2016. január 5., kedd

02. XCIX. Fejezet

Naoki

- EL TUDOD EZT HINNI? – kérdezte már tőlem sokadjára, mire az ágyában elfekve, a falnak támasztva a hátam, megráztam a fejem, jelezve, hogy „nem” és, hogy tök durva – MIÉRT MENT EL DORIANNAL?! BEZZEG HA ÉN KÉRNÉM MEG, VALÓSZÍNŰLEG ELKÜLDENE A HALÁL FASZÁRA!!
- Valószínűleg… - bólintottam félrenézve.
- DE MIÉRT?! FASZOM A MENDEZBE IS BELE! A kurva anyjáért csábítgassa Nerot akárhova is! Arrghhh! – ült le az ágy szélére és idegesen dobogtatott a lábával.
- Azt nem tudod, mikor ér haza? – kérdeztem a pólóm alját piszkálgatva.
- NEM! Kurvára nem tudom! Gondolom, nem egy sima egy napos kiruccanás lesz!!
- Figyelj, csak nem maradnak lent egész nyáron. Addig még tudsz gyakorolni a nagy hadműveletedre! – próbáltam nyugtatgatni.
- DE NEEEEM!! NEM ÉRTED NAOKI, HOGY LEMENT VELE?! A KÖCSÖG DÓRI GECIVEL!! MIÉRT?! MI OKBÓL?!! MOST MÁR DORINA IS JÓ NEKI?!! – csapkodott, és már borogatni akart de előre hajolva, elvettem a keze ügyéből a távirányítót, mert arra még szükségünk lesz, azt hiszem.
- Ne dobálózz Narou! Szegény távirányító nem tett ellened semmit!
- DE DOBÁLÓZOK!! MERT IDEGES VAGYOK! FASZOM!! GYERE LE JÓ ISTEN! – rúgott bele a levegőbe.
- De attól még, hogy te földhöz baszod szegény nincstelen távirányítót, ők nem fordulnak vissza, a nem tudom honnan és jönnek haza!
- NEM ÉRDEKEL! – ordított rám és idegeskedett tovább. És, hogy nekem mi volt a bajom? Szomorú voltam. Mert tudjátok, én nagyon szimpatikusnak találom Mimit, rendes lány, humoros, és túlfűtött különleges személyiséggel rendelkezik, olyan ember, akinek élvezed a társaságát, mert a szeles temperamentuma felvillanyoz, és egyszerűen csak szeretsz vele lenni, és vele beszélgetni, mert vidám leszel tőle. Na igen, és rosszul esik, hogy mostanában nem vagyunk együtt, mint csapat, ráadásul azok ott elmentek a halál lyukára nyaralni, minket meg itthon hagytak. Biztos volt rá okuk de... azért rosszul esik. Ráadásul a bátyám állandó panaszkodása és idegeskedése leszívja az energiámat… azt a maradékot, ami van, mert amúgy sincs sok, hiába alszom át a napot. Nem az, én szeretem őt meghallgatni, szeretek törődni is vele, konkrétan Narou lelki szemetesládája, házi pszichológusa, xanaxa és dühkezelési terapeutája vagyok egy személyben, de… az utóbbi időben, mást sem csinál csak panaszkodik, idegeskedik Nero miatt és bunkózik. Jobban, mint általában, mert most olyan hardcore szinten tapló velem és csak akkor vagyok jó, ha éppen panaszkodni akar... És idegesít ez egy picit. Indurka-pindurkát. Nem rég letudtunk ülni filmezni (olyan röpke egy hónapja) beszélgettünk random dolgokról, röhögtünk, még úgy hajnali 3 fele, egy nagyon fáradt pillanatunkban, mikor már mindketten ágyban voltunk, a szobán átkiáltva megbeszéltük a világuralmi terveinket. Igen. A világuralmi terveinket. És most megint kezdi… Nem baj, én meghallgatom, mert azért szegény de… értitek. Felpillantottam a testvéremre, és láttam, hogy mindjárt megeszi az ideg, tördeli a kezét (ha ideges azt szokta), csikorgatja a fogát, és mérgesen mered előre. Nagyot sóhajtottam, leszálltam az ágyról, és elé guggoltam a földre.
- Szívd be a levegőt – parancsoltam rá.
- Ajj Naoki – forgatta meg a szemét, mire egész egyszerűen lekevertem neki egy pofont – MI A FASZ?!!!
- Szívd be a levegőt – ismételtem meg.
- Gyere le jó isten – sóhajtott fejrázva, de beszívta a levegőt.
- És most fújd ki – mondtam kissé lágyabban, mire kifújta –És most ismét szívd be… és most fújd ki… és most megint szívd be… és most fújd ki… Szívd be… és fújd ki.
Az arcvonásai fokozottan ellágyultak, majd rám nézett.
- Jobb már?
- Ja. Kösz…


Dorian

- Na? Várod már az utat hercegnőm? – vigyorogtam le rá, miközben a pilóta felkészítette a repülőt az indulásra, és közben a tekintetem Heroldra csúszott, akit megállás nélkül ölelgetett magához. Mondanom se kell, hogy emiatt a sumák vigyorom még szélesebbre váltott.
- Őszintén? – nézett fel rám – Kurva fura hogy veletek megyek el nyaralni… de igen. Még soha sem jártam Mexikóban, és elméletileg kurva szép város! Mármint, voltam már, de nem úgy, ahogyan kéne… - tette hozzá még.
- Nem csak elméletileg szép. Hanem ténylegesen az is – kacsintottam rá, mire egy apró pír kúszott az arcára, és inkább elfordult, én pedig sunyin felkuncogtam. A pilóta pillanatokon belül szólt nekünk, hogy beszállhatunk a gépbe.
- Hé őfelsége, mini lányka! Gyertek, mehetünk!
- Azt… a… rohadt.. – tátotta el a száját a kincsem, mikor belépett a gépbe. A gép bal oldalán egy komplett tölgy asztal volt, négy, kényelmes bézs fotellel, az asztal közepén újságokkal, és három sörrel (nekünk, férfiaknak). A jobb oldalon egy hosszú, szintén bézs kanapé, amivel szembe a falon egy TV (ami az asztallal szemben is van amúgy). A gép vége felé egy függöny, amin keresztül hátra lehet menni a wc-be.
- Hát van, aki megteheti – húzta ki magát Stefan, egy egoista vigyorral, én pedig a hercegnő nyakába pusziltam.
- Olyan kurva édes a meglepődött, elégedett arcod, kedvesem – kuncogtam fel, mire visszakézből ellökött magától és a mini lánnyal betámadták a TV-t, mert ők hoztak DVD- ket az útra.
- Mosolyogj Raynuci… Az sosem fáj – vigyorodtam el kissé alattomosan, miközben felnyitottam a sörömet, és a következőt a kezébe nyomtam, mire ő egy gúnyos, kissé lekezelő vigyort küldött felém, és ő is felnyitotta a sajátját. A FOGÁVAL! Ja.. tényleg, neki farkasfoga van.
- Már, ha az a mosoly őszinte és minden hátsó szándék nélküli.
- Az én mosolyom mindig őszinte és tiszta, Raynus – koccintottam vele felkuncogva.
- Jó vicc! – röhögött fel, én pedig csak megnyaltam a szám szélét.
- Kérlek, Mimii – csapta meg az én szerelmem hangja a fülem. A két lány épp a TV-n harcoltak, hogy mit nézzenek először.
- De neeee, a Szex és New Yorkot most neee – rakta karba a kezét Mimike, mire a hercegnőm lebiggyesztett szájjal nézte a DVD-jét – Na jóó – adta meg magát, mire az én kedvesem egyből elvigyorodott.
- Ezek tudják, hogy nem egy hétig utazunk? – emelte meg a fél szemöldökét Stefan, mire én lenyeltem a számban lévő sört és fejet ráztam.
- Kétlem.
- Mimi, te csak nekem hódolhatsz be! – figyelmeztette a kiskirály a barátnőjét, mire az szalutált, valami „Igenis uram” felkiáltással

Körülbelül egy, másfél órát utazhattunk, de nekem sokkal hosszabbnak tűnt. De nem csak nekem, Stefannak is, aki mikor felszállt a repülő a magasba, szorosan előre nézett, és véletlenül sem kifelé, és ezt csinálta egész úton is. Egyszer sem láttam kinézni az ablakon, ezzel szemben a törpe teljesen az ablakra tapadt, és minden kósza felhőn ámélkodott egy sort. És, hogy nekem miért? Egy bónusz információ rólam; utálok sokáig utazni. Én azt szeretem, mikor kiszállunk a repülőből és csinálhatok, amit akarok, de így be vagyok szorulva, erre a kis helyre.
Kb. délután kettőre érkeztünk meg Mexikóba, az ottani repülőtérre. Stefan folyékonyan beszél spanyolul, és én is tudok, szóval mi terelgettünk el mindenkit a szállás felé, miután taxiba raktuk a csomagokat. Azaz terelgettünk volna, de be akartak menni a városba. Mármint a nyüzsgő, tipikus mexikói városba, ahol minden amigo megbámul téged, és mosolyogva köszön neked. Már lejártuk a lábunkat, mire végre beérhettünk a szállásra, mert akik még nem jártak mexikóba, és érdekelte is őket (Mimi és Nero) minden egyes boltot végig akartak járni, mindenféle mexikói étterembe megálltunk (Mimoza össze is evett minden fűszeres kaját, estére meg is fájdult a hasa), Neruci pedig megsimizett egy tacskót, akin valami napszemüveg volt. És vágjátok, hogy nap végére Nero gyönyörű barna lett, Mimi meg semmit se barnult?! Hypozott ez a csaj, én azt mondom. Viszont Stefan bátyám meg van halva érte. Ahogy a stricije is.
Este értünk a szállásra, ami egy kurva nagy, luxus mexikói szálloda volt, az udvarán medencével meg minden ilyennel. A nyaralást nem írom le napról napra, mert felesleges lenne, és nagyon hosszú, hiszen nagyon sokáig voltunk itt. Körbejártuk a nevezetességeket, amiket még nem láttak, például a Machu Pichu nevű inka romvárost, vagy a maják egyik ősi központját, a Kukulcant, a katedrálist meg minden ilyet. Pancsikáztunk még a tengerben is. Bizoony. Dobálgattam Nerucit a vízbe, vettem neki gyrost, taccot, mindent. Bunyóztunk, Stefan és Rayne napozott (barnultak mindketten), Mimoza pedig kagylókra vadászott, és evett. Oh, így lett a hátterem az iPhoneomon a hercegnő, ahogy a fehér bikinijében, (bomba volt, de kurvára) gyönyörű napbarnított bőrrel, rikító, zöld szemekkel, fotózkodik egy óriás teknőssel, és szívből mosolyog… akkor én is szívből mosolyogtam, mikor ellőttem ezt a képet. De pszt. Ez titok. Ráadásul itt Mexikóban csináltatta meg a tetoválását Rayne, aki fapofával bírta ki az egészet, közben még le is baszta csóri amigot, hogy „ennél erősebben, nem tudja rányomni”?. Egyébként a bal vállán, végig lefelé a karján és a mellkasán egy maori tetoválást csináltott, illetve a háta vonalára vízszintesen egy szöveget, ami ez volt:
„The dark side’s how we’ve been living”
Mi is történt még…? Ja igen. Az utolsó előtti nap. Hmmm…. hát igen. Ott járkáltam egy szál sötétszürke bokszerben, este a szállodában (még télen is alulöltözötten mászkálok, egyszerűen gyűlölöm azt a sok ruhát, ami rajtam van. Lehet a forró olasz vérem miatt, nem tudom) mikor összefutottam Neroval a folyosón. Teljesen indulásra készen volt. Mármint úgy értem fehér topp, amiből kilátszott a hasa, és az a geci izgató köldök piercingje, és valami farmer picsa gatya, és egy fehér saru. Mondanom sem kell, hogy ez a sok fehér cucc csak úgy rikított a szép, napbarnított testén.
- Hát szép jó estét – vigyorodtam el – Merre készül az én egyetlen hercegnőm?
- Sétálni – mosolyodott el, és a bőre miatt még a hófehér mosolya is szinte kivirított. Gyönyörű volt.
- Remek!– váltott át a vigyorom a szokásos rókavigyorommá – Veled tartok! – jelentettem ki.


Mimoza

Dorian és Nero szőrén-szálán eltűntek, én pedig ott maradtam a colosommal meg az olasz suttyóval a szállodában. Rayne tegnap előtt szedte le a karjáról a fóliát, én pedig nem bírtam ki, hogy ne fogdossam meg neki. Mindkettőt.
- Most már mindkettőnknek van tetoválása – vigyorodtam el, és mivel has pólóban és kisgatyában voltam, ezért végigsimítottam az én tetoválásomon.
- Bizony… De neked máshol is van – nyúlt nekem ODA, a hegtetoválásomra célozva. Felnyögtem, és az alsó ajkamba haraptam.
- Az már nem fog eltűnni, igaz?
- Nem. Soha. És nem is akarom, hogy eltűnjön. Ez egy kis ajándék tőlem, neked. Hogy az enyém vagy, érted?
- Te tulajdonként kezelsz? – pillantottam fel rá.
- Igen. Mert te az enyém vagy. Azt csinálod, amit mondok, amikor mondom. És cserébe jutalmat kapsz, és mindent megadok neked.
- Értem… - bólintottam. Őszintén? Nem zavart az, amit mondott. Mert elmondta a hajlamait, még a kapcsolatunk elején, és én elfogadtam, mert szeretem. Már épp nyitottam volna a számat, mikor megcsörrent a telefonom. Odakaptam a fejem, leszálltam Rayneról. (Ja, rajta ültem amúgy) és a kezembe fogtam.
- Ki az? – kérdezte elég vészjóslón Rayne.
- Joshua.. – válaszoltam kissé félve.
- Ne vedd fel! – parancsolta ellentmondást nem tűrően.
- De…
- NE VEDD FEL! – ordított mire kissé hátrahőköltem.
- De…muszáj – böktem ki, és lepattantam az ágyról – Ő a bátyám…
- Mimi… büntetést kapsz, ha felveszed! Tedd, amit mondok! – fenyegetett meg, de akkor nem érdekelt, kisiettem a szobából, mielőtt becsuktam hallottam, ahogy fel kel az ágyról, és valami olyasmit mondd, hogy „Hát jó”. Mikor kiértem, felkaptam a telefont rögtön.
- Josh…
- Mimi… - szólt bele kissé elhalt hangon.
- Mi a baj? – ijedtem meg. Persze rögtön aggódni kezdtem.
- Mikor jössz már haza…? – a hangjából sütött a fájdalom – Nem bírom nélküled… a kezeléseket…a sok, sok kérdést a múltunkról, a sok, sok képet… Nagyon sokszor álmodok rosszat Mimi. Nagyon sokszor álmodok.. anyáról. Ahogy megdugom őt… van, hogy önszántamból.
- Bevetted a gyógyszereket? A nyugtatódat?
- Nem.
- Ittál…?
- Igen.
- Joshua!!
- Mimi… gyere haza!
- Holnap érkezek! Addigra minden piát dobj ki!
- Gyere haza kishúgom… kérlek… - éreztem, ahogy elcsuklik a hangja.
- Sietek.. – sütöttem le a szemem. A nyaralásom ezzel az egy telefonbeszélgetéssel lett elrontva. Mehetett a kukába az egész.
- Köszönöm – és itt lerakta. Az emelet korlátjának döntöttem a fejem, lecsúsztam guggolásba, és kicsordult egy könnycseppem, majd még egy… és még egy… és még egy…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése