2015. augusztus 29., szombat

CXXXV. Fejezet

Nero részében kicsike +18 !!


Nero

Valamikor hajnalban kinyílt a szemem, mert szomjas voltam és annyira rohadtul melegem lett, hogy nem bírtam aludni. Ráadásul Sasuke rám volt tehénkedve és a mellem (amit átkarolt és megfogott) már totál bele izzadt a tenyerébe, plusz álmában állt a farka (mint minden éjjel, amikor együtt alszunk) és folyton böködött vele. Ezért lelöktem magamról a kezét és arrébb taszigáltam, mire ő mormogva, álmában a másik oldalára fordult. Felülve körbe néztem, s látszólag mindenki aludt. Ezért csendben lehámoztam magamról a vékony takarót és kikeltem az ágyból. Odaléptem a hűtő ládánkhoz és igyekeztem csendben eltávolítani a tetejét. Kivettem belőle egy kis üveg barackos nesteat és csendben kivonultam az erkélyre. Odakint hűvös, de még is meleg nyári este volt. Korom sötét, csak a baszott nagy világító lógó adott fényt a parkolónak, amire a mi erkélyünk nézett. Megtámaszkodtam a korláton és élveztem a hűsítő teát és a kellemes nyári estei szellőt. Már alig volt az üvegemben, amikor valaki mögém lépett és hátulról gyengéden átölelt. Lehunyva a szemem, elmosolyodtam. Biztos voltam benne, hogy Sasuke az, főleg miután belecsókolt a nyakamba.
- Ne márh... - suttogtam hátra hajtva a fejemet a vállára, kissé oldalra döntve a fejem, mert ő folyamatosan a nyakam puszilgatta. Aztán a keze a hasamról levándorolt az ágyékomig, ahol a nadrágomon keresztül végig simított OTT, amitől az ajkamba haraptam. Aztán egy gyors, rutin mozdulattal becsúsztatta a kezeit a bugyimba és az ujjaival kényeztetni kezdett, amitől felnyögtem. Sőt még a fenekemet is a keményedő férfiasságának dörzsöltem, amit ő is nekem nyomva azt, visszaadta. Egészen a korlátnak nyomott és a másik keze a fenekemre markolt, aztán az egyik ujja becsúszott a hüvelynyílásomba, ami nem mellesleg már tiszta nedv volt. Belemorgott a nyakamba.
- S... Sasukeh, ne márh... - sóhajtoztam.
- Lennék a helyébe nagyonh – mormogta a nyakamba egy hang, amitől azonnal kipattantak a szemeim és elléptem tőle. Miután másodperceken belül realizáltam Narou pofáját, egy óriási pofonnal jutalmaztam. És idegesen elfordultam tőle, majd a hajamba túrva fél kézzel remegni kezdtem. Végül mellém lépett és a korlátnak támaszkodott.
- Bocs.
- Rohadj meg te szemétláda – sziszegtem oda neki idegesen. Nem csak hozzám ért, amitől elfogott az undor, de jól be is égtem.
- Nem hagyhattam ki egy ilyen alkalmat – gúnyolódott, de én viszolyogva elfordultam tőle.
- Miért kellett ezt...?
- Mert rohadtul kívánlak minden egyes kurva nap.
- Ezt... Ezt nem kellett volna – riadtam meg a gondolattól, hogy Sasuke mit tesz velem, ha ezt megtudja – Már csak Naoki miatt sem – tettem hozzá.
- Nem kell mondani senkinek semmit – gyújtott rá.
- Most az egyszer egyet kellett értenem veled ... - morogtam.
- Jha. Miért nem alszol?
- Melegem volt és szomjas voltam. És te?
- Téged figyeltelek meg Matsukot.
- Istenem – sóhajtottam ingerülten.
- Valami nem okés köztetek.
Itt ránéztem, de ő csak mereven előre nézett.
- Mióta vagy te ilyen kapcsolat szakértő? – ráncoltam a homlokom.
- Nem kapcsolat szakértő vagyok, hanem Matsuko szakértő. Kezd úgy viselkedni veled, mint az előző nőivel.
- Ebben tévedsz – nevettem fel kínosan.
- Ne hazudj már legalább magadnak! – nézett rám mérgesen – Mi történt?
Mérgesen ránéztem.
- Kérdezd magadtól!
- Heh!?
- Mindenről te tehetsz – sziszegtem oda neki idegesen.
- Hogyne – forgatta meg gúnyosan a szemeit.
Kis ideig csendben álltunk, én elsüllyedtem szégyenemben, ő pedig dohányzott a korlátnak dőlve.
- Mit csináltok? – jött egy hang az ajtó felől, s egy emberként fordultunk oda. Mimi volt az.
- Csak beszélgetünk – rögtönöztem, mire barátném álmosan nézett rám, aztán Naroura rosszallóan.
- Ti ketten?
- Jha, de nyugi, nem csináltam semmit – kamuzott Narou.
- Ajánlom is! – sziszegte Mimi.
- Menj aludni törpe szar – intette le Narou.
- Mimi! – szóltam rá már sokadjára csípősen.
- Az! – legyintett. Bunkó köcsög!!!
- És te miért nem alszol Mimi? – kérdeztem barátnémat.
- Nagyon melegem van – motyogta.
- Igen, nekem is ez volt a bajom – húztam el a számat.
- És szomjas is vagyok – ült le az egyik kinti székre.
- Hozok neked hideg gyümi lét – mosolyogtam rá és visszamentem halkan a szobába, kidobtam az én üres üvegem és kivettem Miminek a hűtő táskából egy alma levet. Ám, amikor mentem volna ki, Sasuke felült az ágyban és engem keresett. Aztán kiszúrt, így odamentem hozzá.
- Itt vagyok szerelmem – ültem le az ágy szélére.
- Miért nem alszol? – kérdezte álmosan, egyben mérgesen.
- Mert nagyon melegem van – motyogtam – És innom is kellett ezért kimentem a teraszra.
- És Narou? – fordult Naoki ágya felé, ahol Naoki hason fekve aludt.
- Ő sem tudott aludni – motyogtam kelletlenül – Ezért kijött hozzám...
- És hozzád ért??!
- Cst! – kezdtem el csitítani – Felkelnek a többiek. Nem ért hozzám – kamuztam. Istenem, csak ki ne derüljön – Mindjárt jövök, csak kiviszem Miminek az innijét, mert ő is felkelt – hagytam ott és kiléptem az erkélyre.
- Tessék, Mimi – nyomtam a kezébe – Miről beszélgettetek? – kérdeztem, mert egyből elhallgattak, amikor kiléptem.
- Nem fontos Nero, de köszönöm – ivott bele nagy hévvel az innijébe.
- Jól van. Én visszamegyek, mert Sasuke felkelt. Ne maradjatok fent sokáig, mert nehéz napunk lesz.
- Én szerintem már nem alszok – szenvedett barátnőm – Kurva meleg...
- Én majd elszórakoztatom a kis törpét – vigyorgott Narou.
- Hmm. Hát akkor, jó éjt – hagytam ott őket és visszamentem a szobába, ahol bebújtam Sasuke mellé. Magához húzott hátulról átölelve, így a fenekem az ágyékának préselődött. Hirtelen benyúlt a nadrágomba, azon belül is a tangám bejáratát kereste.
- Mi.. Mit csinálsz ? – kérdeztem suttogva.
- Ellenőrizlek – sziszegett és benyúlt nekem ODA, amitől nyöszörögve felnyögtem.
- Miért vagy nedves?! – kérdezte és idegesen maga felé fordított.
- Mindig nedves vagyok, ha a közeledben vagyok... - motyogtam halkan.
- Ne hazudj!!
- Sssst, már!! – szóltam rá – Fejezd be! Elegem van belőled – fordultam el tőle.
- Nekem van elegem te belőled – suttogta oda, és ő is hátat fordított nekem. Nem tudom, meddig meredtem a mellettünk levő ágyra, ahol Naoki feküdt, de hirtelen Narou jött be és feküdt be az ágyába, pont felém fordulva és egyenesen a szemembe nézett. Én pedig megfordultam és Sasuke hátát szomorúan bámulva, elnyomott az álom.

Reggel, korán keltett fel engem Mimi. Valamikor fél hétkor. Már szinte mindenki fent volt, kivéve Naokit. Ő még nagyba aludt.
- Van valaki a fürdőben? – kérdeztem a barátnémat, miközben álmosan törölgettem szemeimet.
- Uhumm. Rayne fürdik – mosolygott rám.
- Jó, utána én is megyek – ültem fel az ágyamba. Körbe néztem, Narou éppen egy sört vett ki a hűtő ládából, Sasuke meg bejött az erkélyről (biztos cigizett) és a telefonját nyomkodta. Mérgesen összehúztam a szemeimet és bosszúból kivettem a táskámból a kedvenc fehér has pólóm és a farmer picsa nacim. Ezek mellett persze tiszta tangát, a samponjaimat és a fogkefét meg a fogkrémet is. Plusz egy törülközőt. Mikor Rayne kijött vizes hajjal, félmeztelenül, helyet cseréltem vele az ajtóban és bezártam a fürdőszoba ajtót, hogy ne tudjon senki bejönni. Szépen lefürödtem, megmostam a fogaimat, aztán felöltöztem és üdén és frissen kiléptem a többiekhez. Narou következett, aki amikor meglátott, először végig mért, aztán elvigyorodott és kacsintott egyet. Idegesen vállba bokszoltam és helyet cseréltünk. Sasuke észre sem vette, hogy kijöttem, annyira nyomkodta a telefonját az ágyon. Ismét mérgesen néztem és legszívesebben kivertem volna a kezéből. Naoki nyöszörgése terelte el a figyelmen. Szenvedve felült.
- Jó reggelt – köszönt neki Mimi boldogan és a kezébe nyomott egy üveg vizet és egy törülközőt, amit állítása szerint éjszaka betett a hűtő táskába, hogy Naokinak legyen hideg törcsije. Olyan cuki, hogy ő is figyel rá.
- Köszönöm Mimi – mosolygott rá hálásan Nao. De sokkal hálásabban, mint ahogy nekem szokott. Hoppá!
- Bekenjem a hátad? – kérdeztem.
- Igen, légyszi – bólogatott, én pedig kezembe véve a krémjét, mögé ültem és elkezdtem óvatosan bekenni neki.
- Csíííízz!! – pattogott oda Mimi és lefotózott minket Rayne telefonjával.
- Rayne! - szaladt ki a barátjához az erkélyre és ott örömködött neki, hogy tudott képet csinálni a telefonjával.
- Kész vagy – álltam fel Naoki mögül.
- Köszike - hálálkodott. Narou is kijött a fürdőből.
- Mehet a kövi – került ki engem, aztán Sasuke felállt, hogy ő megy és mikor elszakadt a tekintete a telefonjától, akkor szúrta ki, hogy mibe is vagyok. Kis híján vérszemet kapott.


Rayne

Nagyba cigiztem az erkély korlátjának dőlve és figyeltem, ahogyan egy újabb család hajt be így, korán reggel a panzió parkolójába.
- Képzeld, olyan szép volt a napfelkelte – mesélte Mimi nekem.
- Elhiszem – biccentettem.
- Annyira éhes vagyok – motyogott.
- Tudom szerelmem, mindjárt lemegyünk reggelizni – fújtam ki a füstöt, aztán elnyomtam a csikket a korláton és ledobtam azt onnan.
- Rendibendi – virult ki.
- Csak előtte menj el fürdeni – hajoltam le hozzá és feltoltam az állát s megcsókoltam – Remélem, ha elmúlt a vérzésed, megkaplak – suttogtam neki vágyakozóan, mikor elhajoltam tőle. Lángba borult az arca.
- Majd meglátjuk – motyogott zavartan, aztán Sasuke kiabálása törte meg a reggeli nyugodt csendet. Bementünk a szobába.
- VEDD LE!!! – tombolt a haverom Neroval ordítva, akit ez nem hatott meg.
- Nem fogom, Sasuke! Nem fogok miattad megsülni!
- De ez így nem jó Nero, ez, ez ... Áhh faszom leszarlak gecire leszarlak, majd remélem, megerőszakol valaki! Akkor majd tanulsz!! – csapta be maga mögött a fürdő ajtaját Sasuke idegesen. Narou és Nero itt egymásra néztek (a megerőszakolásos téma miatt) és az utóbbi szomorúan sóhajtva leült az ágyra.
- Nero, jól vagy? – sietett oda hozzá aggódva Mimi – BUNKÓ VAGY SASUKE!! – kiabálta az éppen fürdő alak után nagy mérgesen.
- Jól vagyok, Mimi. Nem érdekel, amit mond. Majd a kis Dianaja megvigasztalja – sziszegett Neruci.
- Mi lenne, ha lemennénk megnézni, mi a reggeli? – kérdeztem oda lépve hozzájuk. Mind a ketten bele egyeztek és megfogva Mimi kezét, hárman kiléptünk a szobánk ajtaján. Lementünk a hallba, ahol az érkező család, akiket láttam, épp helyet foglaltak a kanapén. Ők is hatan voltak. Két kisebb lány iker, két idősebb fiú iker és két szülő. A lányok lehettek olyan 13-14 évesek, a srácok meg 17-18 évesek. A lányok tipikus korán érni akaró tini ribancok, srácok meg valami pávák. Persze egyből kiszúrták Nerot és ami a legrosszabb, Mimit is. Legalább is az egyiknek nagyon bejött az én szerelmem. Ezért közelebb vontam magamhoz és lesújtó pillantással jutalmaztam őket. Kicsit hátra hőköltek a jól bevált nézésemtől, de nem riadtak meg annyira, mint szerettem volna. Végül is a tökéletes nyelvtudásával Nero leállt beszélgetni a recepciós hölggyel. Mi addig Mimivel kissé félre állva várakoztunk. Két dolog is idegesített. Az egyik, hogy az a két köcsög megállás nélkül Mimit és Nerot stírölték, a másik meg, hogy az a két kis kurva meg rajtam vihorásztak összesúgva, aztán, amikor megpusztultam Mimi fejét, gyilkos pillantással jutalmazták.
- Már vagy ezerszer megöltek téged gondolatban – mondtam Miminek, aki mosolyogva felnézett rám.
- Tudom! De nem baj! Én a tiéd vagyok, te az enyém és soha nem leszünk senki máséi, csak egymásé, ezért nyugodtan féltékenykedhetnek, én ezt élvezem – ecsetelte. Ezen elmosolyodtam.
- Jól beszélsz, te az enyém vagy – pusziltam meg most az arcát. Sőt bónuszként belemarkoltam a kis formás popsijába. Egyből elvörösödött. Kis drága.
- Na – lépett oda Nero – Azt mondta a hölgy, hogy ez a hat tagú család a mi szobánkra vár, ezért nyolcig el kell hagynunk a szobát. Ugyanakkor lesz a reggeli is, ami valami omlett lesz - mondta.
- Jó, akkor menjünk fel és sürgessük meg a többieket, mert Miminek is fürdenie kell – javasoltam és visszamentünk a második emeletre, ahol a mi szobánk volt és jeleztem mindenkinek, hogy parkoljunk össze, mert mindjárt nyolc óra. És figyelmeztettem a fiúkat a két tini kurvára. Sasunak nem szóltam a csávókról, had érje meglepetés. Gonosz vagyok? Nem, kicsit sem!
- Remek, reggeli után remélem, tényleg indulhatunk – pakolt be Narou.
- Még a helyes utat is meg kell találnunk – motyogott Naoki.
- Majd Nero megkérdezi a recepciós kurvától – legyintett Narou – Mire oda érünk az egy fél nap, aztán mire eljövünk onnan szintén fél nap, és mire haza érünk majdnem két nap. Hacsak nem állunk meg megint tökölni meg hasonlók!
- Nyugodj már meg – néztem le, miközben Mimi kezébe adtam a dolgait és mondtam neki, hogy siessen.
- Ha megint éjszaka akarsz vezetni, felejtsd el! Vagy megállunk egy motelben, vagy az autópálya szélén, mert éjszaka nem jó vezetni – mondta Sasuke – És egy motel jobb lenne a terroristák miatt.
- Majd szétlövöm én a fejüket – nagyzolt Silverman #1.
- Hát hogyne – vetettem rá lekicsinylő pillantást.

8 megjegyzés:

  1. Wow, ez jó rész volt. IMÁÁDOOOOM!!!!!!! *.*

    VálaszTörlés
  2. Uuuugy szeretem gyorsan kovit mielott elvonasi tuneteim lennenek!!:D Narou meg Sasuke pillanata kiraly volt es meg mindig Narou parti vagyok (egyre jobban). Kivancsi vagyok mit beszelhettek Mimivel. Egyebkent az elso evad korulbelul mikor er veget hany evados lesz es ugye a ket evad kozott nem lesz szunet? Koszi ha valaszolsz!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, mikor lesz, lehet még ma este, mert nincs meg nagyon sok részt nem mentettem le, amit Kitti elküldött nekem és vissza kell keresni >.< de igyekszek!:D ám az első évad nem tudom már hány részes, de még van bőven :D talán csak pár nap szünet lesz, de nem hiszem, hogy olyan sok lenne:) és jelenleg a 234.részt írja Kitti, ami már a második évad része! Sőt, ha minden igaz, lesz egy másik blog, ami már az ő gyerekeikről fog szólni:) attól függ, hogy érdekelni fogja-e az olvasóinkat a folytatás:) annak már más lesz a címe.

      Törlés
    2. Engem nagyon érdekelne!!! *o*

      Törlés
  3. Engem issss <3 de ne kinozz :/ kereem az uj reszt mert elvonasi tuneteim lesznek :P szuper blog <3 imadoom :3

    VálaszTörlés