2015. december 11., péntek

02. LXXXII. Fejezet

Rayne
           
            - Na, mi volt az öregnél?! – kérdezte Narou egyből felpattanva a kanapéról, amikor becsörtettünk mind a lakásba.
- Inkább nekem volna egy kérdésem! Mit keresett odakint Dorian? – kérdeztem az említettre mutatva, aki felugrott a kanapéra és becsavarta magát az ottani pokrócba és azonnal valami forró italt követelt, aztán akkorát tüsszentett, hogy kis híján megsüketültem.
- Csak! Mert nem hagyott bennünket TV-zni! – fonta karba a kezét Narou.
- Mindegy – legyintettem sóhajtva.
- Ezt még megbánjátok, ti rohadt Silvermanek! – szólalt fel bosszúsan Dorian a pokróc alól.
- Persze, persze – legyintett Narou – Na!? Mi a faszom volt, mondjátok már!!
- Én nyertem meg a póóókeeeert – ujjongott Nero győztesen, mire csak megforgattam a szemeimet.
- Igen, olyan ügyes volt! Simán lekörözött mindenkit! Egyszerűen fantasztikus – sipákolt Jonathan, aki nem győzte dicsérni a csajt.
- Mi vaaan?! – értetlenkedett Silverman #1.
- Az én hercegnőm a legügyesebb – vigyorgott Dorian, miközben megkapta a bátyja által készített meleg kakaóját.
- Azaz, az enyém – kontárkodott bele Sasuke.
- Én meg ettem sok koktél virslit, kibaszott fincsik voltak – állt Mimoza csillogó szemekkel Narou elé.
- Mi van?! Neeem, engem a tények érdekelnek! – tolta félre a csajomat ez a buzerátor.
- Jha, hát érdekelhet továbbra is, mert a pasas semmit sem tudott – vontam meg a vállam.
- MI VAN?! – kiabált, mint egy idióta.
- Ne ordíts, mert elegem van! Nem elég, hogy vesztettem pókerben, de ráadásul felesleges volt ez a kibaszott kiruccanás is! – dühöngtem – Nero, lesz ma vacsora? – fordultam a csaj felé, aki lerúgta magáról a bakancsot.
- Nem! – jelentette ki és lehuppant a kanapéra – Rendeljetek pizzát!
- Uh-uh, pizza, pizza, pizza, pizza, pizzaaa!! – pörgött be egyből az én kis tigrisem – Nekem hamburgert is rendelj – fordult felém és lábujjhegyre állt, én lehajoltam, nyomott egy puszit az arcomra és leült Nero mellé, majd hangosan tárgyalni kezdték, hogy melyik mesét nézzék. Sóhajtva megráztam a fejem, és amíg Sasuke a faterejának adta át az infókat, Jonathan a laptopján üzletemberkedett és közben telefonálgatott, Naoki leült Neroék mellé, Stefan meg az öccsét ápolta, addig Narou engem boldogított.
- Hogy érted, hogy nem tudott semmit??!! – követett a konyhába, ahol éppen a pizzás papírt kerestem a hűtőszekrény tetején. Találtam ezer félét, de egyik se az volt, ahonnan rendelni szoktunk.
- Úgy, hogy annyit tudott, amennyit mi! Szerintem csak egy jót akart játszani és, ha nyer, akkor jól lehúzni bennünket. Csak hát, nem jött össze neki!
- Komolyan??!! Gyere le jó isten – ült le egy székre a sebhelyes.
- Végre meg van – találtam meg a szórólapot, aztán felkaptam egy alkoholos filcet és indultam kérdező körútra. Kezdtem Narouval.
- Neked milyen pizza kell, te fasz?
- BBQ-s – közölte, én pedig beikszeltem, aztán kivonultam a szokásosan a teraszon telefonáló spanomhoz. Neki hawaii pizza kellett. Stefannak Mexikói, Doriannak görög, Jonathannak valami túl bonyolult, amit kurvára nem tudtam megjegyezni, szóval neki külön kell rendelnie. Naokinak baconos kellett, aztán végül odaléptem a két lányhoz, akik a Jégvarázs első dalát énekelték…
- Bírhatatlan hóban-fagyban jégcsákányod jááár méég! Be kell, hogy lásd már nem vagy más, csak egy ázott-fázott áárnyéék.. Hát szúrj oda most! Jó ez így! Együtt dobban minden szív, munkánk ettől intenzív! Meg sem látod tán, hogy jéggé fagytál máár! Jön a jég! Meg a hó! Jön a jég! Meg a hó! Jééég.. Hó! Felemel, letaszít, besegít, árt! Mind, aki neki ment, pórul járt! Gyönyörű jég! Iszonyú jég! Uralod a lelkünk rég! Bírhatatlan hóban-fagyban jégcsákányod jááár méég! Be kell, hogy lásd már nem vagy más, csak egy ázott-fázott áárnyéék.. Szúrj oda most! Jó ez így! Együtt dobban minden szív, és rég elvesztett harcot vív… Meg sem látod tán, hogy jéggé fagytáál máááár…! – énekelték ezt mélyített hangon, komor fejjel és még az ökölbe szorított kezeikkel is úgy hadonásztak, mint, akik a mesében éppen vágják a jeget a többi emberrel.
- Jól van, jéggé fagyottak, nektek mi kell? – kérdeztem őket, miután türelmesen végig vártam, hogy lemenjen a nóta.
- Nekem egy húsimádó és egy hambi is! – szólt oda nekem Mimi, felém sem fordulva.
- Nekem pedig egy gyrosos és rántott sajt rizzsel – Nero sem vette le a szemét a TV-ről, így csak sóhajtva beikszeltem az ő pizzájukat meg azt a kis pluszt is. Aztán, amikor a kezembe vettem a telefont, Jonathan szólt, hogy ma este még se akar olyan különleges kaját, így most csak egy sima tenger gyümölcsei pizzát kér. És, hogy én milyet rendeltem magamnak? Sima mezei sonkás-kukoricásat. Az a legjobb!
- Na – talált be haverom is végre a házba – Faterék holnap délelőtt elhozzák a rendőrruháinkat, a hamis személyiket plusz ugye a verdákat. Aztán mehetünk is a börtönbe mindannyian. Persze a csajok és Naoki a kocsit fogják őrizni – bökött a Jégvarázs mesét nézők felé. Az utóbbi említett felénk kapta a fejét.
- Én miért vagyok mindig kihagyva mindenből? – horkantott fel Naoki.
- Mert nem hinném, hogy bárki is bevenné, hogy a te kis csöves fejedhez egy képzett rendőr lélek jár – morogta oda neki Stefan, mire Naoki csak kinyújtotta rá a nyelvét.
- Hékás! Csak én mondhatom rá, hogy csöves! – hőbörgött Narou – Naoki, a te nyegle tested és csöves fejed lebuktatna minket! – fordult az öccse felé.
- Mert Jonathan homár kinézete nem áruló… - nézte le Nao a bátyját, mire egyöntetűen a díszbuzi felé fordultunk.
- Mi van? – kérdezte ijedten, mintha azt hitte volna, hogy épp bántani akarjuk közös erővel.
- Akkor ő is a kocsiban marad – jelentettem ki.
- Egyébként Silverman, a te drogos, sebhelyes, bevert pofád sem valami hiteles – kontrázott Sasuke is.
- És?! Majd azt mondjuk, hogy az utóbbi küldetésen szereztem! Nem fogtok megint lerázni, úgy, mint ma – mutogatott rám meg haveromra felváltva.


Nero
           
            Másnap kicsit korábban keltünk. Most jó fej voltam és tekintve a mai nehéz napra, mindenkinek csináltam reggelit. De csak azt! Elmosogatni, már senki után nem vagyok hajlandó. Nem is tettem meg, jelenleg most kb. kiömlik a mosogatóból a sok mosatlan. De leszarom. Rayne mellékesen megjegyezte, hogy fel fog tenni egy hirdetést, miszerint egy bejárónő keresetik ide. Hát felőlem, legalább nem kell csinálnom semmi ilyen csicska dolgot…
Délelőtt fél 10-re meg is érkezett az összes fater, mind a három járgánnyal és az összes ruhával, meg a hamis személyigazolványokkal. Eléggé vicces volt a fiúk neve…
Sasu: Steve Bennett.
Rayne: Carl Jonshon.
Narou: Frank Laseyrobe. (Itt olyat nevettem… FRANK!!)
Naoki: Harry Laseyrobe. (Megmaradt az ikrekhez méltó vezetéknév.)
Dorian: Justin Gilbert.
Stefan: Angelo Gilbert.
Jonathan: Lesley Freese. (Igazi buzis név…)
Mimi Melody Dansleciel lett, én pedig Elenor Holloway.
- De én nem akarok Justin lenni! – hisztizett Dorian orrhangon, mert tegnap este sikeresen megfázott, tök piros volt az orra – Erről mindig Justin Bieber jut az eszembe!
- Igazad van, a Rudolph sokkal jobb lett volna – biccentett Scott gonoszkásan, Dorian vörösre fújt orrára.
- Nem csak Bieber fut Justin néven… Ott van Timberlake is. Az a híres atléta, Justin Gatlin, meg az a színész is, Justin Bartha… - próbálta a bátyja vigasztalni.
- Te könnyen beszélsz, neked bezzeg olasz neved lett! – pufogott továbbra is a beteg gyermek.
- Neked legalább nem Lesley a neved – morgott Jonathan az orra alatt.
- Remélem, tudjátok a dolgotokat – aggodalmaskodott Robert.
- Persze, hogy persze! Rayne, Silverman, Mendez és én bemegyünk a börtönbe, Mimi a kocsiban ülve a hackeres tehetségével segít nekünk odabent, miközben vokitokival kommunikálunk. A megfázott róka, Naoki, díszbuzi és bébi pedig őrködnek, szintén a kocsiban – darálta le Sasuke.
- Mi az, hogy díszbuzi?! – háborodott fel a díszbuzi.
- Hát az, hogy díszbuzi – magyarázta meg Sasu az egyértelműt.
- Akkor, nyomás átöltözni – tapsikolt kettőt Brad, mintha csak valami színpadi darabra kéne átöltöznünk. A kezembe kaptam a ruhát, ami be volt csomagolva, meg a hozzáillő rendőrbakancsot, meg a rendőrfelszereléseket és Sasuval együtt bevonultunk a szobánkba, ahol át is vettük. Téli szabásúak voltak, így hosszú ujjú volt mindenkinek.
- Hú, bébi, remélem, ha hazajöttünk megbüntetsz, mert nagyon rossz maffiózó voltam – ölelt át hátulról Sasu, amikor éppen felvettem a felső részét is a ruhának.
- De hát ez nem is szexi! Hiszen ápol és eltakar – nevettem fel.
- Rajtad még egy kezes-lábas is geci izgató – suttogta a fülembe, majd óvatosan a fülcimpámba harapott.
- Ne már – léptem el tőle, mert kirázott a hideg, de persze jól esett. Aztán megfordultam és amint megláttam, felvisítottam és a nyakába ugrottam – Láttalak tavaly is rendőrruciba, de most valahogy sokkal helyesebb vagy! – csimpaszkodtam a nyakába.
- Ez kész rémálom…
- Annyira nem illik hozzád! Egy maffia fiú a rend őrének öltözve, irtó komikus – kuncogtam.
- Ne nevess, mert megbosszulom – vigyorodott el, amikor elhajoltam tőle.
Végül az övemre erősítettem a gumibotom, a bilincsemet és a vokitokimat is. Sasu is így tett, azzal a különbséggel, hogy neki fegyvere is volt. Miután mind a ketten felvettük a rendőrsipkát, leügettünk a többiekhez. Narou, Naoki, Mimi, Rayne és Stefan már lent voltak.
- Egy kicsit nagy rád, nem? – léptem Mimihez, aki épp olyan izgatott volt, mint én.
- Egy kicsit, de nem vészes – mosolygott rám. A rendőrsisakja félig az arcába lógott, és a hosszú ujjújának is vissza kellett hajtani a végét.
- NEEEEEE!!! EZ ISZONYÚÚÚ!! – rohant le a lépcsőn Jonathan a ruhában és szinte verejtékezett, alig kapott levegőt – Hát mi ez az anyag??!! És ez a szín??! Ez… Ez förtelmes!!
- Kapd össze magad, mielőtt elájulsz – nézte le Narou.
- Figyelsz rám, pina??!! – kapott egy tockost a faterjától.
- Áú – kapott a tarkójához – Figyelek bazdmeg! – fordult ismét felé és tovább beszélgettek.

Egy órán belül már a rendőrség előtt parkoltunk. Az első kocsiban én, Mimi, Jonathan, Sasu és Rayne ültünk, többiben meg értelemszerűen a többiek. Sasuke és Rayne kiszálltak a kocsiból, így én előre ültem a volán mögé, Mimi az anyósra a hacker cuccaival, s Dorian meg Nao beszálltak Johnny mellé hátra.
- Na, akkor Mimi intézd el nekünk, hogy minden simán menjen! Figyeljétek az adóvevőket és okosan, ügyesen hárítsatok, ha jön valaki – osztotta ki Rayne a parancsot.
- Igen is, Carl tizedes – poénkodott Mimi.
- Akkor jó, Mrs. Crusader – kacsintott rá Rayne, aztán hevesen megcsókolta.
- Menni fog, bébi? – hajolt be az én oldalamra Sasuke.
- Persze! – vigyorodtam el – Tökéletes rendőr csajszi leszek!
- Akkor jó – hajolt oda hozzám és megcsókolt, mire visszacsókoltam. Persze ő is visszacsókolt és nagyon nem akartunk szétválni.
- Elég Rómeó, indulás – ragadta meg Narou Sasuke övét és durván lerángatta rólam, majd ránk csukták a kocsiajtót és bevonultak az építménybe. Idegesen az alsó ajkamba haraptam. A kocsiban pedig kínos csend ült. Mimi persze felnyitotta egyből a laptopját és munkához látott, Naoki meg előhalászta a telefonját és PixWord-özött. Dorian, Jonathan meg én kussban ültünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése