódott, és úgy tett, mint aki nem hall jól.
- Mi? Miről van szó? – hunyorított, közelebb hajolva hozzánk és a fülét hegyezte.
- Hagyja, majd én megmutatom, hogy nincs ott semmi. Mire gondol, hogy szerveket szállítunk vagy mi? – hőbörögtem, és óvatosan felemelve Naoki lábát (feljajjgatott) benyúltam, és megfogtam az első dolgot, ami a kezem ügyébe került. Egy vese volt az. Az arcomra fagyott a vigyor, de igyekeztem más is találni, míg végül, a kezem megfogott egy Snickerst! Biztos véletlenül hagytuk benne. MÁZLI. Felmutattam.
- Látja? Csokoládé! Most már meg van elégedve?!
Az őr nagy nehezen, vonakodva bólintott, de csak, mert volt egy rokkantunk. És így indultunk tovább a mi rokkant, epilepsziás, törött lábú, süket Naokinkkal, tovább. Már másnap reggel volt, mikor megérkeztünk a partra. Jó volt újra látni, ugyanis nagyon jól éreztem magam itt, nemrég. Éppen napfelkelte volt, amúgy. S mivel nem maradhattunk sokat, ezért mindannyian siettünk is átöltözni. Mindenki visszavette a fürdőruháját (én csak a felsőm), Leterítettük a homokba a törülközőket, Narou szólt Naokinak, hogy kenje be a hátát (!!!.... igaz hozzátette, hogy „Mert nem fogom a nyavalygásodat hallgatni, ha még jobban leégsz”…és a nap se sütött most olyan erősen, deee a szándék a fontos). Sasuke még mindig morcoskodott Nero bikinije miatt, de mivel alig voltak a parton, ezért valamennyivel enyhült a dolog. Bár nagyon utalgatott a gesztusaival arra, hogy kanos. Ahogy nekem szokott Rayne, mikor kettesben vagyunk. Én pedig elfoglaltam az engem megillető helyet, a colos nyakában. És, hogy megint összefoglaljak mindent;
- Nero és Sasuke ment be először a vízbe, és mikor egy hozzánk hasonló, fiatalokból álló csoport is megérkezett a partra, az egyik srác, beleszáguldva a vízbe, egész egyszerűen felkapta Nerot (!!!) azzal a felkiáltással, hogy ő ezt viszi. Persze nem tudta, kivel kezdett ki. Sasuke a szó legszorosabb értelmében fejbe rúgta a gyereket, és ahogy ő fogalmazott „visszavette a tulajdonát”.
- Narou és Sasuke most nem voltak olyan jól el, mint múltkor. Ráadásul, mikor Sasu és Nero smároltak (Sasuke lekapta a barátosnémet), Narou olyan tekintettel méregette őket, hogy huh.
- ELMÚLT A VÉRZÉSEM. A parton. Szóval visszasprintelve az öltözőbe, átvettem a bikini alsómat, és Nerucival beleszáguldozunk a vízbe.
- Egy kisgyerek elveszett a parton, és Naoki kedvesen kézen fogva, kereste meg neki a nővéreit!! Olyan édes volt! Ráadásul a nővérei voltak kb. 15 évesek, és mikor visszakerült a kissrác, olyanokat nyögtek be szegény Naonak, hogy „Ez a fiú egy angyal! Te is látod a szárnyait?” „Nézd a kék szemeit, olyan aranyosak!” stb. stb. Ám mikor az egyik még randit is kért tőle, Naoki a bátyja mögé bújt, és onnan fixírozta tovább a csajt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése