2015. augusztus 21., péntek

CXVIII. Fejezet

Mimoza

- Mi lesz most a bátyámmal? – kérdeztem rá, mikor kocsiba ültünk. Elviselhetetlenül boldog voltam amúgy, de azért ott van az a furcsa érzés, hogy a bátyám, itt hagyom egyedül.
- Valami olyasmi lesz szerintem, hogy itt marad vidéken, amíg lenyugszik. Te pedig addig velem leszel.
- És ezt csak úgy megengedte? Kétlem.
- Jó a meggyőző képességem.
- Nem tudom, hogy fogok a bátyám szemébe nézni, ha visszajön – sütöttem le a szemem, és tördelni kezdtem a kezem.
- Hidd el. Biztosíthatlak róla, hogy nem fog veled másképp viselkedni. Ezt úgymond tudom.
- Megérzés?
- Nem. Ezt, tudom.
- Biztos?
- Halál biztos.
Elmosolyodtam. Eljött értem. Csak most kezd tudatosulni bennem, hogy Rayne tényleg, komolyan eljött az Isten segglyukába is, hogy hazavigyen.
- Szeretlek – nem tudtam abbahagyni a mosolygást. Erre elkerekedett szemekkel nézett rám, majd kósza mosoly kúszott a szája sarkába.
- Ne mondj ilyeneket, mert megcsókolni se tudlak, mert vezetek – irányította a figyelmét ismét az útra.
- Rendibendi, akkor befogom! – lógattam a lábam az ülésről- Ide adod a telefonod, az enyém lemerült – nyújtottam a kezem.
- Mire kell az?
- Neronak akarok SMS-t küldeni, hogy várjon az Infernoba, ha tud, mert kajás vagyok, de már annnnyira látni akarom! – csillantak meg a szemeim, mire előkapta a telefonját a zsebéből, és a kezembe adta. Meredtem rá, és forgatni kezdtem a kezemben.
- Miféle csodaszerkezet ez? – néztem bele oda, ahova a töltőt bele kell dugdosni – Hahhhó! – kiáltottam bele, mire Rayne csak felnevetett.
- iPhone 6, White Silver, te ősember!
- Óóóh, hát ez a modern technológia! Hát ilyet még nem is láttam – de ezt olyan szar elváltoztatott, parasztos hanggal és hangsúllyal mondtam, hogy sikerült Raynet megnevettetnem. Jeejj! Máris jobb a napom, olyan aranyosan nevet. De ha ezt megmondanám neki, tuti megint pirulgatna. OLYAN ÉDES. És szeplői is vannak, értitek? SZEPLŐI. Végem, kész, túl tökéletes. Feloldottam a képernyőzárat a kóddal (1201, a szülinapja) és mivel benne volt Nero száma, ezért csak SMS-t kellett írnom. (((Rayne segített, mert valahogy sehogy se bírtam bele mahinálni magam az üzenetírásba))) és írtam is barátnőmnek, hogy jöjjön az Infernoba, mert repülök haza, és hogy Rayne eljött értem meg stb.


Naoki

Kényelmesen hátradőltem a kanapén, és lehunytam a szemem. Nem, nem otthon. Az Infernoba! És hogy miért? Mert el akartam jönni, enni egyet, mert azért be kell látni, Bob kajája isteni, csakhogy nekem nincs kocsim. Gyalog meg… Én? Gyalog? Ezt mindenki gondolja át még egyszer. Szóval, na. Lényeg a lényeg, hogy meg kellett kérnem a fasszopó bátyámat, hogy vigyen el oda, mert faterka és mutter se tud, így csak ő maradt. Egész oda úton próbált hozzám beszélni, de egyik próbálkozására sem reagáltam normálisan. Reggel a tejemet kikészítette, töretlenül készíti, amióta összevesztünk, de mindig a mosogatóban landol. Idegbeteg lesz, de másnap reggel ismét megcsinálja. Leparkoltunk az Inferno előtt, én meg már ide éreztem a fincsi kaja illatát. Annyira éhes vagyok. Ám mikor megtapogattam a zsebem majdnem szívszélhűdést kaptam.
- Faszom… - motyogtam az orrom alatt.
- Mi a baj? –kérdezett rá a bátyám, kissé idegesen (a ma reggeli miatt) mire igyekeztem a legsemmitmondóbb hangomat elővenni.
- Otthon hagytam a pénztárcám.
- Majd én fizetem akkor.
Erre csak vállat vontam, és beszambáztam a bárba. Szóval így történt, hogy most itt ülök és relaxálok, amíg a bátyám megveszi nekem a lasagnat, amit kértem. De attól még, hogy vesz kaját, nem enyhülök meg.
- Szia, Naoki – hallottam egy ismerős hangot, és lehuppantak mellém. Nero ült le mellém, és most sokkal jobban nézett ki, mint mikor utoljára láttam. Bár, akkor épp haldoklott, szóval érthető.
- Szia, Nero – fordultam felé, mire hátrahőkölt.
- Úristen, mi történt veled? – utalt a monoklimra, mire csak legyintettem.
- Semmi, a bátyám egy fasz – ráztam meg a fejem – Jó kedvedbe vagy – pislogtam nagyokat ránézve, igyekezve terelni a témát. Nem igazán ígéretes rám nézve, hogy elvert a bátyám. Sőt, egyenesen kínos.
- Ühhüm – mosolyodott el – Mimi visszajön a városba, persze hogy az vagyok!
Értetlen ábrázattal néztem rá. Mi?
- Visszajön? Izé… Elment?
- Igen, pár napja, de elméletileg Rayne visszahozta őt – akaratlanul is mosolygott egész végig. Hál’istennek.
- Miért ment el? – kérdeztem meg óvatosan.
- Amiért engem eltiltott a bátyám tőletek...
- Pedig az ő bátyja nem tombolt – emlékeztem vissza.
- Ja. Ott. De hazaért, és tuti patáliát csapott. Ismerem egy pár éve Joshua-t és tudtam, hogy nem fogja ennyiben hagyni – sütötte le a szemét.
- Ismered, pár éve? – na ezen is meglepődtem. A mai nap csupa meglepetés.
- Igen, Mimivel ovis korunk óta barátok vagyunk – küldött felém egy tapintatos mosolyt – Természetes, hogy ismerem a bátyját. Együtt játszottuk nagyon sokszor.
- Szóval a bátyáitok is…?
- Aha, régen nagyon jóba voltak, most már kevésbé. Ők nem tartották úgy a kapcsolatot, mint mi Mimivel, miután elköltöztünk.
Egy ideig még elbeszélgettünk Mimiről, meg úgy mindenről, mikor a háta mögé néztem, és valami 20 év körüli nő nagyon nézett, mire én megijedtem, és lebuktam Nero mögé.
- Naoki?? – lepődött meg – Mi a baj?
- Egy nő néz.
- És az miért baj? – egyre meglepettebb volt a hangja.
- Tudod, értem nem igazán verik a nyálukat a mai lányok, hogy is mondjam. Tudod, az ilyen Lena félék, bár Claire egyszer bepróbálkozott, bár ő kinél nem, na mindegy, szóval nem igazán vagyok az esete a nőknek. Kivéve, egy kibaszott nőcsoportnak!!
- Mégpedig? – a háta mögött ülő nőre mutattam.
- Az ilyen feminista, domina nőknek! Látod? Az ilyeneknek a hozzám hasonló fiúkra, radarjuk van? Na? Ránéztél? Kurva ijesztő! Szinte sugallja a szeme, hogy „Kikötözlek az ágyhoz és elfenekellek te kis rossz kisfiú”!!
Erre felnevetett.
- Most mi az? – lepődtem meg.
- Ez tudod, miért van Naoki, hogy az ilyen nők buknak rád?
Fejet ráztam.
- Mert aranyos vagy.
Éreztem, hogy pír szökik a képemre?
- A… Aranyos?! Én?
- Igen – nevetett tovább, majd egész egyszerűen közénk férkőzött hirtelen valaki, egy gőzölgő lasagnat lerakva a kanapé előtti asztalra.
- Miről folyik a bájcsevely?
Persze, hogy a bátyám volt az.


Narou

Éppen vártam a lasagnara, mikor éppen egy kósza pillantásból, kiszúrtam, hogy Nero, leül Naoki mellé, és random beszélgetni kezdenek. Meglepődve felkönyököltem, és elkezdtem őket bámulni. Először Nerora néztem, ahogy nagyban csacsog, mesél, be nem áll az a jó szája, és gyönyörű, mint mindig (geci bombázó volt, úgy tapadt a farmer a formás fenekére, hogy csak jajj), aztán az öcsikémre, aki figyelmesen kagylózik a füleivel, néha belekérdez, de amúgy hallgat és látszik rajta, hogy figyel. Issza minden egyes szavadat, mint egy kisgyerek. Akaratlanul is elmosolyodtam rájuk nézve. Bob hangja zökkentett ki ebből a szar, nyálas hangulatomból.
- Kész van – bökte oda nekem, a legkevésbé sem barátságosan, mire annyira megijedtem, hogy kis híján lezúgtam a bárszékről.
- A fasznak hozza rám a szívfaszt vénember! – háborodtam fel, majd megfogtam a tálat, és elkezdtem feléjük menni, közben megállás nélkül lebuziztam magam. Mit mosolyogtam én ott, mikor hoppáka, itt van a galambom, akit már kitudja, mióta nem láttam! Szóval közéjük férkőzve, levágtam a dohányzó asztalra az öcsikém felé lökve, majd az én egyetlenemhez fordultam.
- Rég láttalak – kúszott sunyi vigyor a képemre, de ő ezt nem viszonozta. Olyan mértékű utálattal nézett rám, hogy azt már mérni lehetett volna. Tetszett. Olyan, mint egy kis tigris.
- Takarodj a közelemből!
- Most Matsuko miatt vagy dühös rám?
Pislogás nélkül meredt rám továbbra is.
- Azt mondtam, takarodj!
- Ejnye-bejnye Neruci, az ágyban nem voltál ilyen kis harcias. Úgy aludtál a karjaimban, mint egy megszelídített kiskutya – támasztottam meg a fejem a térdeimen, és úgy néztem föl rá. Egyszerűen nem tudtam lebontani a fejemről a vigyort, ne haragudjatok.
- AZT MONDTAM, TAKARODJ!! – állt fel, és egyszerűen felborította a dohányzóasztalt, kissé hátrahőköltünk Naokival, az ő lasagnaja még a földre is esett a nagy akció közben.
- Ne haragudj Naoki – nézett bűnbánóan az öcsémre, mire az csak kedves mosollyal (!!!!! MIT MOSOLYOG EZ MINDENKIRE MOSTANÁBAN???!!) legyintett.
- Semmi baj Nero, hagyjad.
Már szólaltam volna meg, mikor nyílt az Inferno ajtaja, és a kis törpe jött be a stricijével. Nero arckifejezése egyből megváltozott, és egész egyszerűen neki futásból a nyakába ugrott. Mármint a kisebbiknek. Nem Crusadernek. Őt csak hálásan megölelte, közben megállás nélkül, könnyezve mondogatta, hogy; „Köszönöm, köszönöm, köszönöm”


Sasuke

Mikor hazaértem, apám már óriási vigyorral várt engem. Azaz pardon, nem engem várt, hanem, hogy a kocsi megvan-e még vagy nincs. Ugyanis a Neroval lefojtatott vitánk után, én egyszerűen elmentem az eredeti célomhoz, az autóshoz, ahol megvolt még a kocsi, apámnak szerencséje volt.
- Fiam, mész ma valahova?
- Ja – adtam az egyszerű választ, legurítottam egy felest, ami ki volt készítve az asztalra. Nem igazán érdekelt kié.
- Milyen idő van kint?
- Szar.
Nem mintha nem bírnám a hideget, de szeretem, ha nem koccannak össze a fogaim. Nyár van az isten szerelmére, mi a faszért van körülbelül 10-15 fok?
- Viszont én lépek az Infernoba, mert ez az elbaszott, latyakos, álmosító hangulat az agyamra megy. Majd jövök – küldtem felé egy „Vagy mégsem” vigyort felkapva slusszkulcsot és már ott se voltam. A sétából mára elegem volt, szóval inkább az én szerelmem mellett döntöttem. Imádom a kocsimat. Bekapcsolva a rádiót megszólalt George Michaeltől a Father Figure, ami Nero  kedvenc száma… Alapból gondolom, elkapcsoltam volna, de most annyira nem volt kedvem odanyúlni, átkapcsolni, keresni egy jó számot (mert ha én elkapcsolom, addig keresgélek, amíg nincs egy jó szám, és akkor körülbelül fél órát elbaszakszok ezzel) hogy inkább hagytam, had énekelgessen nekem George, ha annyira akar. Pár perc alatt az Infernohoz érkeztem, és be is csörtettem az ajtón. Körbe néztem, és kiszúrtam, ahogy a csipet csapat. (Rayne, Mimi, Nero, Narou és Naoki) ülnek a pultnál. Az első három szorosan egymás mellett, a maradék kettő, mellettük eszik. Azaz csak az egyik. Naoki. A másik szuggerálja Nerot, aki egy pillanatra, a bejárati ajtó felé nézett, és kiszúrt engem. Hiába volt az előbbi veszekedésünk, a tekintete valahogy azt sugallta, hogy „Gyere ide”. Pff. Persze, mikor ott van ez a két gedva? Biztos nem. Ebédeljen csak velük, ki nem szarja le. Szóval én egész egyszerűen, Naroura néztem, majd rá, és csak flegmán felemeltem a fél szemöldököm, amolyan „Na ne vicceljünk már..” stílusban és leültem tőlük távol, az egyik bárszékre, és rágyújtottam.
- Parancsolsz valamit Sasuke? – jött oda egyből hozzám Bob.
- Egy kis whiskyt, ha lehet – fújtam ki a füstöt, ám egyszer csak azt vettem észre, hogy leülnek mellém. Egy 20 év körüli tipik páva hajú gyerek volt, valami irtózatosan széles mosollyal a képén.
- Iszogatunk, iszogatunk?
- Aha – válaszoltam röviden nyomtam el a cigi csikket, félig küldve egy vigyort a gyereknek. Nem szívtam el teljesen a cigit. Faszom. Mindegy, leszarom.
- Helyes a gyerek – most egy csaj ült fel a másik oldalamra. A pultra, keresztbe téve a lábát.
- Hajts rá Sasha, hajrá – bökte oldalba a csajt, én pedig kikaptam a whiskym, és legurítottam.
- Szerelmi bánat? – lökött vállba haverian a srác. Mi van ezzel a gyerekkel? Rángása van, hogy mindenkit bökdös, meg lökdös?
- Nem igazán – de azért válaszoltam neki.
- Valerianak, az egyik barátnőnknek viszont szerelmi bánata van. Ott ül az egyik asztalnál! Megvigasztalhatnád! – lökdösött vállba továbbra is. Értetlenül meredtem rá. Ez most komolyan rám akarja sózni az egyik havernőjét?
- Ja, a srác totál Valeria esete!
- Mit álltok itt? – jött oda egy ismeretlen srác, aki valószínűleg az ő is az egyik haverjuk volt.
- Barátokat szerzünk!
- Ki ez a gyerek?
- Mi a neved? – fordult felém a széles mosolyú srác.
- Sasuke Matsuko – gyújtottam rá egy újabb cigire.
- De kurva jó neve van – jött oda egy másik csaj. Nem igazán volt az esetem.
- Valeria! Pont neked akartuk bemutatni! És szépen lassan mindenki a társaságból körénk gyűlt. Voltak vagy heten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése