2015. augusztus 19., szerda

CXV. Fejezet

Rayne
           
            Perceken belül már mindannyian a kórház bejáratának az ajtaja előtt ácsorogtunk. Az a mindenki Sasuke, Kaito, Narou, Naoki és én voltunk. Mimoza és Joshua maradhatott, hiszen ők úgymond ártatlanok mindenben. De mi nem, mert mi vagyunk a rossz fiúk és kidobatott minket az őrökkel a szőke hajú buzeráns.
- De nekem beszélnem kell Neroval!!! – tombolt Sasuke idegbetegen, felrúgva egy kukát. Kaito elhúzott a picsába, mi meg még ott ácsorogtunk a lépcső körül.
Én sóhajtva megfordultam és csak álltam ott az üvegajtóval szembe, Mimozával szemezve, akin láttam, hogy kijönne hozzám, de a bátyja miatt nem teszi.
- Adj neki pár napot, Matsuko és lankadni fog a töke – hallottam Narou gúnyoros és lekezelő hangját.
- Te inkább halj meg!!! – jött az ingerült válasz. Amíg ezek ketten a hátam mögött ölték egymást, én végig Mimi szemébe néztem. Egyszerűen a szemébe nézve lepergett előttem minden. Mi van, ha az a golyó nem a karját találja el, hanem a fejét? És mi lett volna, ha nem állok elé időben? Ez a sok „mi lett volna, ha? kérdés teljesen felkavart. A tekintetem rátévedt a mellette ülő, lábával idegesen dobogtató, mereven előre néző Joshra és egyből ökölbe szorítottam a kezemet. Akárhogyan is kavarta fel az ő lelki világát, ő nem tilthat el Mimozától engem úgy, mintahogyan Chani tiltott el mindenkit Nerotól. Mert, ha igen, akkor itt nagyon csúnya világ lesz…
Még egyszer Mimire néztem, majd felé küldtem egy biztató mosolyt és, mikor megfordultam, akkor meglepetten kapcsolódtam be, a mögöttem folyó eseményekbe. Narou és Sasuke egymásnak estek és éppen Sasuke a falnak nyomta Narout, a gallárjánál fogva, miközben Naoki próbálta leállítani őket.
- Mit mondtál? – sziszegte idegesen Sasuke.
- Jól hallottad – kuncogott Narou – Ha nekem nem hiszel, kérdezd meg Raynet, állítólag ő látott minket – bökött felém a fejével.
- Már megint mit láttam?! – kérdeztem feszülten.
- Csak azt, amikor édesdeden aludtam az én galambommal!
Sasuke hitetlenül meredt rám és megrázta csalódottan a fejét. MÉG BENNEM CSALÓDIK?!
- Inkább ásd el magad, Silverman – intettem le Narout.
- És azt tudod – hagyott engem megint figyelmen kívül – Hogy még meg is vacsoráztatott? Olyan jól főz, igazi konyhatündér – vigyorgott, aztán a következő pillanatban kapott egy szépen ívelt jobb horgost, amitől kicsattant a szája.
- Rohadjatok meg mindannyian! Üzend meg neki Mimivel, hogy én befejeztem, nekem elfogyott a türelmem! És köszönje ennek a söpredéknek! – mutatott Naroura, aztán jó idegesen, gyalog (!) eltávozott.
- Egy igazi utolsó patkány, féreg, geci vagy, Silverman! Magányosan fogsz megdögleni! – vetettem rá lesújtó pillantást, és ami a legszebb, hogy az öccse is egy véleményen volt velem.
Megfordultam és integettem Miminek, aki visszaintett bizonytalanul, aztán elbicegtem sántikálva a kocsikámhoz, beszálltam és elhajtottam a gecibe.

Joshua
           
            Majdnem egy órát ott vártunk kemény két órát, mire Nero méltóztatott felkelni. Először Chani ment be hozzá, aztán Mimi is csatlakozott, én pedig kint vártam, mire végeztek. Mimi fél óra múlva ki is jött. Már este hat óra is volt, így minél előbb otthon akartam tudni magunkat végre.
- Mehetünk? – kérdeztem elharapva a végét.
- Ühümm – biccentett végig a földet pásztázva, majd felálltam és el sem köszönve attól a csajtól, kézen fogtam a húgomat és kivonultunk a kórházból. Szerencsére már az összes kis köcsög eltűnt a faszomba, így nyugodtan buszra szállhattunk, és békésen hazamehettünk, mindenféle megzavarás nélkül. Az egész hazafelé út csendben telt, nem szólt egyikünk sem semmit. De szerintem, sejthette, hogy nekem itt telt be az egész kibaszott pohár. Raynera nem hagyhatom a húgomat, hiszen először elrabolja egy gyilkos, ahol megsérül. Aztán elrabolja egy ilyen milliomos, elkényeztetett köcsög Mexikóba, ahol szanaszét drogozzák a fejét, és ezt mind eltitkolják előlem… Most meg engem rabolnak el miattuk, és ismét megsérül a húgom!!! Teljesen egyet értek Chanival, jobb, ha többé egyik lány sem kerül a közelükbe! Engem Mimi érzelmei az iránt a fasszopó iránt és maga Rayne sem érdekel ettől a ponttól! Meghoztam a döntést, amit már régen meg kellett volna… Ezt szinte egyből közöltem is vele, amikor beléptünk a lakásba.
- Kezdj összepakolni, Mimi!
- Mi? – hebegett értetlenül, mire megfordultam és egyenesen a szemeibe néztem.
- Jól hallottad! Szedd össze minden egyes kibaszott cuccodat!
- De… De miért..? – nyekergett remegve.
- Mert holnap megveszem a leghamarabbi vonatjegyet, ami vidékre visz a nagybácsikánkhoz! És oda költözünk!
- De Joshua.. Nem, én.. én nem akarok! – kapott kis híján szívrohamot.
- Nem érdekel! Már döntöttem és ez a döntésem végleges! Elmegyünk, Mimi! – hámoztam le magamról a cipőmet.
- De mi lesz Rayneval?!
- Pont ez a lényeg, hogy ne legyen vele semmi! Semmi, amihez neked is közöd van!
- És Nero…?
- Majd tartjátok úgy a kapcsolatot, mint azelőtt – intettem le és megindultam fel a lépcsőn.
- De hisz csak fél éve kaptam őt vissza… - motyogott már szipogva, elhaló hangon, mire megtorpantam, de felé sem fordultam.
- Mikor engedik ki a kórházból?
- Nem tudom, eléggé rossz állapotban van…
- Jó, akkor holnap még nem veszem meg a jegyeket, csak holnap után. Kapsz két napot, hogy elbúcsúzz mindenkitől! Jha és még valami – itt már felé fordultam – Ha megjelenik Rayne a nagybácsiknál… Isten engem úgy segéljen, feldobom a faszomba őt a rendőrségen, Chanival együtt és mehetnek a faszomba, oda a sittre, ahová valók! És ennyi – hagytam őt ott és szépen felmentem a szobámba. Ez még így is nagylelkű tőlem, pedig legszívesebben már most magunk mögött akarom tudni ezt az elbaszott várost.

Nero
           
            Nem akarom túl ragozni az egészet. Fájt, de kurvára, aztán szinte alig éltem és csak részletekre emlékeztem mindenre. Mikor felkeltem az altatásból, akkor csak Chanival és Mimivel tudtam beszélni. Ám az igazi pokoli fájdalom csak ezután következett. A bátyám eltiltott mindenkitől, s hiába könyörögtem sírva, egyszerűen kővé dermedt minden lágyérzelme ezzel kapcsolatban és nem engedett egy picit sem. Tudja, hogy mennyire szeretem Sasukét, tudja, hogy én ezt teljes mértékben elvállalom vele, ami az ő élete körül forog. Minden maffiát elfogadok, és nem hátrálok meg semmitől. Elviselnék száz golyólövést, de egyszerűen nem hatódott meg. Azt mondta vagy vele maradok így, jövő tanévtől másik iskolában kezdve, vagy megyek vissza anyáéhoz, de vele és a többiekkel, soha a büdös életbe többet nem mutatkozhatok. Én ebbe bele fogok pusztulni

Két nap után eléggé stabilizálódott az állapotom és saját felelősségre hazamehettem, de így is minden másnap kezelőorvoshoz kell járjak, aki rendbe teszi és újrakötözi a sebemet egészen addig, amíg nem mehetek varratszedésre. Újabb heg, immár kettő van. Sikerült eddig egy hónap alatt begyűjtenem két maradandó sérülést.
Természetesen a bátyám vitt haza autóval és egy baszott nagy kötéssel (körbe a mellkasomon és a hátamon) tértem haza. Eléggé szar kedvvel. Ám, amikor beléptem a lakásba nem csak Stacy fogadott, hanem a nappaliban ott ült Mimoza. Érkezésemkor felkapta a fejét, s láttam rajta, hogy nagyon-nagyon szomorú.
- Mimi – lepődtem meg, nem számítottam rá, hogy itt lesz.
- Nero – rökönyödött meg és felállva oda szaladt hozzám, majd óvatosan megölelt – Jöttem a ps-emért és elbúcsúzni – motyogta.
- Elbúcsúzni?! – hőköltem hátra és eltoltam magamtól. Könnyektől csillogott a szeme.
- Igen – bólintott és megtörölte az arcát – Elköltözünk vidékre… Joshua nem bírja már, és biztonságban akarja tudni magát meg engem… - szipogott, nekem pedig gombostűhegynyire szorult a gyomrom és a szívem is összerándult vagy kétszer.
- Mi…? Elköltöztök…? Vidékre…? – hitetlenkedtem és éreztem, ahogyan könnyek gyűlnek a szemembe. Valami elviselhetetlen fájdalom járt át engem.
- Igen – bólintott ismét – Tök jó, nem? Egy hét múlva szülinapom és nem tölthetjük együtt… És hiába jöttél vissza, most nekem kell elmennem… És nem akarok – ölelt meg ismét. Lehunytam a szemem és lecsordult egy könnycsepp, amit követett még egy.
- Annyira szeretlek, Nero és annyira fogsz megint hiányozni! – remegett meg a hangja, amitől nem bírtam tovább.
- Én is nagyon szeretlek és te is nekem! De csak egy kis idő kell neki, talán lenyugszik – próbálkoztam reménykedve.
- Nem hiszem – sóhajtott szaggatottan.
- Istenem – meredtem a plafon felé. MIÉRT?!
Egy kis idő után ellépett tőlem és mind a ketten megtöröltük az arcunkat, aztán egy percre elnevettük magunkat egymásra nézve, hogy itt bőgünk, mint két marha. Aztán ismét komorak lettünk.
- Most megyek még Raynehoz is, mert tegnap nem tudtam…
Bólintottam.
- Nagyon vigyázz magadra – szorítottam meg a kis kezét.
- Nero… - sóhajtott.
- Igen?
- Van még valami, amit nem tudom, hogy mondjak el…
- Mi az?! – ijedtem meg és a szívem felgyorsult a legrosszabbtól tartva.
- Rayne írta, hogy Sasuke megtudta, hogy Narouval együtt aludtatok és, hogy meg is etetted elvileg… És, hogy velük sziesztáztunk, amikor ő kivolt.. És azt mondta, hogy… - itt elcsuklott a hangja.
- Mit mondott?! Mit mondott???!!! – sürgettem.
- Hogy nem bírja tovább és, hogy adjuk át neked, hogy ő befejezte… És, hogy köszönd Narounak…
Na itt volt az a pont, hogy hirtelen köpni-nyelni nem tudtam és amint kicsordult egy könnycseppem, egyből követte ezer másik. A szívem iszonyatosan fájt. Egyszerre számomra két fontos embert veszítettem el egy nap alatt…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése